Minden, ami az egykori Bakony/Balaton/Somló Volánnal, ezek jogelődjeivel, valamint a megye jelenlegi helyközi és helyijáratos buszközlekedésével kapcsolatos.
Műszakija óta a folyamatosan a helyén van,Volán naplóban vissza lehet nézni.
Nem nehéz kiszámolni melyiken van,a korábban ismertetett járatait viszi 3 napos váltásban. Egy nap rövid 16:00-kor végzős(ha ez esik hétvégére jellemzően akkor nincs kiadva szombat vagy vasárnap),egy nap 19:15 kor végzős,és van a hosszú forda ami hajnal 4-től 23-24 óráig tart,ma ha jól láttam ezen van.
LKC-296 visszatért Veszprémbe,úgyhogy egyenlőre biztos marad a régi felállás.
Amúgy az EN18-ason sincs klíma ha már itt tartunk,szerintem a 280-as még mindig jobb választás 40 fokokra,főleg egy 6km-es 10-15 perces vonalról van szó.
Én erről is keresek képet, különösen hátulról, ha valaki küldene ilyet nem lennék hálátlan. :D De leginkább megnézni szeretném, ha megvan még valahol (és hozzáférhető). Persze az FUZ is jöhet, meg minden testvére. :D
Elvileg IDZ-426 meg lesz csinálva csak engedélyezés megy lassan. Meg IIG-983 is meg lesz csinálva, GZF214 az tuti selejt már. Elméletileg FLR-766 és HSX-340 is borzasztóan el van rohadva, sőt HSX-340 motorcserés is, mert hosszú hónapok óta hengerfejesre tette a hozzá nem értő sofőrje. Egy dolog érteni a buszhoz más dolog jampizni a fotósoknak ugye...
Az LKC-296 EN18 valóban ugyanúgy maradt egyik pétfürdőiként Várpalotán, ám az eleve az év eleje óta műszakis LKC-297 helyén van.
A GMY-382 helyén eddig KLF-149 volt, ami helyére most visszaállt a csuklós.
Harmadik csuklós a hiánytalanul kint lévő SRD-349 továbbra is.
Most ez van csuklós fronton. Jogos valóban több észrevétel, ezen a pétfürdői járaton miért olyan kiemelten fontos csuklóst járatni, holott a Kisalföldi, Zalai üzemek évek óta csuklós hiánnyal küzködnek. Meglátjuk mit hoz a nyár.
---
Az LKC-297-tel mi a helyzet mostanság? Bennfentesek esetleg? Tiktokon legendák keringtek márciusban a hol létéről. Egyesek már a soproni Jereván lakótelepi volántelepen látták, mások Győrben Credo, RVY csuklósok közt. Február elsején volt utoljára bejelentkezve, már akkor se vitt nagyon járatot.
Hát nem akarlak elszomorítani, de a péti körök maradnak az EN18-asnál meg az SRD-nél. Nagy meglepetés lesz az áthelyezésekkel. (Lehet lehet a jövőben Győrön lesz a legnagyobb fókusz psz:D)
Mondjuk az FLR-766-ról lejár a műszaki, marad kb. 3 kocsi Veszprémben. A 263-as kukázva, a fehér 280-as valszeg kukázva, akkor ott tartunk, hogy a pár Egyedin kívül nem is marad semmiféle típus. A sárga csuklóson nem értem mit csinálnak ennyi ideig. Vagy nincs ember, vagy nem tudom annak semmi gondja nem volt, csak senki nem néz rá jó szemmel a sofőrén kívül. Nagyjából össze is foglaltam a Veszprém megyei Ikarus helyzetet. Egy 9 darab Econell kiváltatná mindet, ha nem kéne SSM-et PPH-t odaadni északabbra.