Keresés

Részletes keresés

flightbooking Creative Commons License 2010.02.21 0 0 563
Van magyar pilcsi Texasban?
kAos Creative Commons License 2009.08.06 0 0 562
Airline jobs once inspired respect and envy.
HA-AHA Creative Commons License 2009.06.04 0 0 561
fel meg nem vettek sehova. :( miutan megkaptam a licencemet januarban, elvegeztem az mcc-t angliaban. utana kezdtem jelentkezni - es pozitiv valasz csak nemet nyelvteruletrol jott. a lufinal sikerult a hirhedt GU /grunduntersuchung/ stb, amit 1szer lehet megprobalni az elet soran. kedvesen kozoltek hogy az FU /firmenuntersuchung/ 2010-ben lesz legkorabban, mert lealltak a pilotafelvetellel. a condorhoz megyek nyaron sim-be, es a tyrolean-tol, illetve a swiss-tol varok idopontot. na meg persze lesz ryanair valamikor. de csak ugy 'repulnek' a honapok... es kozel 300 orammal mashova nem igen akarnak behivni.
Előzmény: BJani (560)
BJani Creative Commons License 2009.06.04 0 0 560

Meg szabad kérdezni, hogy ezután a tanfolyam után mennyi ideig tart(ott) míg felvettek valahová? Mennyire volt egyszerű?

 

Újjabban elég leült ez a topic. :-(

Előzmény: HA-AHA (558)
DiamondPilot Creative Commons License 2009.06.04 0 0 559
Szia,
Steinbachban tanulok november óta a Harv's Air-nél. Tudtommal ez a legolcsóbb hely Kanadában. Vízumra csak akkor van szükséged ha fél évnél tovább maradsz. Ha gondolod felvehetsz msn-en: pilotanov89@hotmail.com
Üdv,
Wick
Előzmény: Sabi3 (556)
HA-AHA Creative Commons License 2009.06.04 0 0 558
szia! en ott voltam zero to hero-tanfolyamon. FAA PPL/IR es JAA CPL/SEP -el, valamint JAA ATPL theory-val jottem vissza – es madridban csinaltam a MEP/IR konvertalast. ha van kerdes irj, es megadom a szamom.
Előzmény: Sabi3 (557)
Sabi3 Creative Commons License 2009.06.04 0 0 557

Sziasztok,

 

Tud valaki JAR-os full képzést a NAC-on (Naples Air Center) kívűl Floridában (vagy esetleg máshol az USA-ban)?

Továbbá, úgy tudom tanult már 1-2 magyar srác Naples-ben, ha olvassa az illető, vagy valaki tudja az elérhetőségét légyszi adja meg, lenne pár kérdésem a tapasztalatokról, stb...

 

Köszi!!!

Sz

Sabi3 Creative Commons License 2009.06.04 0 0 556

Szia,

 

Megkérdezhetem melyik suliban nyomod, mennyibe fáj, milyenek a tapasztalataid? Írhatsz privátba is!

 

Köszi,

Sz.

Előzmény: DiamondPilot (553)
DiamondPilot Creative Commons License 2009.01.09 0 0 555
Köszi szépen a választ, végül is azt írtad amitől "tartottam":).Már tényleg nem csodálom, hogy nem ment át a hatóság a JAA auditon.
Előzmény: sevenfourdrajver (554)
sevenfourdrajver Creative Commons License 2009.01.08 0 0 554
Sajnos nincs standard eljárás erre, gyakorlatilag "pofára " megy. Akik legutóbb próbáltak konvertálni, azt hallottam, h minden CPL tantárgyból vizsgázniuk kell, kell persze az összes papír, illetve egy NDB megközelítést is le kell repülni vmelyik hatósági "sassal". Kontakt Csepeti itt a topikon, vagy a "Pilóta szeretnék lenni" címűn.
Előzmény: DiamondPilot (553)
DiamondPilot Creative Commons License 2009.01.04 0 0 553
Üdv mindenkinek.
A segítségeteket szeretném kérni. Jelenleg egy kanadai repülős-iskolában tanulok kereskedelmi pilótának, de majd a képzés végeztével szeretnék visszatérni Magyarországra. Azt szeretném megtudni, hogy mire van szükségem a magyarországi konverzióhoz/konvertáláshoz CPL, IR, ME esetében, az is érdekelne, hogy körülbelül mennyibe fájna ez nekem. Előre is köszönöm.
Wick
robicsek Creative Commons License 2008.11.30 0 0 552
ja, mult héten szar volt, utoljára mult szombaton, 22-én repültem.
Előzmény: robicsek (551)
robicsek Creative Commons License 2008.11.30 0 0 551
Ja, mondjuk érdekes, hogy az ICAO.t minden gond nélkul konvertálták, a tiedet meg nem. De hát burokráciában logika:)
Előzmény: kAos (550)
kAos Creative Commons License 2008.11.30 0 0 550
Nem, angol (JAA vagy mar lassan EASA?) szakszom van. Ahogy olvastam, csak rank vonatkozik az extra konvertalasi lepes (es fizetes + az ezzel jaro keslekeedes). Eddig azt hittem ez is jo nagy kiszuras, de ha nem kell faxolgatni, talan nem panaszkodnek...

