Keresés

Részletes keresés

niki3791 Creative Commons License 2021.04.22 0 0 133

Ez egy hazug, kamu cég! Februárban rendeltem tőlük, kaptam emailt, hogy úton van a csomagom, azonosító szám is volt benne, hogy a postán nyomon tudjam követni! Csomag sehol! Aztán kaptam emailt, miszerint én megkaptam a csomagot és értékeljem azt! De mit, mikor nem kaptam semmit??? Már négyszer hívtam őket, közölték, hogy csomag nem lesz, visszautalják a pénzt! Két hónapja nem történik semmi, csak valaki a vonal túlsó végén hazudik, hiteget! Ezek ott ülnek, eladták a lelküket az ördögnek és fújják a betanult szöveget! Semmirevaló, hazugláda banda!!!

Bal Creative Commons License 2020.06.15 0 0 132

Ma közölték, hogy harminc napjuk van feldolgozni a "reklamációt", addig ne is reménykedjek, hogy visszakapom az ellopott pénzem. A harminc napra is a "remélhetőleg" kifejezést használta a ügyfélszolgálatos.

 

Amúgy persze már az első telefonnál is tökéletesen látták a gépben, hogy nem az ment ki, ami a rendelésben volt.

 

Előzmény: Bal (131)
Bal Creative Commons License 2020.06.11 0 0 131

Rendeltem tőlük 12 növényt. Három hét után kihoztak belőle kettőt, azt is fejjel lefelé hozta ki a posta, a földje kiszóródott. Elültettem, kíváncsi vagyok, életben maradnak-e.

 

Az utánvételes csomag ára persze mind a tizenkettő növényé volt. Kicsit furcsálltam is, hogy fér bele tizenkét cserép ennyibe. A válasz az, hogy sehogy.

 

Felvették a reklamációt, várom, hogy az ügyfélszolgálat visszautaljon. Ennek már lassan tíz napja. 

 

Bottal se piszkáljátok.

CBNora Creative Commons License 2020.06.10 0 0 130

Ha egy növény itt nem elérhető, és úgyis külföldről hozzák, célszerűbb egy megbízható külföldi céget keresni. Lehet, hogy a postaköltség sok, de a Bakker árait figyelembe véve nem biztos, hogy összességében drágább.

Többször rendeltem már külföldről növényt, és eddig mindig kifogástalan állapotban megkaptam.

Előzmény: Feri'53 (129)
Feri'53 Creative Commons License 2020.06.10 0 0 129

Április 3-án rendeltem, amit április 27-én töröltek. Még aznap újra rendeltem, amit május 7-én hiánytalanul kézbesítettek! Egy virág esetében - annak nagyon rossz állaga miatt - reklamáltam... Az "eredmény" lentebb... Mivel egy külföldi (holland) csomagküldő szolgálatról van szó, a kockázatok abban rejlenek. Esetemben is olyan virágokról volt szó, ami nálunk máshol nem elérhető... Szerintem azért "nem reménytelen" eset...

Előzmény: zuzu62 (128)
zuzu62 Creative Commons License 2020.06.09 0 0 128

Szia! Megkérdezhetem, hogy mennyi idő múlva, milyen minőségű növényeket küldenek? Szeretnék tőlük rendelni, mert máshol már nem kapható egy hortenziafajta. De ha túl sokára jön meg, és esetleg túl törődöttek, inkább lemondok róla. Köszönöm segítséged!

Előzmény: Feri'53 (127)
Feri'53 Creative Commons License 2020.06.08 0 0 127

Egy holland cégről (Bakker International B.V.) van szó, holland adószámmal! Magyarországi cégei (Bakker Holland Kft., Bakker Holland Hungary Virágküldő Kft.  illetve Bakker Hungary Növény-Csomagküldő Kft.) korábban megszűntek!!! A cég egyébként Magyarországra szállít, a megrendeléseket - legalábbis esetemben - teljesítik. Ami az ügyfélszolgálatot illeti, az gyakorlatilag nincs! E-Mailban történt megkeresésre nem reagálnak, azokat automatikusan törlik!!!

