Utazások,fotók,élmények-beszámolók,vasútgépészet,vasúttörténet Győrtől-Sopronig,Soprontól-Szombathelyig és majdan Szentgotthárdig,Soprontól-Ebenfurthig,Fertőszentmiklóstól-Neusiedl am See-ig és Celldömölktől-Fertőszentmiklósig (anno).
Nem.A 2209,a 2212 meg a 2214(ex GYSEV 002,005,007) lett remot 2314,2329 meg 2331-es számon.De ezek közül is egy jó ideje dög a 2314 Miskolcon,a 2329 kiégett 2009 nyári menetrendjének első napján Fülénél.Ezeknek sincs sok esélyük,hogy újra dolgozzanak.A 2331 még üzemel.
Valószínűleg szinkron ABb lehetett,mivel akkor még csak 2 Csörgő volt.A 003-004 1980 novemberében érkezett.A hajdani 001-re meg a 003-ra épp a napokban került fel az S betű.
IC-re terelés. Ha nagyon akarnánk faragni, akkor max. 10 percet tudnánk kiszedni, nem emiatt mennek IC-re az emberek. A veszprémiek és az Ajkaiak vagy akik Fehérvárra utaznak Szombathely felől, azok nem mennének IC-vel.
Annyira azért nem lassúak, meg a sárvári és celli utasokat nem célszerű IC-re terelni. Na meg annyira nem vészes a menetidő. Páros irányba csak 3:17 perc. Annó expresszel fele ennyi megállással volt lefele 3:20 körül, míg felfele 3:15. Később meg ca. 5-5 perccel több.
Részemről véresen komoly, már az is vicc kategória, hogy Jánosháza város.. (2500 lakosú falu)
Ukkot (250 fő) direkt nem említettem, egyetlen mentsége az elágazó jellege, bár nem hinném, hogy sok oldalast kimutatások lennének tele az átszálló utasmennyiséggel.
Ha a menetrendet nézem akkor valóban, de a vállalható menetidő relatív. Főleg ha a teljes Sm-Bp távot nézem a gyorsok esetében. Egyértelműen lassítják őket, az ICre terelés érdekében.