Sziasztok peugeot tepeeII ma cserben hagyott elvileg vezérmü tengey jeladó megrendelve de közben bekapcsolt economi módba nem indul ablak lehuzva tele szerszámmal most nem lehet felhuzni mig be nem indul. Ha kipakolják éjszaka ki fizeti ki? A tervezője is hüje volt központi zár müködik de az ablak nem.Ma a 40fok melegben kénytelen voltam lehuzni mentésre várva.Hogyan tudnám felvarázsolni?ötlet?
Peogeot partner 1.9 d. Egy saját tapasztalat az autó olyan jelenséget mutatott nem akart menni csak vánszorgott! Hiba laza volt a gáz bovden teljesen a gázpedál lenyomásával csak félig húzta rá az adagoló a gázkalt. Beálit és lát csodát az autó megy mint a vaddisznó!!!!
Hello! Talán a hullámforma acélrugókra gondolsz, amik eltörtek. Ha így van, akkor bontóban vennék egy szinte(!) akármilyen ülést és abból áttenném a rugókat az ülésed vázába. Méretileg azonosat vagy nagyobb rugósat keresnék az alkatrészforrás ülésből, hogy esetleges rövidítéssel be lehessen szabni a tiéd helyére. Pár jó szerszámmal megoldható a dolog. Ahol lemezből készült gyűrű rögzíti vagy fogja össze a két rugószálat, ott nyugodtan lehet alkalmazni erős drótot 3-4 menetben felcsavarva, majd szigetelőszalaggal leragasztva, hogy na akadjon bele semmi.
2012-es Peugeot partner 1,6 110LE hdi-t outdoor kivitelt vásároltam nemrég, osztrák volt a tulaja. Szervízben mindent lecseréltettem, (300e ft)közel 3e km-t már tettem vele, minden happy (egyelőre, remélem az is marad)
Kérdésem egyelőre:
A motoron kellene-e lennie műanyag fedélnek, vagy így volt eredetileg is? (kétlem)
Egy kis segítséget kérnék! Partner 2000-es évjáratú és az első ülések kukák. Viszont látom hogy nem egyszerű hozzá beszerezni. Valamelyik másik típus beleférhet nagyobb alakítás nélkül?
Szeretném a segítségeteket kérni! Van nekem egy 2003-as 1,9 d Peugeot Partnerem. Januárban vásároltam! Mivel szervíz története nincs, gondoltam a vezérlést mindenképp cseréltetem. A régin folyt a vízpumpa tömszelencéje. Itt kezdődtek a gondok!! Gates vezérlést vettem! Kompletten adták. Mentem a kocsival kb 1000 km-rt. Megint nekiállt folyni. Gondoltam gyártási hibás. Kicseréltettem, mondtam a szerelőnek nem érdekel milyen márka, jó legyen. Kaptam Ina típusú vízpumpát! Mentem a kocsival 100 km-rt, és megint folyik!! Nem nagyon, még csak könnyezik! Kérdésem! Járt már így valaki? Létezik, hogy mind a két alkatrész hibás?? Valami más baj lehet?? Teljesen tanácstalan vagyok, meg a szerelőm is ! Aki tud kérem segítsen! Valami nem kerek az tuti! Mindig a tömszelencénél nyomja ki a fagyállót! A fagyálló is cserélve lett!
Tud-e valaki véleményt mondani a P. Partner Tepee 1.6-os benzinesről (2016-os, 98 LE).
Elsősorban a motorral kapcsolatos tapasztalatok érdekelnének, mert belefutottam egy ilyen járgányba, és utólag nagyon rosszakat hallottam róla egy szerelőtől.
Ha valóban olyan gyorsan lerohadó a motorja, akkor mit lehet tenni a használat során ez ellen?
Minden segítő véleményt, tapasztalatot hálásan megköszönök.
2004-es Partner központi zár jobb első ajtó szenzora megadta magát, folyamatosan azt jelezte, hogy az ajtó nyitva van. Villogott a lámpa, nem lehetett bezárni ... stb.