 

Előzmény: Atyxx (123)
Alvito Creative Commons License 2019.10.25 0 0 126

A kilencvenes években rendeltem toluk tulipan hagymát meg Amarillist. Csodalatosan becsomagolva, kifogastalan allapotban jott meg elultettuk, mindegyik kikelt, szepek voltak. Ugy emlekszem, Hollandiabol jott a csomag. Utana mar nem tudtunk rendelni.

Color My Rainbow Creative Commons License 2018.03.28 0 0 125

Marad még elég!

Torony településen is van valaki, aki húzós áron küld gyakran 10-20 centis magról vetett egzotikus (néhány esetben hétköznapi) gazokat. 

Még a 90-es évek végén vagy a 2000-es évek elején jártam meg vele, de azóta is árul.

Nem tudom ad-e már számlát, de annó nem adott. Akkor még újságokban hirdetett, de már saját honlapja is van.

A neve legyen titok.

Előzmény: Cicvarek* (124)
Cicvarek* Creative Commons License 2018.03.06 0 0 124
Előzmény: Atyxx (123)
Atyxx Creative Commons License 2018.03.05 0 0 123

Csődbe mentek?

 

FB-oldal:

 

Tisztelt ügyfeleink!

Felhívjuk a figyelmüket arra, hogy a Bakker Holland Kft. új megrendeléseket jelenleg nem tud fogadni, illetve a decemberi és januári eddig még ki nem szállított csomagokat a társaság érdekkörén kívüli okokból jelenleg nem áll módjában kiszállítani. A fentiekre tekintettel arra kérjük, hogy társaságunk részére új megrendelést ne adjon le, illetve amennyiben a fent megadott időszakban rendelt tőlünk, és még nem kapta meg a csomagját, egyelőre ne várja a megrendelésének teljesítését.

A 2017-es nyereményjáték eredményeit 30 magyar nyertessel itt a Facebook oldalunkon tesszük közzé holnap, 2018. március 1-én.

Köszönjük megértésüket!
Bakker Holland Kft.

 

 

A weboldaluk elérhetetlen.

russzky Creative Commons License 2018.02.25 0 0 122

https://www.youtube.com/watch?v=0JEPQCwyyY4

 

nézd meg ezt a filmet, de van még egy csomó ehez hasonló a youtubon. Thaiföldröl érkezik hollandiába  egy csomó cserepes növény, aztán dél afrikából a vágott rózsa, és egyéb más vágott virág.Azt meg jól tudjuk hogy azokba az országokba fillérekért dolgoztatják az embereket. Az üvegházak fűtése meg szinte nulla.  Nincs a hollandoknak lófasz se, csak a biznisz, van tulipánjuk oszt ammen.  Hát ez a híres nagy holland kertészet.

