Keresés

Részletes keresés

veci72 Creative Commons License 2019.12.02 0 0 35049

Fertőszentmiklóson vannak az biztos, nem is kevés.

Előzmény: gjovar (35048)
gjovar Creative Commons License 2019.12.01 0 0 35048

A lejárt vizsgásokat   hol tárolják?

Előzmény: haha 1970 (35047)
haha 1970 Creative Commons License 2019.11.28 -1 0 35047
Peti Szombathely szokta erősíteni az IC vonatokat "Halbi" kocsikkal (elárulom a titkot de ne mond el senkinek), nincs más kocsi!
Egyébként az általad említett schlieren elég extrém lenne a 200-as kocsik között a 120-as, de egyébként nincs is mert a nagyobb részüknek lejárt a fővizsgájuk!
Előzmény: M63 010 (35046)
M63 010 Creative Commons License 2019.11.27 0 0 35046

Na ja,  ezen a jól kihasznált vonalon bűn nem bővíteni a kapacitást, a vonatok hosszának növelésével. Bár érdekes módon néha növelik, igaz, a lehető legrosszabb megoldással. Halbival. Holott inkább a régi IC-kocsikat vagy a Schliereneket kéne akkor a vonatra rakni, ha már nem akad IC-kocsi!

Előzmény: juxx (35024)
geo9889 Creative Commons License 2019.11.27 0 0 35045
Igen, azzal!
Előzmény: haha 1970 (35043)
KVZOLI Creative Commons License 2019.11.27 0 0 35044

Miért,most azzal megy.Nem is tudtam.

Előzmény: haha 1970 (35043)
haha 1970 Creative Commons License 2019.11.27 -2 0 35043
Szia, segíts nekem légyszives, próbáld meg tudni hogy a 8902-8903-as személyvonat menetrend váltás után is "IC" szerelvénnyel fog közlekedni?
Előzmény: KVZOLI (35034)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2019.10.15 0 0 35042

Nincs még ilyen korlátozás, de már pusztulnak ki a régi indusis (i60) járművek, a kisvezérlők is átépülnek PZB90-es cuccal. Azzal meg még jó darabig lehet menni 160-nal.

 

Fura érzés különben azzal a gönccel 160-nal csavarni... :) 

Előzmény: paca664 (35041)
paca664 Creative Commons License 2019.10.15 0 0 35041

Átnéztem, igazad van. Úgy emlékeztem hogy tolt üzemben vonatbefolyásolás oldalról lenne generálisan a vmax=140, de rosszul. A leírás szerint az 1000 m-es Vorsignalabstand közvetve a megfékezettség oldaláról korlátoz.

Előzmény: segélyvonókészülék (35040)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2019.10.15 0 0 35040

Nem.

A komplett CS garnitura 140, amennyiben nincs Mg fék (a vonatban három kocsi, de legalább a járművek fele kell Mg fékkel rendelkezzen a 140 feletti sebességhez, húzva, tolva, mindegy).

De!

Ha a vonat összeállítása ezt lehetővé teszi, akkor sima-liba 160.

Csak pl. a 458-459 vonatpárt, vagy a pénteki bécsújhelyi mentesítőket tekintve erre bizonyosan van példa. Távolsági kocsik, megfejelve egy 8073-assal, oszt lehet menni 160-nal.

Előzmény: paca664 (35039)
paca664 Creative Commons License 2019.10.14 0 0 35039

A vezérlőkocsik mennyire vannak engedélyezve?

 

Hogy itthon mennyire, azt nem tudom, 160-asok.

 

 

 

Tolva az ÖBB-nél is csak 140-es.

Előzmény: segélyvonókészülék (35020)
haha 1970 Creative Commons License 2019.10.10 -1 0 35038
Teljesen igazad van, csak ugye ez egy speciális helyzet mivel Sopron irányából elég sokan utaznak Győrbe ami meg ugye már MÁV szolgáltatási terület, onnan Budapest illetve Bécs irányába is! Ezért lett volna fontos a tájékoztatás!
Előzmény: D F T (35037)
D F T Creative Commons License 2019.10.10 0 0 35037

A "Mávinform" a MÁV területén történt dolgokról is le van maradva általában. Ez az esemény viszont a GySEV működési területén történt.

Előzmény: haha 1970 (35030)
m412184 Creative Commons License 2019.10.10 0 1 35036

Szombathely környékén is láthatóak a balizok... 

Előzmény: Lalika1994 (35027)
f_k Creative Commons License 2019.10.09 0 0 35035

Thx!

