Ha mar van itt egy NO SPEED LIMIT egyesulet, akkor nyissunk egy ilyet is, hatha valaki bebizonyitja hogy milyen veszelyes is ha valaki bekapcsolja a biztonsagi ovet...
Most, hogy újra egy kis élet költözött a No Speed Limitbe, én e helyütt követelem az egymást vontató kocsik 40-es sebességkorlátozásának eltörlését! Tegnap Bajáról húztam haza Szegedre egyik barátom kocsiját, és olyan unalmas volt ez a 40 körüli tempó, meg egyébként is, így nem lehet haladni!!!
Nincs ov az UAZ-ban? Mi ez, termeszetes nepesseg-szabalyozas orosz modra?
Szerintem a Tavria-ban nem kell becsatolni az ovet, mert akkor nem tudsz elmenekulni egy frontalis utkozes eseten az utasterbe - termeszetesen nyakmagassagban - becsuszo motorhazteto elol.
Én egyszer csattantam egy 4ütemű Trabival enyhe átfedéses frontális ütközésben (nem adták meg nekem az elsőbbséget) kb. 50-60-al, ha nem lettem volna bekötve biztos, hogy szétverem magam a kormányon.
Az a pillanat elég meggyőző volt.
Legyen elég annyi, hogy a bal kezemről ahogy kitámasztottam magam a kormánnyal simán leszakadt az óra...
50 km/h nem nagy sebesség, de ha 2m-en belül állsz meg, azért épp elég.
Minel kisebb es konnyebb autot vezet az ember, annal veszelyesebb bekapcsoni a biztonsagi ovet.
A multkor amikor egy kispolskit vezettem, megallitottak a rendorok. Nem volt bekapcsolva az ovem. Megkerdeztek, hogy miert nem viselem az ovet. Azt valaszoltam, hogy azert mert a multkor is elfelejtettem kikapcsolni mikor a benzinkutnal hirtelen kiugrottam a kocsibol, es magamra boritottam az autot :)))
Egyszer hasaltam egy hatalmasat biciklivel, mikor menet közben hip-hop kiesett az első kerék. Ha rá lettem volna kötve a bringára, akkor sokkal nagyobbat zakóztam volna.
Hmm. Azt hittem, te az ovet is "uri hulyeseg"-nek tartod, mint a teligumit peldaul, meg a legzsakot, hogy az ABS-rol man ne is beszeljek. Hiszen a jo oreg Varnyu megved tegedet ov nelkul is, nem?? :)
Megmondom oszinten, en egyszer azert nem haltam meg mert az MO-ason nem voltam bekotve es a szembejovo oldalon halado nem adta meg nekem a jobbkezet miutan egy kaukazusi juhasszal torteno utkozes miatt atvagodtam a szembejovo oldalra (akkor meg nem volt elvalaszto fal). A szembejovovel tortent utkozes utan arra eszmeltem fel hogy a vezetooldali ajtom eltolta a kormanyoszlopot egeszen a kocsi kozepenek vonalaig en pedig athuppantam a jobboldali ulesbe. Mindez valoszinuleg nehezebben ment volna ha be vagyok kotve.
Viszont a masik resztvevo a biztonsagi ov miatt kulccsont-es szegycsonttorest szenvedett, el tudom kepzelni mi maradt volna a fejebol ha nincs bekotve.
Egyszoval lehetnek olyan esetek mikor a szerencse folytan valaki megmenekul ugy, hogy nincs bekotve de megis azert mindenkeppen az alegjobb ha bekapcsoljuk az ovet. Kiveve persze ha tudjuk kezelni a forgalmi helyzeteket es a szaguldast nem koveti baleset, amennyiben rutinosan vezetunk es tudjuk hogy nem tortenik velunk semmi, ebben az esetben nem kell biztonsagi ov (HATHA VALAKI BEKAPJA A CSALIT ES AKKOR NEM FOGUNK UNATKOZNI :)))
Talán több lábon kellene állni, elindítani egyúttal például a NO BRAKE egyesületet is, meg hasonlókat, mert ha több téma is van, hátha hamarabb akad valamelyikre egy támogató. :-D
Mióta írtam egy-két hozzászólást az NSL-re azóta tényleg elferdült az eredeti irány. :) Jöttem ide is hogy már idejében elkezdhessem az aknamunkát... :)
Talén utolsó on hozzászolásom :) Szerintem kell az öv.
Igen, újra jöhetne már egy jó kis vita, mert amott már teljesen másfelé terelődött a diskurzus, meg már egyébként is kiveséztük, amit ki lehetett, már csak ismételtük önmagunkat.
Már csak az a kérdés, találunk-e valakit, akivel vitázni lehet. :-D