Keresés

Részletes keresés

Adrian Busuioc Creative Commons License 2022.10.12 0 0 366

Sziasztok.van egy s80 as 2002 2.4 d5 ös automata volvo m.erdekelne ha valaki talakozot ijesmivel.....muszerfalon világit a kiporgesgatlo hiba egő.de van amikor eltünik is visszajön.ez mitől lehetséges.  Mi lehet a hiba?köszönöm

Marcsi1250 Creative Commons License 2022.08.14 0 0 365

Helló mindenkinek! Valaki tudna segíteni van egy Volvo s80 awd 4 . Autó kérdés az lenne hogy hogyan lehet a navigációt előhozni? Mert sajnos nem jön fel a helyéről! Köszönöm a segítséget!

Jani Pálovics Creative Commons License 2020.11.04 0 0 364

Sziasztok, segítségre vagy tanácsra lenne szükségem, valaki járt e így? és mi lett a megoldás.

2008 s80 d5d autómata,,

tegnap beültem és indításnál azt írja kormányzár próbállja újra.. és nem indít. Nincs kormányzárba! Lezárom bármit csinállok nem akad be a kormányzár, és csak azt írja kormányzár próbállja újra. De nem indít.

ötlet? Tanács?

köszi

Baglad Creative Commons License 2020.02.24 0 0 363

Sziasztok!

Új vagyok itt a fórumon, a segítségeteket szeretném kérni. Nemrég vettünk egy 2002-es S80-ast, 3,0 T6-os benzinest. Szépen ment egy darabig, de mostanában kicsit rángatva kezdett járni, ... aztán jobban. Elvittük szervizbe, azt mondták a motor kábelkötegben zárlatos lett két kábel, kijavították, de nem tökéletes a járás így sem, az egész kábelköteget kéne cserélni. Viszont ilyet nem nagyon lehet már kapni... A használttal, bontottal meg hasonló baj lehet, mint ezzel.

Volt már hasonló gondotok? Mi lehet a megoldás?

Köszönöm előre is!

Feher76 Creative Commons License 2020.02.17 0 0 362

Komplett felújítás 600.000 volt 2 éve!Volt hasonló problémám nekem is!Szerviz állásba rakta magát.Újra indítás után működött míg újra nem jelentkezett a hiba.Szeleptömb csere lett belőlle!Az volt 300.000 ezer.És ezzel csak félig van fel újítva a váltó!Turbina felszabályozása a még 300.000!Így lenne teljes felújítás!Nekem szerencsére a szeleptömb csere meg oldotta a problémát.Aki 300 ért teljes felújítást csinál az tuti át vág!Vagy olyan fasza gyerek,hogy ingyen szerzi az alkatrészeket!

Előzmény: lacika135 (361)
lacika135 Creative Commons License 2019.11.26 0 0 361

Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni van egy S80 2,4 D5 autómata váltóval szerelt 2004-s autóm. A váltó bizonyos időközönként, általában sok városi közlekedés alatt P0810-s hibakóddal -váltó szervíz szükséges- üzenetet küldi, ilyekor olyan, mintha  a váltó kicsit megőrülne... nem vált pontosan de nem minden fokozatban, illetve álló helyzetben D-ben menni akar..

Beszéltem szerőkkel, a váltó cserétől a komplett felújításig (300000 HUF) minden szóba jött, sajnos a környéken  nem igazán találtam hozzértő szerelőt.

Szóval a hiba törlése után minden rendesen működik, egy ideig aztán minden kezdődik előről. Nem igazán tudom, mitévő legyek, illetve hogy mi lehet a probléma, mivel minden szerelő mást mond..

Nagyra értékelném, amennyiben valaki találkozott ezzel a hibával tudna tanácsot adni..

Köszi,

L

spectorex0424 Creative Commons License 2019.11.17 0 0 360
Sziasztok!
Segítséget szeretnek kérni. Egy nagyon kedves barátom egyáltalán nem ért az autókhoz , senki véleményét nem kérte ki, és nem járt utána, szívből vett egy 98"s80 t6ot. Valószínűleg romot. Próbálok neki segíteni mert a volvo szerviz 1.8millió árajánlatot adod neki javításra.
Sok problémát megoldottam már de még sok van. Nehezen indul nem forog 4000 fölé büdös krakok. Termeszetesen lambdaszonda hibát ír ki. Olvastam hogy csak gyári jó bele. igaz ez? A fordulatszam lehet ennek az oka?
Válto szepen vált nem rángat de mintha negyediket nem kapcsolna, csak d-ig mutat ha a kart mozgatom lefele a szamoknál mar nem ír ki semmit a kijelző csak a d-t. Ki is írja pozicio hibát. Tudom ezek amator kérdések de sajnos nem volt volvohoz szerencsem 760 2.4td óta igy semmi infom róla es nagyon irodalmat sem találok.
Esetleg tudtok olyan maganzó szerelőt ajanlani aki benne van es tudna segítrni.
Köszönöm..
413 Tibi Creative Commons License 2019.06.24 0 0 359
Sziasztok! Segitséget szeretnék kérni töletek hátha találkozott már valaki ezzel a problémával! 2008 as d5 auto belemegyek kis vizbe és pár másodpercre megszünik a szervo! Esetleg valami tipushiba lenne ?szijj cserélve csatlakozok rendbe? Mindenki tanácstalan! Ha valaki találkozott már hasonloval? Kérem jelezze! Nem vagyok boldog hogy a legbiztonságossab auto! Nem irányithato oár másodpercig! Köszi!
laci.vs Creative Commons License 2019.06.19 0 0 358

