Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
A 3 hengeres 1,6-os motorból pont annyit szedtek ki, mint a 2,3-as Saab Aero-ból, ami már eleve élettartam problémákkal küzdött. Az borítékolható, hogy nem lesz hosszú életű motor.
Átlag vezetőnek túl sok. Versenyzőnek meg kevés. Napi használatra felesleges. Garázs dísznek drága. Második, játszó autónak vastag fiatal játékosnak, OK.
Pasztát semmiképp ne tegyél, csak a vezérműkerék felőli végén a fedél tövéhez egy-egy pöttyöt a törésbe. Meg persze maximmális zsírtalanítás kell a tömítőfelületeken a felrakás előtt.
-Szerdán kész lett a kocsim is, motor-váltó között jött az olaj, szelepfedél alól is, plusz 5 éve hidegen ékszíj hang is van. Szereztem egy jó állapotú vezérlés fedelet is, ami nem áll el annyira. Gondoltam ha lekapják a váltót akkor drága mulatság lesz. Tíz napig tartott a művelet, várni kellett alkatrészre. Végül csak a féltengely házát cserélték, nem kapták le a váltót. Most járkálok vele kicsit meglátjuk mi lesz. Ezen kívül kicserélték az egyik repedt karter elvezető csövet. Még keveset mentem a kocsival, ékszíj hangot nem figyeltem.
-A Yaris GR bejáratódott, ma így közölték hogy akkor én vagyok a "Soros" a bal egyben: nagyon ritkán kerülök idegen kocsiba és hát amikkel hosszabb tapasztalatom van azok 97 és 99-es autók (szerintem 90-es évek eleje/közepe technológiákkal). Azt kell mondjam élményautó létére nekem steril, még kortársai között viszonylag korszerű Kappa is szerintem gépközelibb: A beltérbe a motorhangot a HiFi adja, a váltójáról a Logitech G25 G29 kormányok kapcsolói jutottak eszembe. Persze ha az ember picit lenyomja a gázpedált a turbós motor szépen meglendül már 1500as fordulatról is, igaz az áttételek is nagyon rövidek. Nagyon nem tudtam megtaposni mert camogott egy Corolla előttem, szembe meg jöttek.
Annak idején némi utánajárással szereztem valami nagyon elismert 2.0-ás fadobozos Genius szettet. Igaz kicsi a lákás, de eléggé "megbántam" amikor anyám megnézte rajta az Interstellart és éjjel 1-kor szállt fel az űrhajó :D
Nálunk is két aktív hangfal van a tévére kötve. A hátránya az, hogy a hülye Pana tv nem tudja a kimenet hangerejét külön vezérelni, csak menüből (bekapcsolásnál vissza is áll talán), úgyhogy a lejátszón kell (vagy a hangfalakon a potméterek tekergetésével, de ahhoz ugye nincs távirányító).
Szerintem működik, az aktív hangfalba be van építve az erősítő. Nálunk családban sima Jack-en keresztül van aktív hangfal kötve a TV-re, igaz csak 2.0, de tökéletesen teszi a dolgát. A számítógép hangkártyája sem erősít semmit.
Adott egy TV aminek pocsék hangja van mert vékony.
Digitális hangkimenete egy van, Coax más néven SPDIF
Ha vennék AKTÍV 5.1-es hangfal szettet akkor ez rendben van így, tudna mondjuk egy film 5.1-be szólni? Vagy mindenképpen kell közéjük egy erősítő és passzív hangfalak?