Keresés

Részletes keresés

andraswb Creative Commons License 2015.01.01 0 0 6843

Vico35 Creative Commons License 2014.12.17 0 0 6842

Sziasztok!

 

Valaki tudna nekem pontos méretekkel ellátott jellegrajzot küldeni?

 

Köszönöm!:)

csufi.rulez Creative Commons License 2014.01.07 0 1 6841

Ezt is nagyon szépen kösznjük Becsky Andrásnak! Egészen egyedi és ritka képsorok, igazi kincs!

 

 

 

csufi.rulez Creative Commons License 2013.12.25 0 0 6840

Nagyon szépen köszönjük Becsky Andrásnak:

 

 

benc78 Creative Commons License 2012.11.11 0 0 6838

Üdv Uraim!

A honlapom bővült egy "Letöltések" menüponttal, ahonnan többek között a Csufi eredeti kezelési utasítása is letölthető.

 

http://www.benc.hu/

 

Üdv!

B

HLJ Creative Commons License 2011.11.19 0 0 6837

Köszönöm!

Ez is jó lesz!

Egy kérdés, hangszóró hány darab van a csufiban és mind így az ajtó mellett, csak az egyik oldalon van hangszóró?

Előzmény: Peti817172M (6836)
Peti817172M Creative Commons License 2011.11.16 0 1 6836

Evvel tudok szolgálni:

 

Előzmény: HLJ (6835)
HLJ Creative Commons License 2011.11.16 0 0 6835

Üdv!

 

Remélem még aktív a fórum és nem hagytátok el.

 

Segítséget kérnék.

 

Hasonló beállítású képet/képeket keresek csak nekem olyan lenne jó amiből látnám, hogy a mennyiezet alatti barna rés hogyan van kialakítva. Vagyis hangszórók elhelyezkedése, ajtók körüli matricák, szerkezeti elemek.

Amikor voltam fotózni ilyen jellegű képeket nem tudtam csinálni, mert nem volt már rá idő. Akinek van hasonló jellegű képe ezt közzé tudná tenni?

 

Megköszönném.........

csufi3750 Creative Commons License 2011.02.08 0 0 6834

Kép lemaradt

Előzmény: csufi3750 (6833)
csufi3750 Creative Commons License 2011.02.07 0 0 6833

Gyártják az új csufikat!

Románia(BUKAREST) 15 darabot rendelt a korszerűsített sorozatból. :)

csufi3750 Creative Commons License 2011.01.30 0 0 6832

A padlómagasság 850 mm

Előzmény: csufi3750 (6829)
benc78 Creative Commons License 2011.01.02 0 0 6831

És, egy kis adalék a műszaki adatokhoz, a kettő együtt "egészen használhatónak" tűnik:D:

 

 

/Gyári(?) jellgrajz dok. száma: 3117-1000 ez talán a Ganz archivumban fellelhető/

Üdv!

B

Előzmény: Zolcsi67 (6830)
Zolcsi67 Creative Commons License 2011.01.02 0 0 6830

Itt van mindenféle műszaki adat.

Előzmény: HLJ (6828)
csufi3750 Creative Commons License 2010.12.30 0 0 6829

Hát talán igen. bár nem vagyok nagy padlótudor :-)

Előzmény: HLJ (6828)
HLJ Creative Commons License 2010.12.17 0 0 6828

Szia!

 

Azért köszönöm, hogy kerestél jellegrajzot!

 

Egy véleményben viszint tudsz segíteni! Ahogyan elnéztem e villamost, ez belülről dettó IK280. Ha azt modellezem le ICS padló magassággal szerinted az jó lesz így?

Előzmény: csufi3750 (6827)
csufi3750 Creative Commons License 2010.12.11 0 0 6827

Sajnos nem találtam neked.

Előzmény: HLJ (6826)
HLJ Creative Commons License 2010.11.30 0 0 6826

Sziasztok!

 

Segítséget kérnék! Használható jellegrajzra vadászom a csufiról. openBVE alá szeretném megépíteni, de nem tudomhol lehet róla jól használható jellegrajzot találni. Kellene nekem az ülések száma elhelyezkedése szinte minden részletes jellegrajz kellene. Nekem van egy jellegrajz, de az nem annyira részletes.

Sűrgős lenne, köszönöm!

Ep128 Creative Commons License 2010.08.30 -1 0 6825
Előbb talán jó volna visszarakni a helyére, ami az utastérben hever...
Aztán viszont támogatnám az 5letet!
Persze nem folyton folyvást, alkalom szerűen...
Előzmény: csufi3750 (6824)
csufi3750 Creative Commons License 2010.07.27 0 0 6824
Nem, a fékek még mindig az utastérben hevernek. Egyébként nem lehetne kinyitni?
Legalább csak az egyik felét!
Előzmény: Ep128 (6821)
Ep128 Creative Commons License 2010.05.19 -1 0 6822
Na most lebuktam... :-D
Szóval...
bedobáltam = bedobáltak! :-P :-D
Előzmény: Ep128 (6821)
Ep128 Creative Commons License 2010.05.19 -1 0 6821
Visszakapta végül a fékjeit, amit a Szentendrére odahúzásakor leszereltek Róla és bedobáltam az utastérbe?
Előzmény: benc78 (6820)
benc78 Creative Commons License 2010.05.15 0 1 6820

2010.05.15. Szentendre

 

 

szvtm_1

 

 

szvtm_2

 

 

szvtm_3
Zolcsi67 Creative Commons License 2010.04.04 0 0 6819
1371, későbbi 1400; az Andor utcai átjáróban kiütötte a közepét a vonat 1973-ban.
Előzmény: SíntörőSkót (6818)
SíntörőSkót Creative Commons License 2010.04.03 0 0 6818

Igen, meg volt már máskor is 6 tg Ganz...pályaszámra sajnos nem emlékszem. 37-en járt.

A Csufi viszont bizonyos szinten előrébbmutató kis teremtmény volt ( rajzasztalon legalábbis), de sajnos a Cocom lista és egyéb ismert politikai-gazdasági események miatt egy öszvér másfél megldás született.

Előzmény: Zolcsi67 (6817)
Zolcsi67 Creative Commons License 2010.03.31 0 0 6817
Ugyanannyi motor könnyebb kasztnival, persze, hogy dinamikus, a hattengelyes ICS (lásd 3730 psz. proto) is ilyen lenne.
Előzmény: SíntörőSkót (6816)
SíntörőSkót Creative Commons License 2010.03.31 0 0 6816

Kb 4 éve... Könyves Kálmán körút-Vágóhíd utca közötti szakaszon.

Lehetett vele teperni az fix. Egyébként bár Ics hajtás-futómű volt alatta, nagyon szépen feküdte még a legszarabb pályákat is, a dinamikusságáról pedig csak ódákat lehetne zengeni. Kár hogy elhanyagolták.

Előzmény: Ep128 (6809)
FAV 20 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 6815
Lenne egy kérésem. Küldjetek pár képet a csufiról az email címemre. A nevetek legyen a fotón feltétlen.
Peti817172M Creative Commons License 2010.03.08 0 0 6814
Ha másfélszer annyit mutat, akkor pont 50-nel ment :)
Előzmény: zsig (6811)
jázminapja Creative Commons License 2010.03.07 0 0 6813
De jó volt!:) Hány éve voltunk arra?:) Legalább három... 
Előzmény: jazzcool1,2 (6808)
Fzolee Creative Commons License 2010.02.05 0 0 6812
Tudom, én is vezettem egyszer-kétszer. :)
Előzmény: zsig (6811)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!