Van minékünk egy Detewe telefonközpontunk. Hónapok óta küzdenek vele a forgalmazó cég szakemberei, hogy igényeinkhez mérten, és a csatolt egyéb hardverelemektől függően beállítsák. Valami logikai gubanc miatt azonban nem sikerül a hívás-útvonalakat beállítani.
Pl. 1) 0 tárcsázása esetén adjon fővonalat, de ha utánna 06-ot tárcsáz valaki, akkor az legyen "hagyományos" kimenő hívás. 2) 0 tárcsázása esetén adjon fővonalat, de ha utánna 0620/0630/0670-et tárcsáz valaki, akkor az legyen mobilkártyán kimenő hívás. 3) 0 tárcsázása esetén adjon fővonalat, de ha utánna 00-át tárcsáz valaki, akkor az legyen ip alapú kimenő hívás (külön adapter). 4) 8 tárcsázása esetén adjon fővonalat, és bármit is tárcsázunk, mindenképpen legyen ip alapú kimenő hívás (külön adapter). 5) stb, így tovább.....
Volt már szoftverfrissítés, trükközés jobbra-balra, de csak nem akar összejönni. TUD valaki ebben segíteni?