Utazások,fotók,élmények-beszámolók,vasútgépészet,vasúttörténet Győrtől-Sopronig,Soprontól-Szombathelyig és majdan Szentgotthárdig,Soprontól-Ebenfurthig,Fertőszentmiklóstól-Neusiedl am See-ig és Celldömölktől-Fertőszentmiklósig (anno).
Majd szóljatok, ha a Komárom-Győr és a Győr-Hegyeshalom szakasz van soron 200km/h-ra :)
Azzal amúgy mennyit lehetne spórolni? Van 15 perc Komárom és Hegyeshalom között? Ha igen, akkor kb. 20 perc, amit ki tudunk maxolni a magyar szakaszon.
Szerintem a vontatójármű jelentené a legkisebb problémát, közösen a Máv-Gysev meg tudná oldani! Igazából szerintem jók lennének a 120-as gépek is mert Fehérvár-Kelenföld között szerintem ez 5 perc menetidő csökkenést tudna eredményezni!
"Ukkot (250 fő) direkt nem említettem, egyetlen mentsége az elágazó jellege, bár nem hinném, hogy sok oldalast kimutatások lennének tele az átszálló utasmennyiséggel."
Ukkon van lehetőség normálisan keresztet bonyolítani, ezért oda is van tervezve, akkor meg már miért ne álljon meg? Ezenfelül az utasmennyiség 95%-a az átszálló utas Tapolca felé/felől, a maradék 5% meg a váltani járó vasutasok.
"Ha nagyon akarnánk faragni, akkor max. 10 percet tudnánk kiszedni, nem emiatt mennek IC-re az emberek. "
Bobai stokozzás elhagyása kapásból -10 perc, Várpalota, Pétfürdő, Devecser, Boba kivétele megint kb -10 perc, az már -20. Plusz ha Kelenföld - Fehérvár között 140-es lenne a vonat, akkor az is hozna pár percet, bár ahozz kellene biztber meg vontatójármű is...
Nem.A 2209,a 2212 meg a 2214(ex GYSEV 002,005,007) lett remot 2314,2329 meg 2331-es számon.De ezek közül is egy jó ideje dög a 2314 Miskolcon,a 2329 kiégett 2009 nyári menetrendjének első napján Fülénél.Ezeknek sincs sok esélyük,hogy újra dolgozzanak.A 2331 még üzemel.
Valószínűleg szinkron ABb lehetett,mivel akkor még csak 2 Csörgő volt.A 003-004 1980 novemberében érkezett.A hajdani 001-re meg a 003-ra épp a napokban került fel az S betű.