Előzmény: Flaci74 (121)
Flaci74 Creative Commons License 2018.02.21 0 0 121

Ez a BAkker tényleg egy rakás szar. Hetekkel ezelőtt akartam venni muskátlimagot. A neten rájuk találtam, gondoltam ezek hollandusok, megbízható, komoly cég. Láttam, hogy egy csomag magban van 6 db. mag, ami 7400.- Ft-ba kerül. Ez kicsit soknak tűnt, ezért felhívtam az ügyintézőjüket, és megkérdeztem, hogy jól látom-e, hogy 6 db. magot adnak akciósan 7400.- Ft-ért. Ő azt mondta annyiért adják, és jól látom. Sokkot kaptam. Írtam nekik egy e-mailt, hogy nem gondolják-e, hogy ez kicsit drága. Ők néhány nap múlva kioktattak, hogy ha nem akarom megvenni, akkor ne vegyem meg, de egyébként 6 féle mag van benne, és mindegyikből 10 db mag, tehát összesen 60 db. magot kapok 7400.- Ft-ért. Erre visszaírtam nekik, hogy ha így van, akkor az ügyintéző mi a faszért tájékoztat telefonon félre? Végül úgy döntöttem, hogy mégis rendelek tőlük. Meg is rendeltem annak tudatában, hogy 6-9 nap alatt megkapom a magokat hiszen az ajánlatuk alapján ezt vállalták. Majd visszajeleztek, hogy köszi a rendelést, visszük a megbeszéltek szerint 13 napon belül.... (?) Én nem emlékeztem hogy a szerződéses ajánlatukat módosítottuk volna közösen és én ebbe beleegyeztem volna. Írtam nekik, hogy ezt most hogy kell érteni? Válaszoltak, hogy nem működik az IT az irodában, fogalmuk nincs, hogy mi van a rendeléssel. Tegnap lejárt a 13 nap is, ezért elálltam a szerződéstől. A vicc az, hogy ezek még kibaszott magokat sem tartanak Magyarországon raktáron, minden külföldről jön, és nem tudják hol tart a megrendelés. Hogy az anyjukba tudnak ezek megélni az EU-ban? Drágák, fingjuk nincs mit árulnak, félretájékoztatnak. Nem szállítják a vállalt határidőn belül a terméküket, és azt sem tudják hol van a rendelés...

russzy Creative Commons License 2017.12.04 0 0 120

látom ez a BAKKER netes áruház évek óta nagy kalap........  nekem az verte ki a biztositékot pár hete , hogy zárás elött ami 18 orakkor van felhivom őket kb 17.30-45 között és pofátlan módon még olyan gépi szöveget nyomatnak hogy probáljam meg holnap stb stb stb persze nem is tudtam velük beszélni, és mikor reklamálok emailben, hogy mit képzelnek nyitvatartási időbe ilyet megengedni maguknak mire fel rázzák le a vevőt??? Még én voltam a hibás hogy ez nem lerázásás stb . Ez egy totál komolytalan cég, és az aki nem akarja az áruval a bosszuságot is megrendelni tőlük az jobban teszi ha elkerüli őket nagyívbe. Na csak ennyit ezekröl. 

100 db-os szerszamdoboz Creative Commons License 2017.09.16 0 0 119

ilyen egy raty ldalt

se feltölteni se szoveger torolni nem lehet ..

legalabb annyira jo oldal mint a 100 e részes szerszamok

 

30db bitfej meg 70 csavar ... Ez Nekik a 100 db. Nevetséges reklam !!!

senki ne kérje aki a láda miatt rendelne barmit is nem erdemes

 

ha mem lenne olyan macerás visszabkildenem nekik a francia a !!!

Zeki_ Creative Commons License 2017.09.06 0 0 118

Megint van, a Conrad katalógusba csomagolva.

Érdekes mód a lekapart bélyegeken pont a legjobb (100db-os készletet tartalmazó) bőrönd száma stimmel, és a tv sorszám is stimmel, amit megnyerhetek.

Bakker Holland Creative Commons License 2015.11.10 0 0 117

Tisztelt tacsika67!

 

Ha más terméket kapott, Önnek jogában áll elállni és Önnek ingyenesen visszaküldeni részünkre! Kérem, legközelebb a részletekért hívja fel az ügyfélszolgálatot: +36 23 802 690
Ha a termék nem ered meg, nem virágzik vagy nem olyan színű a virága, több lehetősége is van.
Ha nem ered meg, nem terem, nem lesz belőle eredmény, visszaküldés mellett cserélünk, utalványt adunk vagy kifizetjük a termék árát.

Ha Önnek alapvetően tetszik a virágzó termék, de nem olyan a színe, mint amire számított, illetve amit ígértünk, 50% utalványt szoktunk adni, és Önnek csak annyi a dolga,
hogy küld egy fényképet. Így Önnek nincs vele munkája, Önnél marad a növény és kap a 'csalódásért' egy utalványt a termék árának feléről - azt gondolom, mindenkinek jó kompromisszumot találtunk ezzel.

Ha pedig mégsem tetszik a szín, ugyanaz érvényes, mint a meg nem eredt növényekre: visszaküldés mellett teljes árban kártalanítunk.

