"A szerelvény az Imre utcai megállóból indult az Örs vezér tér felé, amikor a vezető észlelte, hogy az utolsó kocsiból füst tör elő. Azonnal megállította a szerelvényt, kinyitotta az ajtókat, majd porraloltóval megkezdte az oltást. Mire a tűzoltók a helyszínre értek, a kocsi lángokban állt."
Jó pár éven át, a rendszeres felülvizsgálatkor pótolták, leplombálták, levédték, de nem volt olyan módszer, amivel 1 napnál tovább helyén maradt volna az oltókészülék.
Nem a Főpógármájszter, hanem a "kedves" utastársak a bűnösök!
Na, akkor miután kötelességszerűen megjegyzem, hogy nőjön be a demszki orra luka, annyit tennék hozzá a témához politikailag, hogy nem tudja valaki véletlenül, mi a kecskedrazséért nincs egy k. poroltó a HÉV-kocsikban? Leszedték, mert veres volt, vagy mi a frász?
Tűz a HÉV-en: nem műszaki hiba történt?
Nem zárható ki, hogy szándékosság okozta vasárnap este a tüzet a gödöllői HÉV vonalán - jelentette be rendkívüli sajtótájékoztatóján a BKV szóvivője. Schimmer Erzsébet hétfőn elmondta, az elsődleges vizsgálatok műszaki hibára utaló jelet nem találtak. 2006.01.16 15:20 Független Hírügynökséghttp://ma.hu/page/cikk/aa/0/138797/1
"Nem ráz a troli, hanem az utas beverte a könyökét és attól hitte azt, hogy áramütés érte" bizonygatta a BKV valamelyik illetékese.
Erre is lesz valami olyan magyarázatuk, amiből kiderül, hogy nem a megkövesedett struktúrájú BKV az ócska járműveivel, hanem az utas a felelős.
Életkép a metróból, kb. három hónapja: 5 ellenőr egy csoportban, mellettük 3 biztonsági emberrel egycsomóban jegyeket ellenőriz. (A biztonsági emberek csak állnak)
Ahogyan nekem rémlik, a HÉV -nél még nem volt kocsi- tűzeset legalábbis én nem emlékszem rá, hogy valaha is lett volna.
A MÁV -nál viszont az ilyen esetek -sajnos szinte minden évben történik hasonló- szinte kivétel nélkül szándékos gyújtogatás, vagy emberi gondatlanság (pl. a 'kedves' utas éghető anyagot szállít és kilöttyenti) következménye.
Nem az első, hanem a hátsó (harmadik) kocsiban volt a tűz. Az MTI tudósítóját valószínűleg a baljáratú közlekedés tévesztette meg, az Index pedig szolgaian másolt.
Azért nem tipikus, hogy bármilyen okból valaki elég egy tömegkzlekedési eszközben. Már maga a kigyulladás is elég rendkívüli, ennek ellenére az Index valahogy még csak nem is hozza a hírt. Vagy csak nem látom?
Egy biztos, fel sem merült komolyan a felelősökben, hogy talán össze kellene kötni a HÉV-et a kettes metróval.... hog ylegyen érdemi előrelépés végre....
Ha csak egyszer beleláthatnék, mennyire gazdálkodik jól egy ilyen cég, és mennyi a lenyúlás... Hogy legalább egyszer értelmes véleményt lehessen formálni... És nem is a nyereségességet kérem számon, hiszen ez mindenütt támogatott műfaj.
Velem pár éve a 21-es busz gyulladt ki. Érdekes ilyenkor az emberek reakciója. Hátulról baromi módon elkezdett dőlni a füst. A busz megállt, ajtók ki, az utasok meg vacilláltak, hogy most leszáljanak-e, vagy tartósítják magukat. A sofőr másodszori felszólítására csak lekászálódtunk. Megmondom őszintén, én pánikban voltam, és a legszívesebben mindenkin átgázolva rohantam volna az ajtóhoz, dehát viselkednem kellett. Vajon a héven is ilyen kényelmesek voltak?