Ilyen nekem is volt. A vége zár csere lett, amit csak a gyár tud, ugyanis utána programozni kell. Ha jól emlékszem 40-50e Ft / zár. 

Nekem a jobb hátsóval volt ez, azóta kikapcsoltam az automatikus bezárást (járó motornál) + beállítottam, hogy csak a bal első nyíljon, ha egyszer megnyomom a nyitó gombot, legalább így kímélem a többit, javaslom neked is.

Ugyanez igaz a visszapillantóra is, érdemes kikapcsolni a beforgatást, ha bezársz, nem arra lett tervezve, hogy folyamatosan ki-be csukódjon.

Előzmény: L.Gabor (342)
Pityu 123 Creative Commons License 2019.02.16 0 0 357

sziasztok!

 

nem mukodik (eg) a hatso bal helyzetjelzo (csak az egyik a 2-bol) izzo jo biztositek jo

van otletetek hol keresgeljek vizualisan ajzat vezetek csatlakozo mind jo allapotban van es csak bal felol a csomagter vilagitasa se mukodik

Koszi szepen

mate37 Creative Commons License 2018.12.13 0 0 356

Sziasztok,

 

Volvo S80 gyári csomagtér tálca eladó (2006-os modellévtől). Érdeklődni: publikus email címen.

disznosajtt Creative Commons License 2018.07.14 0 1 355

Sziasztok.

2007-es s80-as volvón hogyan lehet módosítani azon hogy milyen távolságra világítson az első világítás? Automatán állítja, de túl közelinek találom, és úgy gondolom hogy nem így kellene lennie gyárilag. Ha jól tudom giroszkókos állítású, de hallottam már olyat valahol hogy másnál is volt ilyen gond. 

nagi40 Creative Commons License 2018.06.24 0 0 354

Sziasztok!

Van egy 2005-ös, s80 t6-om és egy olyan problémám van vele, amit eddig nem tudtam megoldani.

Minden telitankolásnál csak 4-5 másodperc után indul be az autó. (addig csak indítózik). Ha utána leállítom és újra beindítom, már pöcre elindul. Viszont, ha nem fullig tankolom az autót, akkor ez a jelenség nem jön elő. Egyből be szokott indulni.

Ha valaki már találkozott hasonlóval, vagy van valamilyen ötlete, hogy mi okozhatja a gondot és tudna segíteni, azt megköszönném.

Van még egy apróság. A hátsó üléssornál lévő szellőzők (B oszlopon) , nem fújják a levegőt. Milyen állásnál kéne fújniuk a levegőt? Felső, középső vagy alsó? Nálam egyik állásban sem jön a levegő. Mi lehet a gond? Valahol szökik a levegő? Házilag megoldható vagy bonyolult szétszedni a belső borításokat? Merre megy hátra a levegő?

 

Előre is köszi..

 

Üdv..

 

 

 

 

Koxiii Creative Commons License 2018.06.19 0 0 353

Sziasztok! Segítségetekre lenne szükségem azzal kapcsolatban, hogy valamiért egyszerre elment a rádió vetítője,a hátsó féklámpa, és a távolsági fényszóró. Egyik nap mikor mentem boltba semmi gond nem volt, miután beszálltam, az úton hazafele akkor vettem észre. A rádió működik, de nem vetít ki semmit. A távolsági fényszóró csak a kar folyamatos eltolásával világít, nem akar a helyén maradni, visszaugrik magától. A hátsó féklámpa teljesen nem működik. Megnéztem a biztosítékokat, az izzót, a rádiót, minden rendben volt mindegyikkel.
Típus: Volvo S80 2.9 manual
1999
Előre is köszönöm a válaszokat! :)

Volvo-T6 Creative Commons License 2018.05.23 0 0 352

Sziasztok Fórumtagok

 

A problémám a következő 2002 évjáratú Volvo S80T6 nincs semmi hibakód és a turbónyomás nem megy 0,5 bar fölé, pedig 1,5 bar nak kellene lenni.

