Keresés

Részletes keresés

Zolcsi67 Creative Commons License 2018.08.23 0 0 34761

"megakasztja valamelyik csirkeól tulajdonosa a vasútépítést"

 

Ami az itt OFF esztergomi vonalon meg is történt. szó szerint csirkeóllal...
http://iho.hu/hir/a-csirke-es-a-nyomvonal-140813

Előzmény: Lovrin (34760)
Lovrin Creative Commons License 2018.08.23 0 0 34760

Na ja, de hol fér el?

A másik kettő mellett :)

 de máshol mennyi kisajátítás kellene hozzá?

 

Több vagy kevesebb.

Elhatározás kérdése hol mennyire látnak neki.

Közúton sose szívbajosak, még ha komplett beépített városrészeket kell kettévágni autópályával, valahogy az is sikerülni szokott.

Ez csak ilyen vasutas betegség, hogy a kisajátításokhoz tervezzük az infrastruktúrát, mert mi van ha megakasztja valamelyik csirkeól tulajdonosa a vasútépítést.

Előzmény: M63 010 (34759)
M63 010 Creative Commons License 2018.08.23 0 0 34759

Na ja, de hol fér el? Bár van egy darabig 3. vágány, Budaörsnél más célra, de máshol mennyi kisajátítás kellene hozzá?

Előzmény: Lovrin (34756)
juxx Creative Commons License 2018.08.22 0 0 34758

Teljesen egyet értek.

Előzmény: Lovrin (34756)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2018.08.22 0 1 34757

Mindeközben 435 505 már utasokkal:

 

https://www.youtube.com/watch?v=MehSMuL6x_Q

Lovrin Creative Commons License 2018.08.22 0 0 34756

...mármint a Kelenföld-Tata szakaszon.

Előzmény: Lovrin (34755)
Lovrin Creative Commons License 2018.08.22 0 0 34755

Kapacitásnövelés kellene ott elsősorban. A sebességemelésnél sokkal több értelme lenne ha a 3. vágányt kezdenék el kiépíteni.

Előzmény: juxx (34754)
juxx Creative Commons License 2018.08.20 0 0 34754

Majd szóljatok, ha a Komárom-Győr és a Győr-Hegyeshalom szakasz van soron 200km/h-ra :)

Azzal amúgy mennyit lehetne spórolni? Van 15 perc Komárom és Hegyeshalom között? Ha igen, akkor kb. 20 perc, amit ki tudunk maxolni a magyar szakaszon.

Előzmény: GaGe (34753)
GaGe Creative Commons License 2018.08.20 0 0 34753

Pont emiatt az öt perc miatt akarják megcsinálni a Kelenföld - Tata szakaszt 160-ra a jelenlegi 140 helyett...

Előzmény: haha 1970 (34752)
haha 1970 Creative Commons License 2018.08.19 0 0 34752

Szerintem a vontatójármű jelentené a legkisebb problémát, közösen a Máv-Gysev meg tudná oldani! Igazából szerintem jók lennének a 120-as gépek is mert Fehérvár-Kelenföld között szerintem ez 5 perc menetidő csökkenést tudna eredményezni!

Előzmény: GaGe (34750)
GaGe Creative Commons License 2018.08.19 0 0 34751

"Ukkot (250 fő) direkt nem említettem, egyetlen mentsége az elágazó jellege, bár nem hinném, hogy sok oldalast kimutatások lennének tele az átszálló utasmennyiséggel."

 


Ukkon van lehetőség normálisan keresztet bonyolítani, ezért oda is van tervezve, akkor meg már miért ne álljon meg?
Ezenfelül az utasmennyiség 95%-a az átszálló utas Tapolca felé/felől, a maradék 5% meg a váltani járó vasutasok.