Szeretném itt még megjegyezni, hogy a kertészünk elmondása szerint több termék színe a talaj PH értékétől is függ.

 

A telefonszámunk, amelyet említ azonban nem mobil, hanem egy budaörsi szám: +36 23 802 690

 

Kérem, legyen kedves jelezni, amennyiben tudok még másban segíteni Önnek.

 

Szép napot kíván Önnek a
Bakker Holland

Előzmény: tacsika67 (115)
Bakker Holland Creative Commons License 2015.11.10 0 0 116

Kedves Balogh Nóra,
ha elfogyott a megígért, megrendelés mellé járó ajándék Hollandiában, az ügyfélszolgálat az magyar irodából INGYEN tudja Önnek pótolni. Kérem, legyen kedves jelezni és intézkedünk.
ha pedig nem tetszik a meghirdetett ajándék, telefonos megrendelés útján kérhet helyette más ajándékot az adott szezonban kínált ajándékok közül.

 

Ha legközelebb olyan hölggyel beszél, aki nem udvarias, legyen kedves e-mailben megírni az esetet az ügyfélszolgálat vezetőjének a kapcsolat@bakker-holland.hu címre.
Ígérem Önnek, hogy intézkedünk az ügyben. Kollégáinkkal panasz esetén közösen visszahallgatjuk és kiértékeljük a beszélgetést (Eddig két ilyen esetről tudok).

 

Az árainkat azért nem szerencsés a Tesco-hoz hasonlítani, mert a Tesco a termékeire nem ad 1 illetve 5 éves garanciát.

A Bakker Holland ezzel szemben minden hagymásra, egynyári növényre, vetőmagra 1 év garanciát ad, minden rózsaára, sövényre, fás szárúra, évelőre pedig 5 év garanciát.

Ezen kívül minden egyes termékünk holland, többe kerül a szállítás, a tárolás stb., ez az oka tehát és a fentiek, hogy drágábbak vagyunk az említett bevásárlóláncnál.

 

Ha bármilyen segítséget tudok még adni, írjon itt, örömmel válaszolok, vagy keressen bennünket a kapcsolat@bakker-holland.hu címen, vagy hívjon bennünket telefonon:
+36 23 802 690

 

További szép napot kíván Önnek a
Bakker Holland

Előzmény: Nora Balogh (114)
tacsika67 Creative Commons License 2015.09.05 0 0 115

Bakker én is lebeszélem aki önöktől vásárolni szeretne  a csábítás hatására :(  nem is azt küldik :( Ha reklamál az ember flegmán közlik náluk ilyen  nincs mikor mondom de itt van virágzik nem is hasonlít amit rendeltem. Közlik szedjem ki saját költségen postázzam vissza és a virág fele árát visszatérítik :( Hol  is tartok 8000  Ft-ért meg vettem egy nárciszt amit  az  áruházban 300- 800 Ft között megkaptam volna a postaköltség önöktől ingyen volt, mert ugye ott a csábítás eddig rendelsz ingyenes, de én küldjem önöknek borsós áron vissza és a fele árát a megrendelt árunak visszakapom :( és mindezt egy drága felhívót fél órás mobiltelefonon közölték :( rózsaszín nárciszom lesz de nem önöktől és semmi :( többet nem ráznak át és mindenkit lebeszélek önökről

Előzmény: Bakker Holland (113)
Nora Balogh Creative Commons License 2015.09.04 0 0 114

Drága bakker!

Csak azt felejtik el közölni hogy érdekes módon azok az ajándékok amiket annyira hirdetnek mindig el fogynak készlet hiánya hivatkozva és már 3madjára nem első alkalommal és küldenek egy max 1000 Ft kerül a.meg hirdetett LCD kijelzös készülék helyett ami nem fér bele a postaládája. Ha ha ha ja és rekramácionál a kis hölgy enyhén szólva lekezelö bunkó és le csapta a telefont a mondani valóm közben. És még annyit hogy a több ezer forint értékű nem kikelet virág magot nem lehet vissza küldeni és az el rohrohat virág hagymát sem. Akit lehet én le beszélem hogy a bakker töl rendeljen mert legalább a növények be válnának hiába drága és egy àt verös banda de jobban járunk ha Tescóban  vagy obiban meg veszem ott legalább 5 böl 1 be jönn

Bakker Holland Creative Commons License 2015.05.27 0 0 113

Kedves fabrikett!

