Utazások,fotók,élmények-beszámolók,vasútgépészet,vasúttörténet Győrtől-Sopronig,Soprontól-Szombathelyig és majdan Szentgotthárdig,Soprontól-Ebenfurthig,Fertőszentmiklóstól-Neusiedl am See-ig és Celldömölktől-Fertőszentmiklósig (anno).
Szerintem nem egyértelmű, lehet hogy a 919-en lesz tömegnyomor mivel az már fél 9 elött a Keletibe lesz és Győr-Kelenföld között nem áll meg! Erre mondtam azt hogy végre egy igazi IC! Egy hónap után lehet majd igazán érdemben nyilatkozni, habár az ünnepek miatt ez sem biztos!
Valójában Lengyelországban csak összeszerelték a járműveket,a tényleges beüzemelés itt történik. Ennek egyik része a szinkronpróba is. Azért vannak ott a járművek Bükön. Az önállóan közlekedés már megy a jàrműveknek,eddig avval is akadtak problémák rendesen.
Közúton sose szívbajosak, még ha komplett beépített városrészeket kell kettévágni autópályával, valahogy az is sikerülni szokott.
Ez csak ilyen vasutas betegség, hogy a kisajátításokhoz tervezzük az infrastruktúrát, mert mi van ha megakasztja valamelyik csirkeól tulajdonosa a vasútépítést.