Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

a.k. Creative Commons License 6 napja 0 0 2987

Semmi gond természetesen mindenkitől jöhet. :)  Köszönöm a véleményt. Nem vagyok tisztában az újakkal azért érdeklődöm. Próbálok valami fiatalabb nézni ami még 10+ évig kiszolgálna minket. Nem egyszerű... :)

Előzmény: Veteran070 (2986)
Veteran070 Creative Commons License 6 napja 0 0 2986

Bocs, hogy közbeszólok...2011-es 1.6Hdi. - 92 Le - tavaly adtam el 360 000 km-rel, - mert nagyobb kellett - és szinte hibátlan volt! Kicsit bánom már :-(  Persze ez nagyrészt pályakm volt, első tulajtól vettem át. Ez egy jó motor és érdekes módon még a 6. fokozat sem hiányzott, nagyon jól eltalált kiosztása volt !

Előzmény: a.k. (2985)
a.k. Creative Commons License 6 napja 0 0 2985

Fez!

 

2010 utániak közül melyik lenne ami szóba jöhet. Amivel nincs annyira nagy szívás(inkább semmi nagyon :D)? Persze tudom szinte lehetetlen, de esetleg van ilyen? :) Akár már benzines is szóba jöhet nem csak HDI csoda. Nem baj ha nincs benne kettős tömegű meg egyéb sok baromság(sok baromság sok meghibásodás). Tehát valami igénytelenebb gép kellene(fapados)... :D 

Nézelődöm és kezdem feladni. Embertelen amennyi mocskot akarnak eladni a kereskedésekbe. Remélem azért majd sikerül valamit...

a.k. Creative Commons License 2021.01.09 0 0 2984

Kész visszatért kis próbakör megvolt eddig úgy néz ki teszi a dolgát, most jön egy hosszabb... 

Előzmény: a.k. (2983)
a.k. Creative Commons License 2021.01.07 0 0 2983

Igen tudjuk ez a olyan fog meg a söröm téma és kb. 1mp. :D Az évek és a rutin... :D 

Megjött a kaufferről a Total fluide ATX olaj. Új csomagolása van nem is tudtam remélem nem átvágás persze... :D Holnap délután ismét folytatás lesz hátha most nem szívat hülyére az a kurva feszítő csavar. :D Persze érdekes lesz befűzni is az új hosszbordást már érzem előre. Anno hogyan csináltuk nem tudom már el is felejtettem... :) Átmosatjuk a rendszer egy Mannol olajjal majd megy bele a Total azt reménykedés bírni fogja...

Előzmény: FeZ_ (2981)
Gáborka75 Creative Commons License 2021.01.07 0 0 2982

Sziasztok!

2000 évjáratú Berlingonak csak négyesen megy a fűtőventilátora. Gondolom az előtét ellenállása romlott el. Merre találom azt?Köszönöm.

FeZ_ Creative Commons License 2021.01.07 0 0 2981

Ha csak le kell venni, akkor nem feltétlenül kell fogót venni hozzá. (bár azzal nagyon könnyű le-fel rakni)

Sima kis csavarhúzóval vagy egy hegyes ár-szerűséggel le lehet szedni őket.

 

Előzmény: a.k. (2980)
a.k. Creative Commons License 2021.01.07 0 0 2980

Oké kösz. Eltávolításuk folyamatban ahol csak útban vannak... :D 

Előzmény: FeZ_ (2979)
FeZ_ Creative Commons License 2021.01.07 0 0 2979

Igen, ehhez a click-r fogó kell.

 

Előzmény: a.k. (2978)
a.k. Creative Commons License 2021.01.06 0 0 2978

 

Ez lenne az átok. :) Sima körmös. Van jó pár db még benne...

 

Mai nap elkezdtük össze termelni a gépet. Bontóból lett szervó szivattyú. Remélem jó is lesz. :) De az biztosan az a mérnök aki ezt a hosszbordás szíj spanolónak a csavarját a vízcsövek mögé tette nem volt 100% állapotban... 

ilozas2 Creative Commons License 2021.01.06 0 0 2977

Sziasztok!

