Minden, ami az egykori Bakony/Balaton/Somló Volánnal, ezek jogelődjeivel, valamint a megye jelenlegi helyközi és helyijáratos buszközlekedésével kapcsolatos.
Volt ott tó, de nem az épület helyén, hanem jóval felette, nagyjából a 12-es kocsiállás és az autóparkolók környékén.
Az átadás időpontja nálam 1987. március 20. Az UVATERV Híradóban 1986. októberében még egy építés alatt álló épület képe látszódik és decemberi átadást jósolnak. Decemberben a Napló képein még bőven aszfaltoznak.
Még ha nem lenne különösebb helyismeretem Várpalotán, akkor is biztosra venném, hogy ott semmilyen tó nem volt, a tavak ugyanis nem domboldalakban szoktak megképződni. (Tekintve, hogy a víznek van egy olyan tulajdonsága, hogy ha el tud folyni lefele, akkor el is folyik.) :D
Palotai Polgárok Civil Egyesület (fb csoportból) · A buszpályaudvar: A pályaudvart 1986. szeptember 17-én adták át az utazóközönségnek. az épületet az a Nyíri Mária tervezte, akinek az apja Nyíri István Ybl-díjas építészmérnök, annak idején az Erzsébet téri autóbusz állomás épületét tervezte Budapesten. ezért aztán a várpalotai építmény akár jó is lehetett volna. arra természetesen szükség volt, hogy a városközpontot tehermentesítsék a buszforgalom alól, de már a terület kiválasztása sem volt egy sikertörténet. egy olyan területre építkezni, ahol előtte egy tó volt, nem mindig szerencsés. aztán azt sem tudom, hogy találtak volna-e a városban ennél huzatosabb helyszínt? a pályaudvar egyébként, a város jelképét, a várat szándékozik megjeleníteni. az, hogy az épület és a kocsiállások a várra emlékeztetnek, ötletes dolog volt, de az, hogy a tetőszerkezet bele lógott az űrszelvénybe, úgy, hogy a buszok nem fértek be alá, már korántsem. ezért aztán mindegyik tetőből kellet egy hangyabokányit lecsippenteni. az elképzelés az intermodális csomópontról (hogy a vasútállomás és a buszpályaudvar egymással szimbiózisba kerüljenek) egyelőre nem tűnik kivitelezhetőnek. az viszont feltétlenül pozitív, hogy a terület mindig tiszta és gondozott.
PZW177 ről még mindig nem tudni semmit? Javítás alatt ?.milyen.hiba lehet, amit bo 2 honap alatt se javítanak? Persze nem.hiányzik, NAU674 álom kényelmes, maradjon csak!
Hátha nem megy a Jerevánra a nyugati végekre az LKC és visszateszik végleg a GMY-382 helyére Fürdőre.. :D
Vicceket félretéve sokunk kedvence valszeg megkapja ezévre még a műszakiját, máskülönben nincs mivel járni, de inkább azért mert januárban-februárban, amikor már mindenki azt hitte annyi volt, ez idő alatt kapott egy update-t.