 

A katalógusainkban vagy az interneten is megtalálható tájékoztatóinkban írunk a garanciális feltételeinkről.

Szó nincs arról, hogy a cég Önt hibáztatná. A felsorolt növényekre mind 5 év garancia jár, amellyel bizony élni kellene.

Egy feltételhez kötjük, ez pedig a növény(ek) visszaküldése, amely feltételt szintén minden lehetséges helyen előre kommunikálunk.

 

Az ügyfélszolgálatot el tudja érni a +36 23 802 690-es telefonszámon, vagy írhat nekünk a kapcsolat@bakker-holland.hu címre is.

A kolléganők elmondják a részleteket, és a postai szolgáltatást is, amellyel élhet. A visszaküldés ezzel Önnek ingyenes lesz!

Amennyiben nem növényt kér vissza, kérem, jelezze a készpénz igényt. Számlaszám megadása mellett pár napon belül visszakapja a pénzt.

Amennyiben cserenövényt kér helyette, őszre kérjen pótszállítást, mert a szezon nagyon a vége felé jár.

 

A Bakker tehát "csinál ilyet", azaz a termék visszaküldése mellett kártalanítja Önt abban a formában, ahogy az Önnek megfelelő. :-)

 

További szép napot kívánunk Önnek

Bakker Holland

 

 

Előzmény: fabrikett (111)
Bakker Holland Creative Commons License 2015.05.27 0 0 112

Tisztelt Szabogezabela!

 

Örömmel olvasom, hogy elégedett a cégünkkel. Igyekszem a pontokra vonatkozóan a lényegesebb megjegyzéseimet összefoglalni.

 

1. Lehet velünk nyerni, volt már magyar ügyfél, nem is egy, aki TV-t nyert, de el kell bizony fogadni, hogy ez szerencse dolga. A sorsolás tényét minden promócióban közöljük, de ezen sokan átsiklanak sajnos. Elismerem, hogy az ajándékok némelyike nem szívderítő, de én is azt gondolom, hogy ha nem tetszik, elajándékozom vagy esetleg kidobom. Vannak viszont szép számmal olyan ajándékok, amelyek nagy örömet szereznek, ebben is biztos vagyok, pl. egy mandarinfácska, egy pálma, egy időjárás állomás vagy akár egy óra, esetleg egy kerti dísztárgy.

 

2. A szállítást a növények a szélsőséges időjárási viszonyok között sínylik meg elsősorban, azaz fagyok vagy kánikula idején, vagy ha a postás nem helyesen kezeli, dobálja, stb. Ha az ügyfeleink ezt jelzik, azonnal panaszt szoktunk tenni a postán, és akkor is vállaljuk a kártalanítást, ha esetleg a postás nézte labdának az értékes csomagot. Hollandiában a növények dupla ellenőrzésen esnek át, mielőtt becsomagolják őket, és ha itthon időben átveszi őket a tulajdonos, elvileg és gyakorlatilag semmi bajuk. Persze ha dobolja a postás vagy vár még a postán 10 napot, ami szintén nem ritka eset sajnos, akkor már nagyobb eséllyel lesz hasznavehetetlen a növény. Az eper érdekes példa, mert ha nem nyomja meg semmi a dobozban, akkor kiirthatatlan, nálunk egy építkezést is túlélt, pedig gázoltak át rajta a munkások. :-(
És vannak persze hibás szállítások, erre érdemes igénybe venni lágy szárúak, vetőmagok, hagymások, egynyáriak esetében az 1 éves, fás szárúak esetében az 5 (!) éves garanciát. Ha már van ilyen lehetőség, éljünk vele!! Mi mindenkinek mondjuk. :-)

 

3. Tökéletes hozzáállás, látszik, hogy gyakorlott kertész!! Van a dobozainkban erre vonatkozó utasítás, sőt a növényápolási útmutató is kitér erre, de jobban össze sem foglalhatta volna, mi a fontos egy csomagban utaztatott növény átvételét követően.

