Keresés

Részletes keresés

szivats Creative Commons License 2020.02.21 0 0 188
Előzmény: pisatour (187)
pisatour Creative Commons License 2015.07.02 0 0 187

Ismét fordult egyet a szélkakas:

 

http://hvg.hu/cegauto.kozlekedes/20150702_jovore_m4_epitese_ullo_albertirsa

 

Tudja valaki esetleg, hogy ez az "új nyomvonal" mit jelent pontosan?

sikapur Creative Commons License 2015.04.10 0 0 186

Ez most már biztos, sajnos. Simicska-Orbán háború eredménye.

Előzmény: sikapur (184)
sikapur Creative Commons License 2015.01.20 0 0 185

Nemcsak szalonképesebb lenne néhány km fizetős út helyett annak az egybefüggő többszöröse, de valószínűleg derűsen fizetne sokezer (10< ?)autós, ha kihagyhatná az Irsa-Üllő rémálmot.

Előzmény: holdkölyök (183)
sikapur Creative Commons License 2015.01.20 0 0 184

Bp-Monor új 4-es merre? Hát Albertirsától Abony felé meg Újhartyán felé..

 

 

Előzmény: holdkölyök (183)
holdkölyök Creative Commons License 2014.12.31 0 0 183

üllő és vecsés lakóit jól megszopatták: aki a négyesen jár és van egy csepp esze, az ki fogja kerülni azt a rövid fizetős szakaszt az üllő-gyömrő csomópont - m0 - vecsés-bp. közötti részen. de biztos van még pár ilyen...

szivats Creative Commons License 2014.12.21 0 0 182

Tömegkarambol miatt lezárták az M5-ös fővárosi bevezetőszakaszát

Több sérült, azt kérik, térjenek le az M0-sra. Tovább »

forrás: Index.hu

szivats Creative Commons License 2014.12.10 0 0 181

Igaz lehet?:

 

Fizetős lesz az M0-s januártól

 

http://iho.hu/hir/fizetos-lesz-az-m0-s-januartol-141210

szivats Creative Commons License 2014.07.20 0 0 180

Hála az Üllő, Vecsés elkerülőnek, ma délben 20 perc alatt sikerült a monori .esco-tól a Steimetz szobor helyéig felérnem.

szivats Creative Commons License 2013.08.30 0 0 179

http://www.hir24.hu/belfold/2013/08/30/bovul-az-m0-as-szeptember-kozepetol/

 

"Az M0-s körgyűrűnek az M1-es és M5-ös autópályák közti szakaszának eredetileg csak az egyik pályája épült meg, erre helyeztek - leállósáv nélkül - 2x2 haladó forgalmi sávot, középen beton elválasztó elemekkel.

A másik pálya kiépítése az M7-es felől indult, legutóbb az 51. számú főút és az M6-os autópálya közti szakaszt adta át a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. A hátralévő, új építésű, 6,3 kilométeres szakasz - vagyis az 51. számú főút és az M5-ös autópálya közti rész - átadása szombaton lesz. Ekkortól az M0-s déli és keleti szektora között nem kell igénybe venni az M5-ös autópálya egy rövid szakaszát."

szivats Creative Commons License 2013.04.27 0 0 178

"Erről az átkötésről tud valaki, hogy mikor készül el?"

 

 

Persze! Szeptemberre!                 2013. szeptemberre.

 

 

Szeptemberre elkészül a déli M0-s

A Csepel-szigeti szakasz júliusra kétszer háromsávos lesz, őszre kész a körgyűrű újabb 6 kilométere. Tovább »

forrás: Index.hu

Előzmény: kutya. (48)
szivats Creative Commons License 2013.04.26 0 0 177

Jéé, a 4-es útról már volt egy topic?!

bindera Creative Commons License 2007.10.25 0 0 176
köszönöm
Előzmény: radio100jozsi (175)
radio100jozsi Creative Commons License 2007.10.24 0 0 175
Ilyen több helyen látható utakon. Ez egy meterológiai mérőállomás, szél, hőmérséklet, csapadék...stb adatokat gyűjt, és küldi egy központi szerverre. Így tudják, hogy pld, hová kell küldeni a sószórógépet, mert levagy a pára az útra.
Előzmény: bindera (174)
bindera Creative Commons License 2007.10.24 0 0 174
üdv
ez egy kicsit messzebb Albertirsa felé ott ahol osztott pályás a 4-es egy darabig,készült kép. hátha valaki tudja mi ez:

radio100jozsi Creative Commons License 2007.10.06 0 0 173

Üllő településen 7,5t-ás súykorlátozást vezettek be, kivétel ez alól a Monor felől behajtás a körforgalomtól az Ócsa-Gyömrő lámpás csp-ig, innen pedig tovább Ócsa felé vezető út.

