Keresés

Részletes keresés

D F T Creative Commons License 2019.10.10 0 0 35037

A "Mávinform" a MÁV területén történt dolgokról is le van maradva általában. Ez az esemény viszont a GySEV működési területén történt.

Előzmény: haha 1970 (35030)
m412184 Creative Commons License 2019.10.10 0 1 35036

Szombathely környékén is láthatóak a balizok... 

Előzmény: Lalika1994 (35027)
f_k Creative Commons License 2019.10.09 0 0 35035

Thx!

Köszi!

Előzmény: haha 1970 (35033)
KVZOLI Creative Commons License 2019.10.09 0 0 35034

Eltaláltad,az volt.

Előzmény: haha 1970 (35033)
haha 1970 Creative Commons License 2019.10.08 0 0 35033
Információim alapján a 017-es, de ez nem 100%!
Előzmény: f_k (35032)
f_k Creative Commons License 2019.10.08 0 0 35032

Melyik Gigant volt érintve a balesetben?

Előzmény: D F T (35029)
KVZOLI Creative Commons License 2019.10.08 0 0 35031

Ja,én meg láttam haladni buszról a tehert Kapuváron, 18 darab  4 tengelyes tartálykocsit vontatott.

Előzmény: haha 1970 (35030)
haha 1970 Creative Commons License 2019.10.08 -1 0 35030
Legszebb az egészben hogy erről a "Mávinform" egy szót sem ír, pedig a baleset már cirka 5 órája volt!
Előzmény: D F T (35029)
D F T Creative Commons License 2019.10.08 0 0 35029
E94G-rajongo Creative Commons License 2019.10.08 0 1 35028

Juhuu, szuper, köszi a választ :)

Előzmény: Lalika1994 (35027)
Lalika1994 Creative Commons License 2019.10.03 0 1 35027

Úgy látom,hogy Ják-Balogunyomnál már le vannak téve a balinzok :) 

Előzmény: E94G-rajongo (35012)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2019.09.27 0 0 35026

Nem, vagy nem feltétlenül.

Ha jól rémlik, teknővel meg van fékezve 160-ra, vektronnal nem, vagy fordítva.

Mivel a vk-n nincs Mg fék, 155% körüli a megfékezettsége, szóval az ebben a tekintetben nem lendít az ügyön, sőt.

 

Az egy másik kérdés, hogy a hazai előírt fék% meghatározás metódusát erősen újra kell gondolni, mert jelen formájában úgy hülyeség, ahogy van.

Előzmény: gmarc (35023)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2019.09.27 0 0 35025

Egyetértek, ez a mostani kamu förszt klássz nagy mellényúlás volt.

 

Volt "szerencsém" a régi, ic jellegűben (2.o.) egy pesti úthoz, hát, az meg egyenesen büntetés azokban az ülésecskékben, amikben a párnázat már csak a huzatot tartja, az utast nem, és piros csíkos lesz a combod az üléskerettől húsz perc alatt.

Előzmény: juxx (35024)
juxx Creative Commons License 2019.09.27 0 0 35024
Kiváló. De inkább vegyenek valódi (nem fake) első osztályú kocsikat, mert hétvégente rendszeresen nem kapok helyjegyet. Főleg a délelőtti nemzetközi "lyuk" után Győr felé, amikor kb. két vonat helyett megy 2.5+0.5 kocsi. Persze a mostani kamu első osztály a RaaberCityn visszafokozandó másodra.
Előzmény: segélyvonókészülék (35022)
gmarc Creative Commons License 2019.09.27 0 0 35023

Azért az IC-k nem Bh kocsikkal járnak, 208% a fékszázalék az IC-nek, ezt bőven tudja a 3 kocsi is :) 

Előzmény: M63 010 (35021)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2019.09.27 0 0 35022

https://m.youtube.com/watch?v=lKedY1VwUBU

 

Van ilyen, szerintem nálunk is menne.

Előzmény: segélyvonókészülék (35020)
M63 010 Creative Commons License 2019.09.27 0 0 35021

Még egy előnye lenne! Győr és Budapest között sok olyan utas van, aki nem szívesen vesz elővételben helyjegyet, mert nem tudja, hogy melyik vonattal fog visszajönni, nekik lehetne helyjegymentes, csak pótjegyes szakasz, arra jó lenne a vezérlő utastere, meg azoknak, akik helyjegy nélkül szálltak fel. Na, meg minden IC-n lehetne kerékpárt szállítani. Na meg 4 kocsival jobban meg van fékezve a vonat!

Előzmény: segélyvonókészülék (35018)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2019.09.25 0 1 35020

A vezérlőkocsik mennyire vannak engedélyezve?

 

Hogy itthon mennyire, azt nem tudom, 160-asok.

 

Vektront tudják hergelni?