 

A két turbó nyomja a levegőt és a nyomócsövek sem szivárognak. A wastegate szelep is működik, és a nyomás szabályozó szelep is jó.

 

Mi lehet a gond?

lenshood Creative Commons License 2018.05.09 0 0 351

Sziasztok. Van egy s80-om 1999-es 2,4 benzin 170 Le.

Azt szeretném megkérdeni tőletek, hogy hol lehet megnézni, hogy miért nem világítanak mindenhol bent, az utastérben a gombok mögötti fények. Úgy értem, hogy pl. egyáltalán nem világítanak a piktogrammok az audio egységen, a klímapanelon és a kormánykeréken levő gombok. Persze csere cuccokat beraktunk csak azért, hogy megnézzük egy másik egységen világítanak-e és azok sem. Kicsi az esélye, hogy két különböző helyről kivett (másban jól működő) készülék nem működik rendesen. Persze az audió működött, csak nem világítottak a piktogrammok rajta. Mitől lehet? Kösz és üdv.

Janosakocsiban Creative Commons License 2018.04.16 0 0 350

Üdv!

A kasztni ritkán rohad, a hátsó kipufogódob viszont annál gyakrabban lukad ki, érdemes alánézni. Az olajfolyásról tájékozódj, frissen lemosott motorterű autó gyanús. A vezérléscserére a szervizkönyvben csak km-re van megadva, de max 10 évet a biztonságos élettartama.

A yári szervizperiodusok (évente kötelező szerviz, nem km függő) legyenek betartva, dokumentálv, akkor nagy baj nem lehet. A 2,4 öthengeres blokk jó, de figyelni kell az előbiekre. A klímát jó megnézni, minden nyíláson szabályozható-e a levegő hőfoka ( az enyémnél az anyós oldalra csak forrót fújt). A futőmű, főleg, ha Pesten használták, átnézendő.

Összességében megér 18000 forintot a márkaszervizes hivatalos állapotfelmérés, mert bizonyítható, dokumentált. 

Ha alufelniken van, a felnik állapotát is nézd, nem sérültek-e.

Sok sikert!

Üdv!

Előzmény: Vik_Thorka (349)
Vik_Thorka Creative Commons License 2018.04.15 0 0 349

Üdv mindenkinek!

 

szemet vetettem egy S80-asra 2.4-es motorral.

Nem ismerem a volvókat, így segítség kellene mire figyeljek vásárláskor, mit kell mindenképp ellenőriznem. 

 

előre is köszönöm

VolvoS802.4 Creative Commons License 2018.03.06 0 1 348

Közben meglett a válasz, hátha másnak is előfordul hasonló. Az első lámpákban a szélességjelző és a reflektor hibáit nem jelzi a computer (legalábbis az én autómon), ezért az ok igen prózai. Kiégtek az izzók, mind a 2 + 2...

VolvoS802.4 Creative Commons License 2018.03.03 0 0 347

Sziasztok. Ujdonsult volvo tulajkent szembesultem azzal a problemaval, hogy a gyari xenon melletti reflektor nem mukodik. Jaro motornal a xenon atvalt reflektorra, de ha nincsen bekapcsolva a vilagitas, a fenykurt mar nem mukodik. Egyik oldal sem... Eloszor siman arra gondoltam, hogy izzo vagy biztositek problema, de ebben a hidegben nem allok neki szerelgetni, inkabb kerdezek, hatha van valakinek infoja errol a dologrol. 

p405k0 Creative Commons License 2018.02.25 0 0 346

A motor svéd. 

15 ezres olajcserével kimegy a világból.

100 ezrenként szívóoldal tisztítás a kokszosodás, EGR miatt. 


A váltó japán: Aisin Warner -> https://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC

Bár "élettartam" olajtöltet van benne, ha nem cseréli az ember (!!tim eckart módszer 60-80 ezrenként!!) 250e km-nél kuka. 

 

Előzmény: Zoom 2 (341)
p405k0 Creative Commons License 2018.02.25 0 0 345

Szerintem ez kell bele - csere:
http://www.skandix.de/a/1045306/

Előzmény: L.Gabor (342)
DeLongee Creative Commons License 2018.02.19 0 0 344

Szia Gábor,

 

Automatikus működés alatt azt érted, hogy ha zsebedben van a kulcs és meghúzod a kilincset akkor nyitja az autót (távvezérlős kulcs)? Feltételezem igen, de majd erősíts meg kérlek.

 

Ha távvezérlős kucslod van akkor lehet akár az is a gond, hogy lemerült benne az elem. Bár ennek kicsi a valószínűsége, hiszen gombnyomásra nyitja az ajtót.

 

Ha nem ez a gond, akkor lehet baj a kilinccsel is. Azt nem tudom olyankor mi a teendő, lehet, csak a vezetékelés csúszott szét/szakadt meg, de az is, hogy tönkrement. Villanyászatilag vizsgáltatnám be először, hogy kap-e áramot, nincs-e vezeték gond, maga az egység működik-e.

