Keresés

Részletes keresés

rm40 Creative Commons License 2018.09.28 0 1 34775
alkotasu Creative Commons License 2018.09.28 0 0 34774

Köszönöm!

Előzmény: wrn30601 (34773)
wrn30601 Creative Commons License 2018.09.26 0 0 34773

A GySEV-nek a mai előtt nem volt más emblémája, csak felirata.

Előzmény: alkotasu (34683)
M63 010 Creative Commons License 2018.09.21 0 0 34772

Értem. Akkor azért van ott 3 szerelvény egybekötve. Ahogy a Flirt1 sikeres, úgy reméljük, hogy a kezdeti hibák után ez is sikertörténet lesz.

Előzmény: M62-902 (34771)
M62-902 Creative Commons License 2018.09.21 0 0 34771

Valójában Lengyelországban csak összeszerelték a járműveket,a tényleges beüzemelés itt történik. Ennek egyik része a szinkronpróba is. Azért vannak ott a járművek Bükön. Az önállóan közlekedés már megy a jàrműveknek,eddig avval is akadtak problémák rendesen. 

Előzmény: M63 010 (34770)
M63 010 Creative Commons License 2018.09.21 0 0 34770

Mit kell rajtuk életre kelteni? Mi a gond velük?

Előzmény: M62-902 (34768)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2018.09.20 0 1 34769

Petike, a pezsgőből sosem lehet elég! ;)

Előzmény: M63 010 (34767)
M62-902 Creative Commons License 2018.09.20 0 0 34768

Nemcsak szinkron próba miatt voltak vannak ott. Valójában most keltik életre  az új járműveket. Mármint most és az elmúlt közel háromnegyed évben.

Előzmény: M63 010 (34767)
M63 010 Creative Commons License 2018.09.18 0 0 34767

Megint? Mintha lettek volna ilyenek a beszerzés után is, nem?

Na de mit ünnepeltek? Mert bent volt az egyikben egy rendes asztal is. Azt hittem a pezsgőzés már a megérkezéskor lezajlott, fél éve.

 

Előzmény: D F T (34766)
D F T Creative Commons License 2018.09.16 0 0 34766

Szinkron próbák.

Előzmény: M63 010 (34762)
rm40 Creative Commons License 2018.08.31 0 0 34765
M63 010 Creative Commons License 2018.08.27 -1 0 34764
Előzmény: Lovrin (34760)
rm40 Creative Commons License 2018.08.27 0 0 34763

Remek Finta Béla fotó a régi és az új soproni GySEV-pályaudvarról:

https://sopronanno.hu/bejegyzes/a-regi-allomasepulet-bontasa-ii

M63 010 Creative Commons License 2018.08.27 0 1 34762

Ma elvoltam kipróbálni a Flirt3-at egy rövid Bük-Szhely útra. Előtte elmentem Bükre, és néztem egy nagyot.

Mit keres ott 3 szerelvény? Két Flirt1 közé van berakva egy Flirt3. Miért? Mi dolguk van ott?

 

Zolcsi67 Creative Commons License 2018.08.23 0 0 34761

"megakasztja valamelyik csirkeól tulajdonosa a vasútépítést"

 

Ami az itt OFF esztergomi vonalon meg is történt. szó szerint csirkeóllal...
http://iho.hu/hir/a-csirke-es-a-nyomvonal-140813

Előzmény: Lovrin (34760)
Lovrin Creative Commons License 2018.08.23 0 0 34760

Na ja, de hol fér el?

A másik kettő mellett :)

 de máshol mennyi kisajátítás kellene hozzá?

 

Több vagy kevesebb.

Elhatározás kérdése hol mennyire látnak neki.

Közúton sose szívbajosak, még ha komplett beépített városrészeket kell kettévágni autópályával, valahogy az is sikerülni szokott.

Ez csak ilyen vasutas betegség, hogy a kisajátításokhoz tervezzük az infrastruktúrát, mert mi van ha megakasztja valamelyik csirkeól tulajdonosa a vasútépítést.