Van egy 2008-as Berlingo XTR-em. A tempomat egy darabig rendesen viselkedik, utána "eldobja" a beállított értéket. Nem tudok neki beállítani újra sebességet, csak limit módban működik. Indulást követően 20-60 percen belül jelentkezik ez a probléma. Tapasztalatatok ilyet? Ha leállítom, nem javul meg egyből csak némi idő elteltével.

Semmi baja nincs a motornak, szépen karbantartatom...

 

Köszi
Z

Pajó2 Creative Commons License 2021.01.06 0 0 2976

Köszi a segítséget! Ma reggel pl semmi baja nem volt.

Előzmény: FeZ_ (2974)
siletto Creative Commons License 2021.01.06 0 0 2975

Azt meg tudjátok esetleg mondani, hogy B9 Berlingónál hogy kell levenni a bal első ajtó aljáról a gumi kédert? Ha jól látom, valamilyen műanyag kis patenttel van az ajtóhoz fogatva, de lejönni nem akar.

 

Másnak nem szokott ott rozsdásodni? Nem is értem, hogy találták azt a részt ki, hibába folyik ki a víz,pára az ajtó lemezei közül az egyébként is kicsi nyílásokon, rögtön megmarad a kéderben... Pedig sosem volt törve vagy javítva az ajtó.

 

Még csak a tömítő pasztát kezdte felnyomni az átlapolásnál, de gondoltam kijavítom még most tavasszal, míg nem nagy a baj.

FeZ_ Creative Commons License 2021.01.05 0 0 2974

"Ha van valami hasznos tanácsotok vagy megjegyzésetek köszönettel venném."

 

Ne foglalkozz vele ! ;-)

(ha amúgy az olajszint rendben van)

 

Sajnos idősebb korukra ezek az olajszint érzékelő rendszerek nem szoktak zavarok nélkül működni a PSA vonalon. Hol ezért, hol azért. :-(

Ha maximalista vagy, akkor el lehet kezdeni a játékot vele: talán a szintjeladó vacakol. Ha lehet kapni újat, akár ki is cserélheted. Lehet kábel hiba még, busz kommunikáció hiba, szoftver hiba is (ezt lesz a legnehezebb kiszűrni), lehet "csak" elektronikai vagy szoftver (BSI)  hiszti együtt is, amire sosem lesz magyarázat. Lehet műszerfalegység probléma is. És nem biztos, hogy mindent felsoroltam.....

 

 

 

Előzmény: Pajó2 (2973)
Pajó2 Creative Commons License 2021.01.05 0 0 2973

Üdvözlet és B.U.É.K. mindenkinek.

 

a Jármű egy Berlingo 1.6 Hdi 2007-es

A jelenség már vagy 2 napja,hogy a gyujtás ráadása utáni olajszint ellenörzés (műszerfalon) villog.

Ellenőriztem az olajszintet a nívópálcán: ok.

de nem minden induláskor van ez a jelenség.Néha mutatja a rendes olajszintet is.

Ha van valami hasznos tanácsotok vagy megjegyzésetek köszönettel venném.

 

Üdvözlettel

P Sanyi

Békéscsaba

galaci13 Creative Commons License 2021.01.04 0 0 2972

Üdv. Cseréltessél izzítógyertyát nekem is az volt a baja 2007es 1.6 hdi és csinálta nyáron is ezt. Beindult de egy darabig dadogva ment amíg bemelegedett. A gyertya csere rendbe hozta 

Előzmény: siletto (2948)
a.k. Creative Commons License 2021.01.04 0 0 2971

Csak nyárig kell kihúznia. Ha nem meg akkor ennyi volt. Már vissza sírom soha többet nem lesz ilyen hálás autónk. Ezek a mostani újak és újabbak már hírül nem ilyen egyszerű és nagyszerűek.

Nyilván azért nem megyünk már bele nagyobb projektbe mert nincs sok értelme. Na majd elválik mi lesz még szegénnyel... 

pH03N1xM Creative Commons License 2021.01.04 0 0 2970

A leirasbol ugy tunik, hogy csak az rohad, nem az auto maga.

Előzmény: siletto (2969)
siletto Creative Commons License 2021.01.04 0 0 2969

Van még egyáltalán értelme foglalkozni vele, ha már a segédkeret körül is rohad kifelé az autó?

