Lowe GGK Kft készitette az FT-be a hirdetéseket, erre a GKM-től pályázat útján nyert támogatást.
Ennek egyik rublikája a topik cimben feltüntetett összeg.
Hogy van ez?
A maradék száztíz az az, ami zsebbe maradt és visszaosztották, DE csak azért, mert annakidején az Orbán-kormány az Ezüsthajóval bevezette ezt a gyalázatos szokást.
ROTFLMAO :D
A kormány mindent megtesz a jelenbség visszaszorítására, már jelentős eredményeket ért el, de az átkos örökség makacs. A következő ciklusunkra, júniustól teljesen kiküszöböljük.
ilyen nincs. :D alulmúlod Rogánt, a Fideszt és a magyarvizslát 2 bővített mondatban. a Fidesz ezért a sznvonalért heteket küzdött :D
Hát tudod, az az igazság, hogy felvettük és elittuk. Mindet. Gere Tamás borai, valamint különféle német, holland és belga sörök, valamint Glenmorangie, Lagavulin, Laphroaig, Oban, Tullamore Dew, Otard XO és Cointreau formájában. Többen állítják, hogy a másik teremben voltak még más palackok is, de akkor már én nem tudtam odáig elmászni.
kurvara nem ertem, hogy mi a szarnak kell ez a szinjatek. Csezdmeg mi a faszert nemtod aszondani, hogy szerinted tovabbra is az a zigassag, hogy a ferko megvette a FT-t?
Istenem no, nem tetszik ez neked. Es akkor mi van? Orban meg hajozott. Gusztustalan?
Akkor ne szavazz egyikre se, azt annyi. Van meg masik ket part, Parlamenten kivul meg meg 20.
Ezzel a szinjatekkal csak magadbol csinalsz hulyet. Hat miert szegyenled a velemenyedet? Vallald buszken, ha meg nem mered, akkor mi a szart bfogod tele a baromsagaiddal a forumot?
Állítólag, (valakik szerint) a Magyarok idegentőke ellenesek, üldözik a külföldi befektetőket,
Xenofóbiában szenvednek. Az SZDSZ-MSZP kormány úgy gondolta, hogy ezt a tévhitet kommunikálja külföldi lapokban. Na most ez pénzbe került.
Spotted via SEO Book, Hidden Links on The Financial Times Website from Linking Matters spots how the Financial Times was carrying hidden paid links on its pages.
Screenshots show how a link to moneysupermarket.com was placed under visible links in the "Partner Sites" section of pages at the FT. Hidden links like this are something search engines such as Google warn against doing, lest they be considered search spam.
An update to the story provides some comments from the FT, saying it had a relationship with moneysupermarket.com and that the links had been made visible (I didn't see any links when I looked today, visible or hidden).
Interestingly, the FT had no comment about why the links were hidden originally."
Hát arról nem. De arról igen, hogy ennyit állított be a "nyertes pályázó". Úgyhogy ellenkező bizonyításáig a magyar kormány ezt bizony kifizette, mégpedig ezért a tételért: "médiavásárlás - Financial Times (worldwide kiadás, 4 oldalas külön melléklet, 4 szín)".
Médiavásárlás. Mégpedig minek a vásárlésa? "4 oldalas külön melléklet." Ez bizony magyarázatot igényel. Bízom mind kormányunk, mind Financial Timesünk integritásában, úgyhogy örömmel fogadok egy háromsoros megvilágító és megnyugtató kifejtést.
"A maradék száztíz az az, ami zsebbe maradt és visszaosztották, DE csak azért, mert annakidején az Orbán-kormány az Ezüsthajóval bevezette ezt a gyalázatos szokást. "
Jaja. Csakis ezért van tele az úgynevezett baloldali és úgynevezett liberális oldal milliárdosokkal, ezek szerint Kapolyi, Gyurcsány, Kóka stb nem egész 4 év alatt lettek milliárdosak miazhogy nagyonis tisztességesen.
emléxel az MN állandó rovatában megjelent cikkre, 2003 októberben: "valótlanul állítottuk, hogy Endrényi Éva..." -- aztán telt múlt az idő, és Endrényi Éva elfeledkezett arról, miféle sajtópert nyert meg :-)))
Ennyit jelent ma nálunk egy helyreigazításra kötelező ítélet.
Hát ugye, a pályázatban 4 oldalas színes mellékletről van szó. Az annyi mint 4 * 1 db egész oldalas hirdetés egyben. (Ritkán látom az Ft-t papíron, lehetséges, hogy van ilyen, és lehet, hogy amikor megkérdezték, Ms. Illetékes azt mondta, ha ragaszkodnak hozzá, ennyibe és ennyibe kerül, azt napi árfolyamon átszámították HUF-ba.) Ezzel szemben a rendes, nem-reklám országmellékletben megjelent 6 db negyedoldalas hirdetés elosztva. Elképzelhető, hogy ezek a nagyonokosoknak a GKM sajtóosztályán májusban még phingjuk sem volt, hogy mekkora hirdetés kell a Financial Timesba, és hogy micsoda is ez az országmelléklet. Az is feltehető, valakik menetközben egy szép nagy különbözetet lenyúltak. Viszont az FT-nak ténylegesen kifizetett összegről a 4 egész oldalas színes hirdetés tarifája nem mond semmit.