Sziasztok,
A mai (és jövő évi) irreális reg.adó elöl menekülnék szlovákiába.
Ha van valakinek konkrét tapasztalata a témával kapcsolatban az írjon bátran. (Ha esetleg szemérmesek vagyunk, akkor jöhet mailban is a johnblow kukac freemail pont hu-ra)
Mindenféle 5letre / infóra / buktatóra vevő vagyok.
JB
Beztercebányáról hoznék egy kocsit. A tetvedék AAA autó árulja:D Szlovák autó, még rajta a szlovák rendszám a kocsin. Annyit kihámoztam hogy eredetvizsgát kell csinálni a kocsin, csak utána lehet elhozni, de azt hogy mennyibe kerül pontosan, nem derült ki. Köszi a választ
Átverés!Székesfehérváron vettem autót ,a cégnek van több telephelye is,5 millió forint értékben. Az autót csak a megvétel után sikerült teljesen lekérdezni,ahol kiderült hogy visszatekerték a km -t.
Csaltak,okiratot-hamisítottak és manipulálták a km-órát.
Bizonyíték van bőven,de járt már így valaki?
Mit kell tenni? Rendőrség +NAV+Fogyasztóvédelem+Média és különböző fórumokon kívül még valami?
Ha nem akartok ráfaragni inkább nézzetek szét más cégeknél is. Elég sok a fars információ. Megbízhatóak és olcsóbbek : szlovakceg.eu cégalapítás . Velük jó tapasztalatom lett ma , a jót és a buktatókat is elmondják .
Az már régóta köztudott volt, hogy Szlovákiában a magyarnál jóval alacsonyabb költségekkel jár egy autó honosítása, ráadásul néhány órás ügyintézés után már adják is a rendszámot.
Most láttam a fórumot,és maga a táma nagyonis érdekes,és gazdaságos megoldást nyújt egy hazai adóterheken nevelkedett vállalkozónak.
A forum nem emlitette az N1 nek vizsgáztatható kombikat,terepjárókat.(DPH visszaigénylős)
Persze,ennek is megvannak a feltételei.
Létezik egy lista,amelyen a N1 ezhető szgkk vannak fent,ezeket az importör tipusbizonyitvánnyal látja el,és változó 20.30 E skért végzik el az átalakitást(rács+fóliázás hátul)
Egyes tipusok korlátozott személyszállitásúak,pl honda frv csak 4 üléses,vw touerag is 4 ülés,de pl az új octavia kombi 5 üléses.
ez a teherszállitáshoz a raktér és terhelhetőség adja meg.
De ezen szlovák márkakereskedésben vásárolt szgk és N1 es jármővek árát a kinti piac határozza meg,mivel nincs regadó,a kinti bruttó ár az közelit a magyar bruttó árhoz.
Az igazán gazdaságos :olyan országból beszerezni az autót,ahol nagy a adótartalom(pl magyarország,dánia,stb),NETTO áron,és ezt a szlovák vizsgáztatással N1re alakitva forgalomba helyezni.
Itt szeretném segitségét kérni az ebben jártasaknak,hogyan oldható meg egy ilyen más államból szgkként vásárolt,szlovákiában tipusbizonyitvánnyal rendelkező gépjármű haszongépjárműsitése,vizsgáztatása,átalakitása,persze elfogadjató gazdasági kiadások mellett.
(mennyi idő,és mennyibe kerül?)
Egy reexportos magyar szgkhoz milyen számlák kellenek,hogy N1es lehessen?
Az N1 kategoriájú járművek költségei hasonlóan elszámolhatok,minta a magyar kisteherautóké.....
ÉS még egy kérdés,akinek gyakorlati tapasztalata van ebben:
a magyar rendőrök hogyan viselkednek egy ilyen N1 es kombival,terepjáróval?
Most hogy elkezdtem foglalkozni a dologgal és beszélgetek szlovákiai magyarokkal, ők is NAGYON eltulzottnak érzik a médiában emlegettet "magyarveréseket"!
Ma este találkozok szlovák ügyvéddel, ha érdekel titeket holnap leírom az infókat.
De. Nekem is ez jön le. Más módszer híján nem tudnak mit ki találni, hogy ne kint alapíts céget és oda adózz. De ha ez a feltevés tartalmaz egy pici igazságot is akkor nagyon mocskos eszközhöz nyúltak a "kedves " honatyák.
Köszi a választ. Én sem politizálok, csak a pénzügyi részét nézem. De azért nagyba befolyásolni fogja a döntésemet a mostani nacionalista villongások szlovákiába!!!!
Írj "Kiskunhalomnak" levelet. Úgy tudom benne van nyakig. Mondjuk az én véleményem (kicsit off) a szlovákoknak nem nagyon vinnék lóvét. Seg cég alpítás sem autóvásásrlásból kifolyólag. Inkább még ha szarháziak a mi politikusaink és az egész csomag szarság , de akkor is ez MO. Én nem menekülök. Itt veszek autót (inkább használtat ha csak erre futi , mert itt drágább) és ide fizetek adót. (Még ha full palira vesznek is , azért megpróbálok ügyeskedni). Egyébként szarok a politikára....
az egyik ismerősnek van egy szlovák cége/ ő szlovák állampolgár/
bevenne engem /gondolom valami díj fejében/ a cégébe csendes társnak
és én annak a cégnek a nevére hoznék németországból egy kocsit, és szlovák rendszámmal helyezném forgalomba. segítene a forgalombahelyezésben is.
gondolom célszerű egy aláírt adásvételit én és a cég között dátum nélkül készíteni.
egy ilyen adásvételinél mire kell figyelni? gondolom van valami bibi azzal hogy én magyar vagyok a cég meg szlovák vagy egy sima adásvételi is elég mint amit ithon használunk nehogy gondom legyen belőle.
másik kérdésem hogy nem csak én akarom használni a kocsi hanem mondjuk a feleségem is olyankor mi van, ő nem lesz benne a cégben, vagy mondjuk mint alkalmazott meghatalmazással ő is használhatná?
mert ha itt bukta és nem tudja használni akor nem lesz kocsi.
azt esetleg nem tudjátok mondjuk egy 3000 dizelnek a szlovákoknál mennyi a rendszámig az összes költsége? valami olyasmit hallotam ha cég nevén jön be a kocsi szlovákiába annak kedvezőbb az üzembehelyezése mint a magánszemélynek.