Hogy érthetőbb legyen, a kikapcsolást az akkuba integrált biztonsági védelem intézi ilyenkor, ami 2,5 V alatt megszakít, akármit is csinál éppen a telefon, nem foglalkozik vele. Csak ledobja és kész.
A feszültség pedig a rossz akku miatt hirtelen törik le egy ponton, a terhelés hatására.
Látom, hogy régi kérdés, csak a tanulság kedvéért tenném hozzá, hogy bár előzményt szokás szerint nem írsz (hirtelen lett ilyen, lassan rohadt le, vagy eleve rácsesztél, mert kellett neked megvenni a Jófogáson, ezt mind nem tudhatjuk, mert nem tartottad fontosnak megemlíteni), jellemzően az akku belső ellenállásának megnövekedése okoz ilyen jelenségeket, öregedés miatt.
Szoftveres (így írjuk magyarosan: szoftveres) jellegű problémánál a kijelzés lehet csak téves inkább, de attól még nem kapcsol ki és azt általában jól újra lehet kalibrálni egy teljes feltöltés-kisütési ciklussal, amitől a kijelzés helyes értéket vesz fel.
Sziasztok. VkWorld MixPlus telefonomról lenne szó. Szerintem Software-es baja van az Akksinak. Leveszem töltőről és pár perc múlva kikapcsol kb 85% töltöttségi szinten. Mikor visszakapcsolom a telót már csak 3%- ot ír. Ha visszarakom töltőre,megy föl a %,de 85% tól szinte másodpercenként megy föl 100%-ra. Van valakinek ötlete mit kezdjek ezzel? Vagy létezik valami Gyógyító Program?
A munkaakksi folyamatos terhelésre van optimálva, az indító pedig szajaszos, de extrém áramfelvételre. Az árkülönbséget elsősorban az eladott mennyiség indokolja.
köszönöm a véleményeket, ajánlásokat! megfontolandóak.viszont! nem nagyon értem, ha sem a munka akksi, sem az indító, nem szereti a 10,5 volt alatti kisütést, akkor miben van köztük a különbség? az árukon kívűl?
Ha csak az anyagiakat nézzük, akkor egy nem legolcsóbb, de nem extra sima savassal jársz a legjobban. Csakhogy azt évente (de lehet, hogy hamarabb) cserélni kell. A munkaakksi se fog annyiszor tovább tartani, amennyivel drágább. Ha a savasnál, ahogy látszik a hatótáv-csökkenés egyből cseréled, akkor nem lesz szívás, nem egy őrült összeg, kábé annyit fizetsz, amennyibe a benzin került volna.
köszi az infot! akkor a munka akku is kb úgy viselkedik, mint a savas, mélykisütésre. akarok egy elekteromos mopedautót venni aminek gatya az aksipakja és, ha már veszek, új aksikat, akkor munkát, vagy savast vegyek, nem tudom eldönteni. a savas ócsóbb, de mindenki azt mondja, munkát vegyek, mert abból jobban kijön a szufla és tovább megy vele a kocsi is talán?
sziasztok! azt nem tudjátok véletlen, hogy munka akksikat miylen feszre lehet kisütni károsodás nélkűl? a savas indító aksikat aszem 10,5 volt a minimum.
Szerintem használd nyugodtan. Nálam bevált, 3 autónkon ezt használjuk. Én úgy gondolom, hogy a legjobb hatást úgy lehet elérni vele, ha rögtön a kezdetektől, az akkumulátor cserekor az új akkun már rögtön azonnal rajta van.
Családban a 3 autóból az egyik autót használtan vettük, Ford Fiesta 1,4 TDCi és abban egy Ford Silver Calcium akku volt és ha igaz akkor már 4 éves volt amikor az akkut vettük. 60 Ah kapacitású és 590 A indítóárammal. Ez van a címkén az akkun. Akkor azon melegében autóvillamosságis műhelyben rámértünk műszerrel, és már csak 470 A-t mért. Ez visszaszámolva kábé 80 %os akkut jelent. Utána vettünk ott egy ilyen kütyüt és rá is lett téve azonnal. Most ennek majdnem egy éve már és éppen a napokban mérettem meg a 3 autónkon az akkukat. Nos ezen, amin előtte 470 A-t mértünk, most 509 A-t mértünk. Tehát van valamennyi javulás az biztos. A műszer nem hinném hogy hazudna, hitelesített műszer. A másik két autónkon már sok éve ezek vannak és azt veszem észre, hogy hidegen könnyebben indulnak az autók, alig kell megforgatni a motort az indításkor, szinte azonnal indulnak, mintha nem erőlködnének annyira az akkuk indításoknál. Ford C-Maxban már 8 éves az akkuja, szintén ilyen Ford Silver Calcium és még mindig 84 %-os indítóáram leadásra képes.
Nem tudom tudtam-e segíteni, ezek az én tapasztalataim.
Érdemes ezt használni, vagy egyáltalán van hatása?
Azért kérdezem, mert kaptam egy használtat, és próba képpen feltettem az autóm akkujára. Utóbbi időben bő egy hónapot állt az autó, május 12.-én volt utoljára használtban.
Amikor rátettem ezt a kütyüt, akkor (digitális voltmérővel mérve) 12,39 V üresjárati feszültséget mért a műszer. Kábé egy óra múlva amikor ránéztem, már 12,50 V-ot mutatott. Motor nem volt beindítva sem előtte, sem amíg a kütyü fent volt az akkura kötve.
Találtam a cuccaim között pár tíz éves sose használt zselés ups akksit, 4,5 ah 12v. Le van esve bennük a feszültség 6 v-ra. Mivel még nem voltak használva, fel lehet őket valahogy tölteni? Mi történhetett velük, gondozásmentesek, zártak, elvileg nem száradhattak ki.