A kitáblázás sikertelen, mivel Gyömrő felől a 4-es lekerülő lámpás csp után nincs kitéve a 7,5 t felett behajtani tilos tábla, így továbbra is vígan behajtanak a kamionok a sorompón át Üllő központjába ezen az útvonalon. A kihelyezett üllői korlátozásokat mutató térképes információs táblák a KRESZ szerint nem jelentenek korlátozást.

 

A Ferihegyi gyorsforgalmit továbbra is szeretik használni egyes kamionok, csütrötökön délután kifelé haladt nagy sebességgel egy kamion  Köki metró után a felüljárón, nem tudom, lekanyarodott-e az útról a kagylós kút után.

Este itt a kihajtónál lévő magasságkorlátozó kapu meg volt sérűlvve, így az út le volt zárva kifelé.

 

radio100jozsi Creative Commons License 2007.10.05 0 0 172

Ezen én is goldolkoztam már, hogy miért van egy vasúti aluljáró, és a szomszédságában meg egy sorompó is.

 

Amikor épült az Excel raktár, a vasút, és az épület közé kellett volna behozni az Üllői utat, és a mostani raktári csp-be bekötni az aluljáró előtt. Viszont aha a mostani állapot szerint lezárnák a sorompót, szépen meg kéne az egész autóforgalomnak kerülnie a raktárépületet.

 

De aki fizeti az építést, az diktál, és az aluljárót a raktár építői fizették, a közúti beruházásokkal.

 

Előzmény: RadiX (171)
RadiX Creative Commons License 2007.10.04 0 0 171
most hogy már egy ideje átadták a dumbbell csomópontot a leendő bevásárlóközpontnál, nem lenne itt az ideje lezárni végleg a külső Üllői út vasúti átjáróját és csomópontját? Az Üllőit be lehetne kötni a sínek másik oldalán közvetlenül (átépítéssel), vagy a Széchenyi és Lőrinci utcán keresztül.

Itt
radio100jozsi Creative Commons License 2007.04.21 0 0 170

Közben nem is írtam, higy mi volt. Tehát 13-án pénteken kocsival jártam Pesten, és tényleg autóút lett a 4-es elkerülő Vecsés-Üllőnél. A Gyömrőre bvezető úti lámpás csomópont után már 110-el lehet legálisan hajtani, majd az M0-ás felüljárójánál, és utána az Ecserre vezető út felüljárójánál 90-el, majd utána Vecsés kezdete tábláig 100-al lehet haladni.

Visszafelé így Vecsés tábla előtt mint eddig is 70-el lehet gyorsítani a régi 4-es lápálya után, majd Vecsés vége tábla után rögtön autóút tábla 100-assal, így megszűnt a Ferihegy-2 kihajtói kóbor 60-as tábla is.

 

Az Agip kútnál csak sávelhúzás van az épülő új felüljárós csomópont miatt, ami a Tesco/Praktiker miatt lesz, ősszel nyitnak, így 2x2 sávon haladt a forgalom, és nem volt dugó sem oda, sem vissza.

Szombat, és vasárnap is voltam kocsival fent, de semmi extra.

Előzmény: radio100jozsi (169)
radio100jozsi Creative Commons License 2007.04.08 0 0 169

Hoppá, 110-el lehet menni? Pénteken én is megnézem.

Amúgy ennek oka, hogy április 1-től fizetős lett ez az út is az M0-on kívűli szakasza, igaz még csak 12 t felett, de januártól már 3,5 t felett is.

Előzmény: nagypapi (168)
nagypapi Creative Commons License 2007.04.08 -9 0 168

Elég hosszú idő (néhány hét) után tegnap este ismét a Vecsés-Üllő elkerülőn autóztam. Pozitív meglepetés, hogy kitették az autóút táblákat.

Reptérnél elég szerencsétlen dolog ez a több alkalommal 10 méter hosszan a 40-es tábla (a vasútépítés miatt), gondolom a rendőrök szépen tudnak kaszálni.

radio100jozsi Creative Commons License 2006.12.21 0 0 167
Budapesti hírek Lezárják a Ferihegyre vezető gyorsforgalmi utat csütörtök délután Ma kora délután le kellett zárni Budapesten a Ferihegyi gyorsforgalmi utat, mert egy kamion nem fért át az egyik híd alatt.

 

A sofőrnek mintegy két kilométert kellett tolatnia, hogy kijusson a gyorsforgalmi útról. A héten ez már a harmadik eset, hogy egy elakadt kamion miatt megállt a forgalom a Ferihegyre vezető úton.

 

A műszaki mentést akkor tudják elkezdeni, ha kiürül a gyorsforgalmi út, és teljes zárlat lesz addig, amíg ki nem húzzák a beszorult kamiont.