Előzmény: M63 010 (34759)
M63 010 Creative Commons License 2018.08.23 0 0 34759

Na ja, de hol fér el? Bár van egy darabig 3. vágány, Budaörsnél más célra, de máshol mennyi kisajátítás kellene hozzá?

Előzmény: Lovrin (34756)
juxx Creative Commons License 2018.08.22 0 0 34758

Teljesen egyet értek.

Előzmény: Lovrin (34756)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2018.08.22 0 1 34757

Mindeközben 435 505 már utasokkal:

 

https://www.youtube.com/watch?v=MehSMuL6x_Q

Lovrin Creative Commons License 2018.08.22 0 0 34756

...mármint a Kelenföld-Tata szakaszon.

Előzmény: Lovrin (34755)
Lovrin Creative Commons License 2018.08.22 0 0 34755

Kapacitásnövelés kellene ott elsősorban. A sebességemelésnél sokkal több értelme lenne ha a 3. vágányt kezdenék el kiépíteni.

Előzmény: juxx (34754)
juxx Creative Commons License 2018.08.20 0 0 34754

Majd szóljatok, ha a Komárom-Győr és a Győr-Hegyeshalom szakasz van soron 200km/h-ra :)

Azzal amúgy mennyit lehetne spórolni? Van 15 perc Komárom és Hegyeshalom között? Ha igen, akkor kb. 20 perc, amit ki tudunk maxolni a magyar szakaszon.

Előzmény: GaGe (34753)
GaGe Creative Commons License 2018.08.20 0 0 34753

Pont emiatt az öt perc miatt akarják megcsinálni a Kelenföld - Tata szakaszt 160-ra a jelenlegi 140 helyett...

Előzmény: haha 1970 (34752)
haha 1970 Creative Commons License 2018.08.19 0 0 34752

Szerintem a vontatójármű jelentené a legkisebb problémát, közösen a Máv-Gysev meg tudná oldani! Igazából szerintem jók lennének a 120-as gépek is mert Fehérvár-Kelenföld között szerintem ez 5 perc menetidő csökkenést tudna eredményezni!

Előzmény: GaGe (34750)
GaGe Creative Commons License 2018.08.19 0 0 34751

"Ukkot (250 fő) direkt nem említettem, egyetlen mentsége az elágazó jellege, bár nem hinném, hogy sok oldalast kimutatások lennének tele az átszálló utasmennyiséggel."

 


Ukkon van lehetőség normálisan keresztet bonyolítani, ezért oda is van tervezve, akkor meg már miért ne álljon meg?
Ezenfelül az utasmennyiség 95%-a az átszálló utas Tapolca felé/felől, a maradék 5% meg a váltani járó vasutasok.

Előzmény: Szütyi (34723)
GaGe Creative Commons License 2018.08.19 0 0 34750

"Ha nagyon akarnánk faragni, akkor max. 10 percet tudnánk kiszedni, nem emiatt mennek IC-re az emberek. "

Bobai stokozzás elhagyása kapásból -10 perc, Várpalota, Pétfürdő, Devecser, Boba kivétele megint kb -10 perc, az már -20. Plusz ha Kelenföld - Fehérvár között 140-es lenne a vonat, akkor az is hozna pár percet, bár ahozz kellene biztber meg vontatójármű is...

Előzmény: M63 010 (34725)
MatricásTeknő Creative Commons License 2018.08.18 0 0 34749

Olyan nincsen! A 610-es „él” közülük egyedül, a többit már nagyon régen szétvágták.

Előzmény: M63 010 (34741)
defcon Creative Commons License 2018.08.16 0 0 34748
KVZOLI Creative Commons License 2018.08.03 0 0 34747

Szívesen!

Előzmény: segélyvonókészülék (34746)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2018.08.03 0 0 34746

Köszi!

Előzmény: KVZOLI (34744)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!