 

4. Előfordul bizony. :-( Igen, egy telefon elég, a kollégák elmondják, ha szükséges postán küldenek tájékoztatót a visszaküldés mikéntjéről, és ha van olyan növény még abban a szezonban, illetve az ügyfél úgy kéri, megy az ingyenes cserenövény, ha nincs, vagy az ügyfél úgy kéri, akkor utalványt vagy készpénzt küldünk. Az utalvány 5 évig beváltható, a készpénz pedig számlaszám közlése mellett napokon belül a károsult számláján lesz. Ha nincs számlaszám, postás viszi ki a pénzt, ez viszont kb. 10 napba kerül, mert maga a postai folyamat hosszadalmas.

 

Aki bizonytalan, vagy jobban szereti kézbe venni, amiért fizet, valóban jobban teszi, hogyha a kertészeti árudákban vesz növényt, ezt mi is mindig elmondjuk. Persze a garanciális feltételek az árudákban nem egészen ilyenek. :-) A Bakker esetében mi azt is számításba vesszük, hogy nem minden növény szép azonnal, illetve növénye válogatja, hogy mennyi időre van szüksége a kiteljesedéshez, virágzáshoz, terméshez. Mi azt garantáljuk, hogy az általunk útnak indított termék nőni, virágozni és/vagy teremni fog, ha pedig ez nem így alakul, kártalanítunk, ahogy az ügyfél kívánja. Emellett ajándékot adunk és sorsolunk értékesebb ajándékokat. Ez egy modell, amely adott embereknek tetszik, másoknak nem jön be. Ajándékot kapni viszont mindenki szeret, és igaza van, tényleg izgi. Még nekünk is, akik ebben dolgozunk nap mint nap. :-)

 

További szép napot kívánok és köszönöm, hogy megosztotta velünk a gondolatait!

Bakker Holland

Előzmény: szabogezabela (110)
fabrikett Creative Commons License 2015.05.22 0 0 111

Kedves Bakker!

 

Eddig többnyire negatív tapasztalataim vannak önökről.

 

Ősszel rendeltem egy Clematis armandii 'Apple Blossom' klemátiszt és tavasszal kiderült, hogy nem az 'Apple Blossom'-ot kaptam, hanem a teljesen fehér virágú alapfajt. Mondom jó van, nem reklamálok, lenyelem a békát és örülök neki, hogy ez is van, mert rá voltam kényszerülve, hogy önöktől rendeljek, sehol sem találtam ezt a növényt.

Rendeltem még ősszel egy Hamamelis mollis 'Boskoop'-ot ami szintén elég ritka.

Most május végén épphogy kibomlott egy levélrügye. Látszik, hogy nagyon gyenge a növény, pedig mindent megteszek/tettem érte és van pár éves tapasztalatom azért... Örülök, ha megéri a jövő évet...

Ezek mellé a rendelés mellé kaptam ajándékba egy hawaii pálmát. Ősszel majdnem fagyban érkezett (mert ugye milyen okos dolog ilyenkor egy melegigényes növényt küldeni) lehullott az össze lombja. Utána ugyan kihajtott de az utóbbi hetekben elhalálozott.

Lehet azt mondani, hogy én vagyok a szar, biztos én rontottam el, mert ez a legkönnyebb. Nem is várom el, hogy cég elismerjen bármilyen felelősséget, alapból már nem tartottam ennyire a céget.

Amivel most betelt a pohár az az, hogy két hete leadtam egy újabb rendelést, - szintén kényszerhelyzet egy-két ritkaság miatt -  de eddig semmi. Egy hete írtam levelet, még azt sem válaszolták vissza, hogy böff...