A mult heten (4 napig) en is Maon voltam, de ott sem nagyon volt repulo ido (illetve talan egy nap mg sutott is)...
Előzmény: robicsek (549)
robicsek Creative Commons License 2008.11.30 0 0 549
ja, hogy te nem magyar ICAO-FAA konvertálást csinálsz? Vagy nem értem.

Én nem beszéltem a NKH-val semmit, az FSDO elintézte,

Fogalmam sincs milyen az idő most Vegasban, ,mert magyarországon vagyok:) Januárban megyek Vegasba.
Előzmény: kAos (548)
kAos Creative Commons License 2008.11.30 0 0 548
Nalunk a dolog kicsit maskent mukodik, kellett egy levelt kuldenem a helyi hatosagnak, hogy hozzajarulok, hogy az FAA rolam adatokat kapjon (es leperkaltam egy zsak penzt), igy nem kellett szemelyesen faxolgatnom. Ezert is akarom, hogy ne vesszen el a penzem, ha esetleg (akar evek mulva) kesobb megyek szemelyesen a papirokat elintezni...

Megtalaltam az Orlandoi FSDO-t de egyelore csak a postai cimet meg a telszamot, emilt nem meg (bar nem nagyon kutakodtam meg). Szoval kosz a linket is! Milyen az ido Vegas-ban? En itt terveztem, hogy kimegyek a repterre ma, de itt minden szurke, kodos es esik...
Előzmény: robicsek (547)
robicsek Creative Commons License 2008.11.30 0 0 547
Meg gondolom ezért kellett a papirokat honapokkal előtte elfaxolni nekik, hogy legyen idejük egy checkre..

itt vannak az FSDO-ok: http://www.faa.gov/about/office_org/field_offices/fsdo/

Előzmény: kAos (546)
kAos Creative Commons License 2008.11.30 0 0 546
Kosz a valaszt. En is hasonloan gondoltam. Az angol tudas mellet gondolom a megbizhatosag megallapitasa (seurity evaluation) is az interju feladata, gondolom ezert nem mukodik a csak emailen at "beszelgetes". Majd valahol megkeresem az en celirodam email cimet, es megkerdezem toluk. Kosz megegyszer.
Előzmény: robicsek (545)
robicsek Creative Commons License 2008.11.29 0 0 545
az nem ugy van hogy megkapod egyből.

PPL az nalam ugy ment, hogy ugye megmondtam, hova megyek a FSDO-ba, miutan elkuldtem nekik a magyar szaxót meg orvosit, amit ők lecsekkoltak a NKH-nál.

Le emaileztem veluk, hogy mikor megyek Vegasba (mert ezt a FSDO-t választottam). Rugalmasak voltak nagyon (emailcimuket emlexem valami googlizással találtam, de nem volt nehéz).

Ott papirokat kitölteni, és beszélgetni emberrel kellett - ez fontos, mert ez alapján méri le az angoltudást. Probléma volt a sulyom meg magasságom átszámitásával, de megoldottuk:)

Ezek alapján kitölt egy papirt, ami 4 honapig érvényes FAA PPL, aztán a 4 honapon belul Magyarországra kipostázták a plasztikot. Ez a 4 honapon belul nálam 3.5 honapot jelentett:)

Viszont egy centet se kellett fizetni.
Előzmény: kAos (544)
kAos Creative Commons License 2008.11.29 0 0 544
Engem is a PPL erdekelne. En Floridaba (most nem emlexem, hogy melyik irodaba) kertem kikuldeni, elvileg ott var ram. Nekik irjak/telefonaljak, hogy inkabb postazzak hozzam (kulfoldr)? Kosz.
Előzmény: robicsek (543)
robicsek Creative Commons License 2008.11.27 0 0 543
De én csak PPL konverziot csináltam, ahogy látom itt többről van szó, a PPL-nél nem is tartottak semmit, kikuldték postán Magyarországra villámgyorsan - ugy 4 honap alatt, ott se gyors a burokrácia:)

(viszont az FAA piloták listája fenn van az FAA honlapján, és benne vagyok:))) - meg még majd százezer másik:)
Előzmény: Bandipilot (542)
Bandipilot Creative Commons License 2008.11.27 0 0 542

Talan a legjobb, ha felhivod oket, esetleg kerdezz ra Robicseknel, o az ugyeletes FAA konverzio tesztpilota :)

