Az LNC-369 Abonyban 3 fordán osztozik forgórendszerben az SRD-299-cel, és egy 3 tengelyessel iskolás hétköznap, tanszünetben munkanap 2 fordán.
A JSG-156 Besenyszögön az SRD-298-cal van párban 2 fordán hétköznap.
Szombatonként vezényés kérdése az előfordulásuk, ilyenkor mindkét telephelyen 1-1 csuklós van kiadva.
Szolnok helyiben a JEL-115 és JNF-312 SG csuklósok állományban vannak, tudomásom szerint tartalék járművek, de hétköznaponként jó eséllyel lehet velük találkozni.
Nem tudom, mennyire aktuális és mennyire érdekel még. Vasárnap szerintem egyik se jár, szombaton viszont az egyik falvai és-vagy a besenyszögi kint lehet emlékeim szerint (utóbbi településen ugye van más típusú csuklós is, amivel felváltva járnak, mikor melyik épp melyik fordára van vezényelve). Tanszünetben pedig úgy rémlik, az SRD-306-ra nincs szükség (legalábbis a C80-asos időkben csak egy csuklós járt ilyenkor Berényben), az összes többi szinte ugyanazt csinálja egész nap, mint suliidőben.
SRD-298: Besenyszög, forduló
SRD-299: Abonyban áll a vasúttól nem messze, valami tüzép(?) telepén
SRD-300 és SRD-301: Rákóczifalván, a József Attila utcai telepen állnak, ami nem tudom, zárt és őrzött-e
SRD-302 és SRD-306: Jászberény, telep SRD-303: Jászalsószentgyörgy, Rákóczi Ferenc utca
Nem épp a legélesebb kések a "törzsgyökeres" szolnoki Credok sem, de ezek még rosszabb állapotban vannak, tehát nem árt őket tákolgatni, hogy valami lehessen belőlük... :)
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy a Jászsági SRD-s manok hogyan közlekednek? Kizárólag hétfőtől péntekig csúcsidőben vagy hétvégén is elő fordulnak kint az utcán, valamint hogy helyileg hol parkolnak? Mind 1 településen parkolnak kint éjszaka vagy mindegyik más településen parkol kint éjszakára.
Illetve még az is, hogy közlekedi e mind, nálatok mi az arány, hány van kint utcán járatban, és hány van szervízben ( vagy bent a Volánbusz telepen ) javítás alatt?
Ahogyan előttem is írták, ezek inkább elővárosi kialakítású buszok. Tudom, hogy ma már nem szempont, hogy egy jármű alkalmas-e a neki szánt feladatra, vagy sem, de itt egy picit túllőttek a célon. A szolnoki szóló, kéttengelyes fordák 70%-a biztosan ilyen kocsival lett lefedve (ez csak hasraütés, mielőtt komolyan vennéd), de ebben benne van minden: a szomszédos Abonyba/Zagyvarékasra járó rövid járatokon felül az előbb általam leírt, megyén belüli hosszú járatok is. Utóbbiakra úgy gondolom, hogy ládateres, sok ülőhellyel szerelt buszok kellenének, mint mondjuk egy Inovell. Ezekben a Lion's Citykben legfeljebb a babakocsi/kerekesszék tárolóba tud az ember pakolni és inkább a rövidebb utazásokra fókuszálva van kialakítva a beltér.
Igaz nem hozzám érkezett a kérdés, ugyanakkor leírom én is a véleményem. Nem kényelmetlenek az ülések, viszont az utastér kialakítása és a buszok műszaki felépítése sem a topictárs által említett távolságra lettek kitalálva. Például egy Szolnok-Zagyvarékas járatra jobbat nem lehetne elképzelni, de Karcagra a távolság és a kevés ülőhely miatt nem indítanám el.
Nagy hiányosság, hogy a sofőröknek nem áll rendelkezésre egy picinyke ládatér sem, ahová a felmosó vödröt el tudnák helyezni az utastéren kívül (SLA emiatt folyamatosan piszkálódik, azért meg pláne, ha piszkos az utastér, de ebbe jobban ne menjünk bele... :) )