 

(forrás: Budapest Rádió)

2006.12.21.
radio100jozsi Creative Commons License 2006.12.21 0 0 166

Közútilag nem vagyok naprakész, legutóbb 2 hete voltam Pesten kocsival pénteken, és hazafelé az új 4-esről lefordultam az ecseri lehajtónál, és Üllőn jöttem keresztül. Ez jó választás volt, mert a gyömrői csomóponti lámpa állandó torlódást redukál már az úton, pedig 1 éve mennyire örültünk, hogy nem kell a dugóban ülni, mert van elkerülő, hát a helyzet oda jutott, ahová került, igaz a kipufogó gázok most nem az ablak alatt eregetődnek, hanem a prérin, de ezért kár elkerülőt építeni.

 

radio100jozsi Creative Commons License 2006.12.21 0 0 165

Én is láttam a reflektorokat, és utána olvastam az újságban, hogy filmet forgatnak.

 

Előzmény: Infomaker (163)
nagypapi Creative Commons License 2006.12.21 -9 0 164

Én is csak a reflektorokból gondoltam a múltkor, az M5-M0 lehajtó/felcsavarodó sávjánál alig lehetett látni az utat, olyan erősek voltak a lámpák.

A filmről nem tudok semmit, gondolom még nem jelent meg, de azért majd érdeklődöm a kínai piacon :-))

Előzmény: Infomaker (163)
Infomaker Creative Commons License 2006.12.21 0 0 163
DE DURVA! Nem is tudtam! Ezért voltak akkora reflektorok arrafelé kitéve? Milyen film?
mesélj! :)
Előzmény: nagypapi (162)
nagypapi Creative Commons License 2006.12.21 -9 0 162

Filmet forgatnak arrafelé.

Most már azt is tudom, hogy amerikait! :-)

Előzmény: Infomaker (161)
Infomaker Creative Commons License 2006.12.21 0 0 161
Nem tudom, észrevettétek-e, de az új M0 szakasznak a gyáli végénél USA táblák vannak kirakva, talán poénból :)

pl: "Use headlights" meg "Speed limit 25mph"

:DDDDDDDDDDDDDDDDD
radio100jozsi Creative Commons License 2006.11.06 0 0 160

Délután meg baleset volt Köki metróállomásnál a gyorsforgalmin, így 17 óra körül jól láthatóan torlódott mind a két irányba a forgalom. Én nem is járok egy ideje a gyorsforgalmin, ha Pestre van utam, a Gyömrőit választom inkább már.

 

Amúgy meg M0 pótlóként funkcionál a Gyömrőre vezető út, mert pénteken tapasztaltam délután, hogy az M5-4-es közötti új M0-áson mekkora lett a forgalom, és ami meglepő, hogy mennyi kamion, teherautó. Folyamatosan a belső sávban előztem a teherautósort. Ezen járművek meg meglepetésemre Cegléd felé jöttek a 4-esen, majd az Üllő mögötti lámpánál mind ott torlódtak balra kanyarodási szándékkal (Gyömrőre mentek).

Amúgy itt is sok értelme an annak, hogy a belső sáv megszűnik, majd utána kinyilik mint balra kanyarodó sáv, közben meg be van sráfozva, na ez teljesen jogosan hidegen hadja a sofőröket, mennek egyenesen, így is 500m-es dugó volt az uton ekkor már.

Előzmény: nagypapi (159)
nagypapi Creative Commons License 2006.11.06 -9 0 159
Teljes útzár a ferihegyi gyorsforgalmi úton
2006. november 6. 11:14


MNO
Magasságkorlátozó sorompónak hajtott egy osztrák rendszámú kamion hétfőn délelőtt Budapesten a ferihegyi gyorsforgalmi úton. Jelenleg tart a műszaki mentés, az utat teljesen lezárták - közölte a rendőrség az MTI-vel.

A XVIII. kerületben, a Felsőcsatári útnál bekövetkezett balesetben senki nem sérült meg - mondta Bálint Gabriella, a Budapesti Rendőr-főkapitányság sajtóügyeletese.

A kamion a város irányába tartott, amikor figyelmen kívül hagyva a magasságkorlátozást, a szerkezetnek hajtott. A jármű roncsolódott, darabjai szétszóródtak az úton. Bálint Gabriella elmondta: az osztrák sofőr ellen szabálysértési eljárás indul közúti közlekedési szabály kisebb fokú megsértése miatt.
Jelenleg teljes útzár van érvényben, az útszakaszon torlódás van.
Ezen az útszakaszon már több hasonló baleset történt, ez év februárjában egy szerb autóbusz három utasa az ütközés következtében meghalt és sokan megsérültek.

 

Na bakker, már megint. 

Azért a közutasok is elgondolkodhatnának, hogy is van az, hogy a kamion átfér az alaguton, majd utána elakad az azt jelző majomfogóban.

Nem akarom védeni a kamionost, de talán másképp kellene megszűrni ott a forgalmat, nem így. Van olyan hely (pl. Kő-alsó mh. vasúti híd alatt), ahol van bizonyos mozgása a magasságkorlátozó berendezés keresztrúdjának, persze úgy, hogy a kamionos azért észrevegye, hogy nem fért át alatta simán. Ja, és ott a híd előtt van felszerelve ez.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!