Előzmény: kAos (541)
kAos Creative Commons License 2008.11.17 0 0 541
Ja, most mar tuti, hogy Florida (illetve az USA) iden osszel elmarad. Nem tudja valaki meddig tartja a hatosag (FAA) a konvertalt jogositvanyt? Kosz.
Előzmény: kAos (540)
kAos Creative Commons License 2008.10.24 0 0 540
Oke, ha ugy alakul, kosz neked is. (Bar mint irtam egyre kevesebb ra az esely...)
Előzmény: robicsek (539)
robicsek Creative Commons License 2008.10.22 0 0 539
Ha esetleg januában mennél Vegasba, akkor egy hétig én is ott leszek. (és persze bandi megszervezi a repkedésemet:)
Előzmény: kAos (531)
kAos Creative Commons License 2008.10.22 0 0 538
Hello, es kosz megint. :-) A jogsi konvertalas (gondolom) sikerulhetett, mert az itteni hatosag lenyulta az erte kuldott penzt. A papirokat a helyi (Ormond Beach kozeli) FAA irodaban persze meg at kellene venni, nem tudom meddig tartjak ott meg ha nem veszem at... Ha megis ugy alakul, hogy osszejon, majd kulon irok az Daytona Beach-i sracok miatt. Ha nem jon ott ossze, attol meg elkepzelheto, hogy valahova az USA-ba megyek, ha nem is repulni, de szabira. Vagy kanadaba, mert oda lattam olcso repjegyet. De, mint mondtam, majd meglatom hogy' alakul.

Egyebkent igen, a SEP berles erdekelt, C-150-esre terveztem a berlest, en is $75 korul lattam amikor utoljara neztem ezt (Juliusban?).

Ja, vagy ket-harom hete volt nalunk egy francia srac, Daniel, JAA IR-t csinalni (FAA IR-ja meg ATPL-je, CPL-je mar van, meg francia (JAA, mint mi is) orvosija, megse akartak erre megadni az itteniek a CPL-t. Nagy JAA (europai) kompatibilitas...
Udv, A'
Előzmény: jaxpilot (536)
R-15_koma Creative Commons License 2008.10.22 0 0 537
Nem tudod véletlenül miért álltak át a Libery-ről a Cessna-ra?

Előzmény: jaxpilot (536)
jaxpilot Creative Commons License 2008.10.22 0 0 536

Szia,

Ha van engedelyed konvertalva, es persze motoros tapasztalatod, akkor semmiseg kb 1-1.5 ora checkout egy oktatoval es mehetsz egyedul amerre akarsz. Ez csak single engine-re vonatkozik a G1000 kivetelevel ami kb 4-5 ora(legalabbis amikor en oktattam annyi volt). Ha multi time kell, akkor Fort Pierce-n, vagy Dallas-ban van egy-ket olcsobb hely ahol ketten osztjatok a koltsegeket es az egyokotok safety pilot-kent repul, hacsak nem oktato. Ismerek par sracot akik Daytona Beach-en tanulnak, lehet hogy ok is beneveznenek a koltsegek megosztasaba. Ugy gondolom, hogy lehet meg talalni gepet $75-tol felfele(wet). Ormond Beach azt hiszem Liberty-vel oktatott, azert volt olcso, de mar visszaaltak Cessnara.

Lattam a valuta tenyleg siralmas lett. Jo lett volna befektetni :)

Barmi specific kerdesed van irj batran!

 

Tisztelettel,

G.G.

Előzmény: kAos (535)
kAos Creative Commons License 2008.10.22 0 0 535

Kosz! Talan meg igen, de egyre kevesbe: eloszor a legitarsasag akivel mentem volna ment tonkre (es amig nem kaptam vissza a penzemet nem akarok masik jegyet venni), ma reggelre meg a mi valutank erteke esett egy baromi nagyot a $-hoz kepest, igy egyre kevesbe "eri meg". Meg egy "lastminute" opcio erejeig kepben vannak (kozben beszeltem veluk, azt mondtak feloluk oke), de ahhoz 1.) a penzem elobb vissza kell kapjam, 2.) a £ arfolyamnak nem artana javulnia a $-hoz kepest es 3.) talalnom kell egy megfelelo jegyet megpedig nagyon kozel a tervezett utazashoz.

 

En a 25 oras idogyujtesre jegyeztem magam elo, ha valaki csinalta ezt veluk, erdekelne a tapasztalata. Pl. akik ezt csinaljak, altalaban egyedul repulnek-e vagy osszetarsulnak, esetleg valaki helyi emberrel? Mi a feltetele az egyeduli berlesnek (ha a jogsi atkonvertalva, mennyi- es milyen tipusu (iskolakor, "local", "navex") a kepzes/ellenorzo repules)? Ilyesmi...

Előzmény: jaxpilot (533)
jaxpilot Creative Commons License 2008.10.22 0 0 534

De, ismeros a "short field landing" video. En voltam, es ez az oka hogy, nem repdesek a regi gepekert.

G.G.

Előzmény: BJani (517)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!