Utazások,fotók,élmények-beszámolók,vasútgépészet,vasúttörténet Győrtől-Sopronig,Soprontól-Szombathelyig és majdan Szentgotthárdig,Soprontól-Ebenfurthig,Fertőszentmiklóstól-Neusiedl am See-ig és Celldömölktől-Fertőszentmiklósig (anno).
Valójában Lengyelországban csak összeszerelték a járműveket,a tényleges beüzemelés itt történik. Ennek egyik része a szinkronpróba is. Azért vannak ott a járművek Bükön. Az önállóan közlekedés már megy a jàrműveknek,eddig avval is akadtak problémák rendesen.
Közúton sose szívbajosak, még ha komplett beépített városrészeket kell kettévágni autópályával, valahogy az is sikerülni szokott.
Ez csak ilyen vasutas betegség, hogy a kisajátításokhoz tervezzük az infrastruktúrát, mert mi van ha megakasztja valamelyik csirkeól tulajdonosa a vasútépítést.
Majd szóljatok, ha a Komárom-Győr és a Győr-Hegyeshalom szakasz van soron 200km/h-ra :)
Azzal amúgy mennyit lehetne spórolni? Van 15 perc Komárom és Hegyeshalom között? Ha igen, akkor kb. 20 perc, amit ki tudunk maxolni a magyar szakaszon.
Szerintem a vontatójármű jelentené a legkisebb problémát, közösen a Máv-Gysev meg tudná oldani! Igazából szerintem jók lennének a 120-as gépek is mert Fehérvár-Kelenföld között szerintem ez 5 perc menetidő csökkenést tudna eredményezni!
"Ukkot (250 fő) direkt nem említettem, egyetlen mentsége az elágazó jellege, bár nem hinném, hogy sok oldalast kimutatások lennének tele az átszálló utasmennyiséggel."
Ukkon van lehetőség normálisan keresztet bonyolítani, ezért oda is van tervezve, akkor meg már miért ne álljon meg? Ezenfelül az utasmennyiség 95%-a az átszálló utas Tapolca felé/felől, a maradék 5% meg a váltani járó vasutasok.
"Ha nagyon akarnánk faragni, akkor max. 10 percet tudnánk kiszedni, nem emiatt mennek IC-re az emberek. "
Bobai stokozzás elhagyása kapásból -10 perc, Várpalota, Pétfürdő, Devecser, Boba kivétele megint kb -10 perc, az már -20. Plusz ha Kelenföld - Fehérvár között 140-es lenne a vonat, akkor az is hozna pár percet, bár ahozz kellene biztber meg vontatójármű is...