Ugyanazon a napon rendeltem a Starkl-től, azt egy héten belül megkaptam... Mondjuk azt hagyjuk, hogy ők sem tudják mit árulnak, Jasminum humile helyett Gelsemium sempervirens érkezett! Jobban megnézve a katalógus képen is az van, csak nem voltam elég figyelmes... De a reklamációmra elismerték és visszakapom a pénzem, ilyet nem hiszem, hogy a Bakkert csinálna! :D

A bakkernél is megjelent a kínálatban, mondanom sem kell a kép és valószínűleg a növény is ugyanaz... :D

szabogezabela Creative Commons License 2015.05.17 0 0 110

Nem tudom, de én eddig elégedett vagyok ezzel a céggel. 

 

1. Nem egy növényes csomagküldőnél akarok 100ezres tévét és egyebeket nyerni. Aki ezért rendel tőlük, szerintem meg is érdemli, hogy ne nyerjen. Ugyanez igaz az ajándékokra is. Növényt akarok rendelni, nem az ajándékokat. Ha gagyi az ajándék, teszek rá, az amúgy sem hatott meg. Volt, amikor kifejezetten jeleztem, hogy SEMMIFÉLE plusz ajándékra nem tartok igényt. Persze küldték úgy is. Kuka, vagy odaajándék vakinek, és kész. 

2. Hobbikertész vagyok teljesen, de bízom benne, hogy tudok disztinválni, milyen növényt érdemes, és milyet nem érdemes csomagküldőből rendelni. Olyat, amiről tudom, hogy eleve kampec, (pl. eper, ami köztudottan nem bírja ki zárt szállítódobozban napokig) nem is fogok rendelni. Olyan naív meg ne legyen senki, hogy miután a postán jól meggyepálták a csomagot, ami ráadásul lehet, hogy közvetlenül, azaz közvetve, de a rendelés leadása után Hollandiából startol, az ugyanolyan szép állapotban kerül a megrendelőhöz, mint amilyen a kaptalógusban a képen van. Vagy ha valaki ennyire hiszékeny, lelke rajta.

3. Ahogy megérkezik a csomag, minthogy várom, tehát elő tudom készíteni a rendelt növények helyét, egy órán belül átültetem. Ha nem én, mert nagyon is sanszos, h nem érek rá, akkor megkérem a szomszédomat, mint ahogy erre is volt példa többször is, vicaverza. Vagy legalább a dobozból kiveszem, és árnyékos helyen jól beöntözöm.

4. Igen, én is kaptam híg fos minőségű cuccot, azaz növényt tőlük. Ahogy kicsomagoltam, láttam, hogy esélytelen a játszma, az is lett. Telefon, korrektség, vissza csomag, de úgy, ahogy azt a cégnél telefonon kérték, nem csak úgy simán, címzett fizeti, nekem nem költség, a posta meg szerencsére útba esik általában. Aztán jött az utalvány, amit felhasználhatok a kövi rendelésnél.

 

Ugyanakkor előnyben részesítem én is a közeli kertészeti árudákat, faiskolákat, de ha nem akarom a mázsás popómat megemelni, és az íróasztalomtól akarok mégis növényt rendelni, akkor nem sír a szám, hogy ha nem pont azt kapom, mint amit akartam. Olyan ez, mint amikor a gyerek sír, hogy ő a vursliban vett zsákbamacskában nem azt kapta, amit akart. Hát a zsákbamacskának ez a lényege. ja, hogy egy katalógus-(web-)áruház nem lehet zsákbamacska? Ugyan már, Béláim, gondolkodjunk! Senki senkit nem kényszerít a vásárlásra. Engem sem. De mégis rendelek. Csak mert izgi. Aztán ha mégis szép virágokban gyönyörködhetek, akkor meg tiszta hepi minden. És erre is van bőven példa a Bakker esetében.

Bakker Holland Creative Commons License 2015.04.03 0 0 109

Kedves wieder!

Nagyon kedves Öntől, KÖSZÖNÖM!