Előzmény: a.k. (2967)
FeZ_ Creative Commons License 2021.01.04 0 0 2968

Nem olyan vészes az alvázkeret cseréje, bár csápos emelő nélkül azért eléggé macerás.

Előzmény: a.k. (2967)
a.k. Creative Commons License 2021.01.03 0 0 2967

Lehet mondtad. :) Majd holnap ha arra járok lesz fotó. Kissé rohanós napok jönnek, de igyekszem... :) 

Alsó segédváz vagy kis bölcső vagy ki hogy hívja cseréje az ultra nagy szívás ugye jól néztem ki belőle? :) 2 csavar körül már luk és kb. úgy máshol is van baj vele úgy nem kicsit. :D Ez az a nem tudom merjek vagy ne merjek kátyú közelébe menni... :D  

Előzmény: FeZ_ (2965)
siletto Creative Commons License 2021.01.03 0 0 2966

Hali! A kipufogórendszeren ilyen Clic-R van, ahogx a gumi porvédőkön is gyárilag, nekem legalábbis. 

 

A vízcsöveken is van, ahol ilyen van, meg van ahol a másik fajta szárnyas, nemtudom mitől függ. 

Előzmény: FeZ_ (2965)
FeZ_ Creative Commons License 2021.01.03 0 0 2965

Ez a fix, bepattanós bilincshez van, már mondtam. Ilyenek is vannak az autón. A rugós vizcsőbilincshez nem ilyen fogó kell. Jó lenne pontosítani, hogy akkor neked mihez is kell. 

Kép a bilincsről esetleg?

Előzmény: a.k. (2964)
a.k. Creative Commons License 2021.01.03 0 0 2964
Előzmény: FeZ_ (2963)
FeZ_ Creative Commons License 2021.01.02 0 0 2963

Nem jutottam a géphez, de itt egy link példának:

 

https://xn--mtrix-xqa.net/spd/YAT-0646/YATO-0646-Vizcso-bilincs-fogo-215

Előzmény: a.k. (2957)
soryton Creative Commons License 2021.01.01 0 0 2962

...csatlakoznék FeZ-hez ...nálam is jó ideig csak egy gyertya üzemelt , de izzított, legalábbis  a visszajelzés megvolt ... egy éve lesz hogy ki lettek  cserélve ...az izzítás csak bizonyos hőmérséklet alatt indul ..még nem sikerült megfigyelnem hogy mennyi ez az érték...

 

Előzmény: siletto (2960)
FeZ_ Creative Commons License 2021.01.01 0 0 2961

Az izzítás visszajelző csak hidegben fog felvillanni rövid- vagy még rövidebb időre, az normális.

A Citroën / Peugeot szerintem nem tiltja le az izzítást rossz gyertyánál, bár igazából még sosem mértem ki, úgyhogy tévedhetek is. Az izzítást azért jobb megjavítani, de a döcögős indulás nem valószínű, hogy ettől van. Ahogy írtam korábban, a hdi-k hidegben is egész jól indulnak izzítás nélkül.

 

Előzmény: siletto (2960)
siletto Creative Commons License 2021.01.01 0 0 2960

Ilyen hibakódnál ki is kapcsolja a számítógép a komplett izzítást, vagy a jó gyertyák attól még üzemelnek?

Az izzítást visszajelző lámpa nem gyullad ki, azért kérdem. 

Legalábbis egyszer volt csak koratélen, nem is annyira hidegben, hogy kigyulladt 1-2másodpercre, de se előtte, se utána nem volt sosem, nem is értem miért. A hibakód már benne van mióta nálam van az autó. 

Előzmény: soryton (2956)
FeZ_ Creative Commons License 2020.12.31 0 0 2959

Hmm. Telefonról nem ment fel a kép. Holnap megpróbálom pc-ről.

 

Előzmény: FeZ_ (2958)
FeZ_ Creative Commons License 2020.12.31 0 0 2958

Szerintem csak rugós vízcsőbilincs a neve, de ki tudja?!

Ilyen fogók valók hozzájuk pl.:

 

Előzmény: a.k. (2957)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!