Sokáig kerestem a megoldást (többek között itt a fórumon is) hiába, ezért most megosztom, hátha más is így jár:
Az első ajtóknál a zárba van beépítve a szenzor. A csatlakozóban a legalsó (vékony, egyszínű zöld) vezeték megy hozzá (fölötte vékony sárga-zöld, afölött vastag kék van). Ha ezt a vékony zöldet elvágtam, akkor folyamatosan zárt ajtót fog jelezni, nem villog a lámpa, működik a központi zár ... stb. Kompromisszumos megoldás, de olcsóbb, mint a zár csere. Ha a vezetéket kis kilógással vágom el, akkor később, ha mégis zárat cserélek, akkor össze lehet kötni. Megcsináltam, működik.
Sziasztok! Szeretném a segítségeteket kérni abban, hogy a Partnerem autóvillamosságára fényt deríthessek.
Történt az, hogy egyik reggel bekapcsoltam az ablaktörlöt, de nem vettem észre, hogy az lefagyott. Később indultam és azt tapasztaltam, hogy nincs irányjelző, vészvillogó, el. ablak és természetesen ablaktörlő. Autóvillamossági szerelő átnézte az összes biztos oké a helyeiket is kikérte rendben vannak. Cseréltünk
Sziasztok segítséget szeretnék kérni reggelre próbáltam menni partner 2001 1.9d és aszt vettem észre hogy nincs index,ablaktőrlő és központi zár minden biztosítékot meg nézztem mind jó , tanácsotokat nagyon szívessen elfogadnám mert ez a megélhetéssem köszönöm
Jó késve, de remélve, hogy segít a válasz: szervomotor tengelye tört el a sebességmérőben. Barkácsolással is orvosolható a tengelytörés, de jobban jársz egy szervo motor cserével. Ha jól emlékszem 22€ volt a szervo motor és ~15€ a szállítási díj. Plusz egy óra munka a csere.
Köszi, ez volt a baj, azóta megoldottuk. Viszont, most, hogy bejöttek a "hidegek" nehezen Indúl az autó. Sokat teker, éli dul, majd leáll. Ez kétszer ismétlődik, utána minden rendben. Akksi új. Izzítógyertya lehet a ludas? Most kaptam ajánlatot, 4db új lenne 9 ezer Ft. Megveszem, ha más a probléma, akkor is lesz . Mìg el nem jutok szerelőhöz, veszek hidegindìtó sprayt. De ezt hová fújom? A légszűrő csövén van 2 gyárinak tűnő lyuk. De ha jár a motor, itt kifelé jön a levegő. Szóval? Ebbe a 2 lukba fújom, ha kelleni fog? Előre is köszönöm a segítséget.
Sziasztok! 1.9 D partner, 99'es, 1868 cm3 Mocival szerelve koccanàs volt, azóta nincs izzìtàs, legalábbis a műszerfalon nem jelez. mitől lehet? A motortérben kapott a " relés blokk" is. Kiment az izzítórelé? Ha igen, azt hol talàlom? Az autó nem indul. Többi funkció működik.
Sziasztok. Van egy 2006 os 1.4 benzines partnerem, jelenleg a következőket produkálja hidegen, melegen, mikor milyen kedve van menet közben kis gáz adása mellett nem gyorsul, erőtlen, megálláskor alapjárat alacsony és olyan hangja van, mintha 3 henger menne.Szerelőnél már volt, pont akkor nem jött ki rajta a hiba, annyit csináltak vele hogy a fojtó szelepet kitakarították,de a hiba nem múlt el. Van valakinek valami ötlete mi lehet ?
Tudom, hogy ez csak majdnem a jó fórum, de Rifteres egyelőre nincs. Tudnátok segíteni adatokkal, esetleg kézikönyvvel. Első körben a 16-os felni adatai érdekelnének könnyűfém felni vadászathoz.