Bakker Holland

Előzmény: wieder (107)
Bakker Holland Creative Commons License 2015.04.03 0 0 108

Kedves Mesi8383,

ahogy a katalógusban szereplő odaítélési feltételekben leírtuk, a 100 részes szerszámos bőrönd rendeléshez kötött, a minimális rendelési érték 3.990 Ft. A BOSCH készülékeket sorsoljuk, ahogy le van írva szintén az odaítélési feltételekben, ezek tehát NEM garantált ajándékok.

A Bakker nem él a behajtás módszerével, és hangsúlyozom, Ön dönti el, hogy rendel-e vagy sem, nincs rendelési kötelezettsége.

Amennyiben önszántából úgy dönt, hogy rendelni szeretne, a bélyege pedig 100 részes szerszámkészletre jogosította Önt, akkor a 100 részes szerszámos bőrönd a megrendelt termékekkel együtt a csomagjában lesz. Mi ezt igértük és ehhez tartjuk magunkat.

A sorsolás eredménye pedig - szintén az odaítélési feltételekben olvasható - 2016.01.31-ét követően válik ismertté a magyarországi ügyfélszolgálat alkalmazottai számára, amikor is a Holland központ rendelkezésükre bocsátja ezeket az adatokat.

Az odaítélés feltételei a megrendelőszelvény alatt találhatóak.

Bármilyen további kérdése van, szívesen válaszolok!

Bakker Hollland

Előzmény: mesi8383 (106)
wieder Creative Commons License 2015.03.31 0 1 107

Bár hozzáteszem Én sosem vásároltam és valószínű nem is fogok a bakkertől. Viszont ezért a nyugodt tárgyilagos, higgadt válaszért minden elismerésem. Nagyon sokat elárul egy emberről , ha nem veszi át az alpári kocsma stílust amikor "kóstolgatják".

mesi8383 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 106

Kedves Bakker

Én is most kaptam egy újságot önöktől lekapartam hu 100 részes szerszámos hurá mire jön a szomszéd kell e az ujságaja mert 100 részes ajándék na erre lementem a szórólaposhoz ahol volt még 30 újság mind ugyan azt tartalmazta.

Ez milyen ajándék kérdem én aztán nézem teljesen ingyen tehát ha vissza küldöm jön a behajtó és a 100 részes vagy rendelnem is kell mert akkor az már nem ingyen van, nem gondolja.

Rühelem az ilyen gané szélhámos cégeket remélem mihamarabb kiderül a csalásaik és ugy járnak mint a befektetési vezetők és bilincs kerül a csuklójukra.

Előzmény: Bakker Holland (105)
Bakker Holland Creative Commons License 2015.02.14 0 0 105

Tisztelt Napvándor, 

 

tájékoztatni próbálok, illetve félreértéseket eloszlatni. 

Promóciónak itt nincs helye. 

Aki velünk elégedetlen, nem itt fogom meggyőzni az ellenkezőjéről.

Aki viszont bizonytalan, annak érdemben tudok válaszolni.

 

Ha ilyen kérdést és észrevételt látok, válaszolni fogok rá. 

Ennyi a célom, nem több és nem kevesebb. 

 

Köszönöm a megértését.

Bakker Holland

Előzmény: Napvándor (104)
Napvándor Creative Commons License 2015.02.14 0 1 104

" Szia Baki Holi!

 

Jéééé....te most ezt a fostalicska céget próbálod promótálni?

... a magyar kertészek antikrisztusát???...

- a szélhámosság netovábbját???...

, az átverések átverését?.

                                                     ...nem semmi vaker...   minőségi kerámia késkészlet...

 

  - mint a sarki román árusnál.... talán leestek a kamionról????

 

,,, promóció...ügyfélszolgálat...nem húznátok vissza az elsavanyított, tönkretett, értéktelenné tett kis                               földetekre s árulnátok ott ezeket a brutáldrága, emberi hiszékenységre alapozott cafatgazokat??? "

 

 

                                                ( ...ezek idézet voltak...néhány kedves volt vásárlótok internetbejegyzéseiből... )

 

Előzmény: Bakker Holland (103)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!