 

Remélem segítettem.

 

Üdv!

Előzmény: L.Gabor (342)
DeLongee Creative Commons License 2018.02.19 0 0 343

Kedves Zoom 2,

 

A D5-ös motor tudomásom szerint svéd tervezésű, de mivel akkoriban a cég a Ford tulajdonában volt előfordulhat, hogy az összeszerelés már a Ford-nál készült. Hovatovább az autóipar akkori és mai működésének megfelelően az alkatrészek nagyon nagy százaléka (egyes vélemények szerint 95%-a) beszállítóktól érkezik.

 

Ebből számomra az következik, hogy alapvetően nem svéd alkatrészekből készülnek a motorok, míg azonban az előírt anyagminőség, pontosság, az összeszerelési munkafolyamatok meghatározása és a minőségbiztosítás a svéd gyártó által meghatározott módokon és sztenderdek szerint történik. Váltóban az előbbieknél is biztosabb vagyok, hogy beszállítóktól vásárolták.

 

Nem tudom ez segített-e bármiben, ha érdekel jobban a téma akkor elég jó könyvek készültek az autóipar működéséről, nem egyet akár élvezeti cikk-ként is lehet "fogyasztani".

 

Üdv!

Előzmény: Zoom 2 (341)
L.Gabor Creative Commons License 2018.02.16 0 0 342

Sziasztok.

Tud nekem valaki segíteni abban, hogy 2010-es évjáratú 2,4 D 205 LE kisautóm bal első ajtajának a zára nem működik automatikusan. Reteszel, ha lenyomom a gombot. Mi lehet vele? Tud valaki olyan szakit, aki meg tudja kavitani? 

Előre is köszönöm..✌

 

Zoom 2 Creative Commons License 2018.02.13 0 0 341

 

Tisztelt hozzászólók !

 

Érdeklődnék a Volvó S80 D5  gépjármüvel kapcsolatosan,gogy  annak alkatrészei, motorja váltója ténylegesen svéd alkatrészek vagy  más külföldi gyáraktól vásárolta a Volvó?

 

Köszönettel az információt:  Zoom 2

kiraly.kornel Creative Commons License 2018.01.12 0 1 340

Köszönöm!

Előzmény: DeLongee (339)
DeLongee Creative Commons License 2018.01.11 0 0 339

Szia!

 

Nem vagyok jártas a témában, de a szerelőmet merem ajánlani, Varga Ádám-ot keresd Taksonyban. Én is hozzá járok a V8-al. Ha van valamilyen gyárinál kedvezőbb megoldás jó eséllyel Ő tud segíteni neked, bontót is üzemeltet.

 

Üdv,

Ákos

Előzmény: arisztokraták_ma (336)
DeLongee Creative Commons License 2018.01.11 0 0 338

Szia!

 

Facebookon van egy aktív csoport Volvo Rajongók Baráti Köre néven fut: https://www.facebook.com/groups/volvoclubhungary/

 

Üdv,

Ákos

Előzmény: szi-car (331)
DeLongee Creative Commons License 2018.01.11 0 0 337

Szia!

 

Nekem egy ilyen autóm van, meg is jelent róla cikk a Totalcar belsőségen.

 

Amit személyes tapasztalatból mondhatok, hogy a legjobb dolog vele hosszútávon utazni. Nagyon kényelmes, nagyon csendes és kellőképpen erős. :-)

 

Negatívumok. Újkorában a Volvo kínálatában luxus autónak számított. Ráadásul kevéset is adtak el így az alkatrészárak magasak. Nekem eddig cserélni az első féktárcsákat kellett a gyári pár 92 eft. Rengeteget túrtam a netet és konzultáltam hozzáértőnek véltekkel és mindenki azt mondta, hogy a gyári bírja egyedül a kínzást, minden egyéb nagyon hamar meghajlik. Ez csak egy példa, de minden egyéb is drága hozzá. Ez a legtöbb AWD S80-ra igaz a motortól függetlenül.

 

A motor nagyon megbízható, nincsenek dízelekhez hasonló spekó cuccok benne, felezett olajcsere periódussal és a bemelegedésre figyelve ismertek 400 ezret futott példányok, míg széthullott motorokról nem találtam infót eddig.

 

Fogyasztás: https://www.spritmonitor.de/en/detail/843518.html Itt láthatod a részletes adatokat a saját autómról. Utazóautónként használva jól fogyaszt a méretéhez és teljesítményéhez képest. Városban 20 körül fogyaszt hideg üzemben.

 

Ha van még kérdésed írj nyugodtan, amire tudok válaszolok.

 

Üdv,

Ákos

Előzmény: Year (334)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!