Köszi!

Előzmény: haha 1970 (35033)
KVZOLI Creative Commons License 2019.10.09 0 0 35034

Eltaláltad,az volt.

Előzmény: haha 1970 (35033)
haha 1970 Creative Commons License 2019.10.08 0 0 35033
Információim alapján a 017-es, de ez nem 100%!
Előzmény: f_k (35032)
f_k Creative Commons License 2019.10.08 0 0 35032

Melyik Gigant volt érintve a balesetben?

Előzmény: D F T (35029)
KVZOLI Creative Commons License 2019.10.08 0 0 35031

Ja,én meg láttam haladni buszról a tehert Kapuváron, 18 darab  4 tengelyes tartálykocsit vontatott.

Előzmény: haha 1970 (35030)
haha 1970 Creative Commons License 2019.10.08 -1 0 35030
Legszebb az egészben hogy erről a "Mávinform" egy szót sem ír, pedig a baleset már cirka 5 órája volt!
Előzmény: D F T (35029)
D F T Creative Commons License 2019.10.08 0 0 35029
E94G-rajongo Creative Commons License 2019.10.08 0 1 35028

Juhuu, szuper, köszi a választ :)

Előzmény: Lalika1994 (35027)
Lalika1994 Creative Commons License 2019.10.03 0 1 35027

Úgy látom,hogy Ják-Balogunyomnál már le vannak téve a balinzok :) 

Előzmény: E94G-rajongo (35012)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2019.09.27 0 0 35026

Nem, vagy nem feltétlenül.

Ha jól rémlik, teknővel meg van fékezve 160-ra, vektronnal nem, vagy fordítva.

Mivel a vk-n nincs Mg fék, 155% körüli a megfékezettsége, szóval az ebben a tekintetben nem lendít az ügyön, sőt.

 

Az egy másik kérdés, hogy a hazai előírt fék% meghatározás metódusát erősen újra kell gondolni, mert jelen formájában úgy hülyeség, ahogy van.

Előzmény: gmarc (35023)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2019.09.27 0 0 35025

Egyetértek, ez a mostani kamu förszt klássz nagy mellényúlás volt.

 

Volt "szerencsém" a régi, ic jellegűben (2.o.) egy pesti úthoz, hát, az meg egyenesen büntetés azokban az ülésecskékben, amikben a párnázat már csak a huzatot tartja, az utast nem, és piros csíkos lesz a combod az üléskerettől húsz perc alatt.

Előzmény: juxx (35024)
juxx Creative Commons License 2019.09.27 0 0 35024
Kiváló. De inkább vegyenek valódi (nem fake) első osztályú kocsikat, mert hétvégente rendszeresen nem kapok helyjegyet. Főleg a délelőtti nemzetközi "lyuk" után Győr felé, amikor kb. két vonat helyett megy 2.5+0.5 kocsi. Persze a mostani kamu első osztály a RaaberCityn visszafokozandó másodra.
Előzmény: segélyvonókészülék (35022)
gmarc Creative Commons License 2019.09.27 0 0 35023

Azért az IC-k nem Bh kocsikkal járnak, 208% a fékszázalék az IC-nek, ezt bőven tudja a 3 kocsi is :) 

Előzmény: M63 010 (35021)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2019.09.27 0 0 35022

https://m.youtube.com/watch?v=lKedY1VwUBU

 

Van ilyen, szerintem nálunk is menne.

Előzmény: segélyvonókészülék (35020)
M63 010 Creative Commons License 2019.09.27 0 0 35021

Még egy előnye lenne! Győr és Budapest között sok olyan utas van, aki nem szívesen vesz elővételben helyjegyet, mert nem tudja, hogy melyik vonattal fog visszajönni, nekik lehetne helyjegymentes, csak pótjegyes szakasz, arra jó lenne a vezérlő utastere, meg azoknak, akik helyjegy nélkül szálltak fel. Na, meg minden IC-n lehetne kerékpárt szállítani. Na meg 4 kocsival jobban meg van fékezve a vonat!

Előzmény: segélyvonókészülék (35018)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2019.09.25 0 1 35020

A vezérlőkocsik mennyire vannak engedélyezve?

 

Hogy itthon mennyire, azt nem tudom, 160-asok.

 

Vektront tudják hergelni?

 

Ha a vektron tudja a WTB-t (tudja), akkor igen.

 

Ha minden kiváló, akkor már csak kevés a három.

 

Vagy egy rakat eladó.

Előzmény: juxx (35019)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!