Előzmény: Szütyi (34723)
GaGe Creative Commons License 2018.08.19 0 0 34750

"Ha nagyon akarnánk faragni, akkor max. 10 percet tudnánk kiszedni, nem emiatt mennek IC-re az emberek. "

Bobai stokozzás elhagyása kapásból -10 perc, Várpalota, Pétfürdő, Devecser, Boba kivétele megint kb -10 perc, az már -20. Plusz ha Kelenföld - Fehérvár között 140-es lenne a vonat, akkor az is hozna pár percet, bár ahozz kellene biztber meg vontatójármű is...

Előzmény: M63 010 (34725)
MatricásTeknő Creative Commons License 2018.08.18 0 0 34749

Olyan nincsen! A 610-es „él” közülük egyedül, a többit már nagyon régen szétvágták.

Előzmény: M63 010 (34741)
defcon Creative Commons License 2018.08.16 0 0 34748
KVZOLI Creative Commons License 2018.08.03 0 0 34747

Szívesen!

Előzmény: segélyvonókészülék (34746)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2018.08.03 0 0 34746

Köszi!

Előzmény: KVZOLI (34744)
KVZOLI Creative Commons License 2018.08.03 0 1 34745

2014-ben húzták el őket Szombathelyről Hatvanba,azóta ott bányagépek voltak.

Előzmény: M63 010 (34736)
KVZOLI Creative Commons License 2018.08.03 0 1 34744

Nem.A 2209,a 2212 meg a 2214(ex GYSEV 002,005,007) lett remot 2314,2329 meg 2331-es számon.De ezek közül is egy jó ideje dög a 2314 Miskolcon,a 2329 kiégett 2009 nyári menetrendjének első napján Fülénél.Ezeknek sincs sok esélyük,hogy újra dolgozzanak.A 2331 még üzemel.

Előzmény: segélyvonókészülék (34742)
KVZOLI Creative Commons License 2018.08.03 0 0 34743

Csörgőket,méghozzá 9-et.

Előzmény: M63 010 (34737)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2018.08.03 0 0 34742

A 2208, 2210 selejt?

Nem lett valamelyik remot?

Nagyfordás Sm-i gépek voltak a 90-es években.

Előzmény: KVZOLI (34735)
M63 010 Creative Commons License 2018.08.02 0 0 34741

Olyan ABb ugrott be, ami már 20 éve rozsdásodik. Vannak ilyenek...

Előzmény: Aln 663 1189 (34738)
M63 010 Creative Commons License 2018.08.02 0 0 34740

Ez így van itt is!

Előzmény: Tastam (34739)
Tastam Creative Commons License 2018.08.02 0 0 34739

 A csuklóknál, a kerekek felett elhelyezett ülések egy emelvényen vannak, amelyekre egy lépcsőfokon lehet feljutni (legalábbis a Startosoknál így van).

Előzmény: r1232 (34728)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2018.08.02 0 0 34738

... 

Előzmény: M63 010 (34737)
M63 010 Creative Commons License 2018.08.02 -1 0 34737

Miket selejteznek? ABb-ket vagy Csörgőket?

Előzmény: M63 010 (34736)
M63 010 Creative Commons License 2018.08.02 0 0 34736

Kösz, valahogy az ABb nem is jutott eszembe, pedig még utaztam is rajta annó.

Eddig hol voltak ezek? Ha már ennyit kibírtak, akkor miért nem őrzik meg őket?

Előzmény: KVZOLI (34735)
KVZOLI Creative Commons License 2018.08.02 0 2 34735

Valószínűleg szinkron ABb lehetett,mivel akkor még csak 2 Csörgő volt.A 003-004 1980 novemberében érkezett.A hajdani 001-re meg a 003-ra épp a napokban került fel az S betű.

Előzmény: M63 010 (34734)
M63 010 Creative Commons License 2018.08.02 0 0 34734

Mi közlekedett? Rába motorkocsi?  (sebesmotorvonat van a menetrendben, így nem mehetett az akkor szokásos Csörgő+2 Bh)

Előzmény: bakter72 (34733)
bakter72 Creative Commons License 2018.08.02 0 0 34733

bakter72 Creative Commons License 2018.08.02 0 0 34732

Egy (nem is olyan rossz) menetrend 1980-ból.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!