Szép napot kívánok mindenkinek, egy kérdéssel fordulnék az ehhez értő Urakhoz: a csatolt képen egy Austro Daimler motormozdony részlete látható, "remotorizálva" egy Csepel-motorral.
A kérdésem az volna, hogy ha a képről megállapítható, ennek a motornak mi a pontos tipusjelzése?
Nem érdekes a csepelé ahogy mondtam is olyan golyó nem egy fél lencse csak azért érdekelet volna ! Akkor lesz zetor majd ! Nem lett jó egyébként a traki ,vezérművet kell cserélni mert az előgyújtása akkora nem tudom már kisebbre állítani . Szétverte ma a menesztőt tettem újat de azt is ütlegeli . Valahogyan a foghézaggal csinálnom kell valamit máskülönben nem lesz jó .
Írj rá Dutrancs Tóni bácsira, biztosan mond okos dolgot ez ügyben is. Az ARO-nak is 12-s menete van, abból volt mindönfelé régön, de a Rábáé ís az ha jól emléxöm.
Szerintem egy 705 N alapra rábuzerálták a 620/630 kocsiszekrény elejét.
A nagy szellemek találkoznak. Régebben jutott eszembe, hogy ha a Csepel D 420 alvázra ráillesztették volna az ÁMG 407/408 kocsiszekrény elejét, akkor változatlan tengelytávval és alvázhosszal hosszabb rakfelületü lehetett volna.
Bocs, csak most láttam a kérdést. Semmit nem tudok róla, az információs táblán csak annyi volt (Csepel veteránautó találkozó, 2019.09.08), "tűzoltószerek tárolására, szállítására". Viszont ott van a tulaj telefonszáma.
Szia, bocsánat tudom régebbi poszt, de hátha olvasod. Lehet tudni erről a futóról, hogy ki gyártotta meg mik voltak benne málházva? Köszönöm, üdvözlettel Viktor