 

Ha a vektron tudja a WTB-t (tudja), akkor igen.

 

Ha minden kiváló, akkor már csak kevés a három.

 

Vagy egy rakat eladó.

Előzmény: juxx (35019)
juxx Creative Commons License 2019.09.25 0 2 35019
Ez jó ötlet. A vezérlőkocsik mennyire vannak engedélyezve? Vektront tudják hergelni? Ha minden kiváló, akkor már csak kevés a három.

Vagy kellene venni IC-Flirtöt és elfelejteni a mozdonyos IC-ket. A Vectronok majd eltehereznek.
Előzmény: segélyvonókészülék (35018)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2019.09.25 0 2 35018

Semmiben.

A hosszú-schlierent kellett volna nagyobb tételben beszerezni, annak egyetlen hátránya csak a klíma hiánya.

Azonban a kronológia azt dobta, hogy amikor égett a ház, a halbi, később a rövid-schlieren volt eladó.

Mostanra meg már nem nagyon kell elővárosi kocsi, hisz vastagon bevásárolt a repcevasút motorvonatból, bent is, kint is.

 

Annyit tennék meg én, hogy ingásítanám az IC vonatokat, az nagy spórolás lehetne a szerelvényfordulót és az elegyrendezést tekintve is, továbbá nyernénk egy többcélú teret a bringáknak, egyebeknek.

Előzmény: juxx (35016)
71fszt Creative Commons License 2019.09.25 0 0 35017

Folyamatban, vannak már látható jelei

Előzmény: paca664 (35011)
juxx Creative Commons License 2019.09.24 0 0 35016

Szerintem az ülés, ülés állíthatósága, a padlómagasság (belépéskor), az ajtó könnyen mozgósága, a zajszint, a szellőzés, illetve a beszerelt lég*** (kondi?), konnektorok az utasnak jók. Ezekben a témákban a Halbik, Bhv-k, szerintem a posta Bhv-k is elbújhatnak, csendesség kivételével pedig az IC2G-k is. Miben jobb egy Halbi egy Schlierennél utas szempontból?

 

Az üzemeltetési szempont nem utasszempont, amíg az üzemeltetés sikeres :) Miért megerőltetőbb üzemeltetni egy Schlierenkocsit egy Halbinál? 

Előzmény: paca664 (35015)
paca664 Creative Commons License 2019.09.24 -1 1 35015

Az ülés kényelme még az utas részőről is egy szempont a kb. 15-20 közül. És akkor ott van a további kismillió üzemeltetési és egyéb szempont. Nem ennyire egyszerű műfaj ez. A régi Schlierent nagyon szeretem én is, gyerekkorom óta megvan 1:87-ben a Roco szett. De inkább kezeljük a helyén.

Előzmény: M63 010 (35013)
haha 1970 Creative Commons License 2019.09.23 0 1 35014

Halbi nyomába sem léphet a Schlieren kocsinak, sokkal kényelmesebb söt még halkabb is! Sarkalatos pont a Bpz 29-05;29-03-as kocsiknál az ajtózárás!

Előzmény: paca664 (35010)
M63 010 Creative Commons License 2019.09.22 0 0 35013

A Halbinál azért kényelmesebb a Schlieren. A hosszú Schlieren persze jobb lenne, abból kéne még beszerezni.

Előzmény: paca664 (35010)
E94G-rajongo Creative Commons License 2019.09.22 0 0 35012

Sziasztok!

 

Az alábbi projekt hogyan halad?

https://www2.gysev.hu/rolunk/projektek/etcs2

 

paca664 Creative Commons License 2019.09.22 -1 0 35011

...szóval, a MÁV azért _nem_ teljesen hülye...

Előzmény: paca664 (35010)
paca664 Creative Commons License 2019.09.22 0 0 35010

Volt ilyen próbálkozás a Bhv-kkal és a Halbikkal is aztán tudjuk mi lett belőle. Persze, a bőrüléses Bhv-nál jobb, de csak egy fokkal és már messze nem a legjobb ár-értékű vétel széles e világon. A MÁV azért teljesen hülye, ha egyszer megnyitja a pénztárcáját abból inkább tárcsafékes Halbi vagy hosszú Schlieren lesz... a GYSEV lomokkal összemérhető áron.

Előzmény: M63 010 (35009)
M63 010 Creative Commons License 2019.08.20 0 4 35009

Van belőlük bőven Jákon és a szombathelyi konténerpályaudvaron is. Plusz pár még közlekedik.

Lehet olyan 30-40 Schlieren lehet összesen, kár ezeket lerohasztani, a MÁV még egy évtizedig tudná őket használni fővizsga után.

 

Előzmény: M61 021 (35000)
KVZOLI Creative Commons License 2019.08.16 0 2 35008

Kapuváron is előfordul.

Előzmény: GeriM. (35007)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!