Rákosligeten lakom (Bp. XVII. ker.) Itt élt sokáig az egykori remek színészházaspár Gózon Gyula (zsidó) és Berki Lili (ő nem zsidó) Történt egyszer, hogy Gyula bácsi a helyi kocsmában mulatott, de úgy, hogy a cigányprímás fizetett neki. Ekkor mondta Gózon: "- Látjátok, ezek az igazi magyar legények."
Én nem vagyok sem zsidó sem cigány. Nem tudom mi vagyok. Mert olyan, hogy magyar nem létezik. Illetve létezik, csak nem úgy mint a zsidó vagy a cigány. Te tudod, hogy mi vagy? Zsidó vagy cigány? Esetleg kun, jász, hajdú stb.
Még nem láttam a klipet, de a leírásokból simán el tudom képzelni, hogy direkt csinálták ilyenre, a téma jellegzetes, SZDSZ-es kigúnyolása céljából. A dal egyébként szar.
Én pedig végignéztem (bár kissé nehezen), hogy tudjak véleményt alkotni.
Gondoltam, a végén kiderül, miért ez az összevissza, koncepciótlan zagyvaság.
Nem derült ki. Viszont a végén a hányinger kerülgetett, amikor a fiatalok mintegy jelszóra mosolyogva (mint régen, a május elsejéken) követték Ibolykát.
Csalódtam Gesztiben. Stílustalan, erőltetett, értelmetlen, rossz ízű.
Ekkora takony zavaros giccset még nem készítettek és nem vetítettek le fő műsoridőben...
És az milyen, amikor végén a váróteremben műfüvön totyog a kacsa?
Az már Magyarország?
Én a Tyereskovát épp olyan modoros és az ízlés hiányát polgárpukkasztással helyettesítő giccsnek tartom, de azt azért el kell ismerni, hogy ez esetben adekvát reakciót adott szegény Gesztire.
Nem láttam még a klippet így nem tudok róla véleményt alkotni. Viszont szerintem ez egy olyan dal, amit nem lehet folyvást folyton játszani. Augusztus huszadikán egyszer elhngzott, szép volt jó volt, kész. Nem akarom én ezzel meg nem érdemelt magasságokba emelni, de a boldog szülinapot sem játszák éjjel-nappal a rádiók.
Amikor megjelenik a balett-táncosnő, és NEM a zenére mozog, sőt még csak közelítőleg sem ugyanarra a témára, azt gondoltam, bizonyára szuperigényes dolog, amit csak én nem értek. (Akkor még azt gondoltam: ...még.) Aztán, ahogy haladunk előre, egyre türelmetlenebbül várom annak a vezérmotívumnak a felbukkantát, ami majd visszamenőleg is magyaráz, vagy amelytől fogva már valóban zenére szerkesztve árasztanak el a képek. De ilyen csak nem jön.
Ez a lassú népzenei - vagy milyen - alap, adná magát, hogy táncoló párok ringjanak benne (legalább egy ideig, aztán abból lehetett volna kibontakozni).
A türelmem egészen a hírstúdió megjelenéséig tartott. Akkor már tudtam, hogy az egész el van cseszve: ugyanis látható, hogy valami nagyot akar mondani, ám az is, hogy ez egyáltalán nem sikerül, tök érthetetlen az egész és ráadásul rongálja a zenét, ahelyett, hogy együtt működne vele. Amikor pedig a hírstúdióbeli bemondók egymás lábát szexualizálják az asztal alatt, erre a legkevesebb, amit mondhatunk, hogy ízléstelen, ostoba, felesleges, káros és érthetetlen.
Középiskolások - első művtöri órán - 1000x jobban megcsinálták volna.
Gesztinek ki kéne mozdulnia a fővárosból és saját köreiből, mert klipjének gondolatköre üres, ízlés- és gyökértelen. Lehet, hogy mégis Tyereskovának volt igaza és nem a Geszti melletti fogadatlan prókátoroknak?
KLIP - természetesen. Nekem is feltűnt már, csak persze nem tudom javítani. Még gyerekkorból való tévesztésem, amit mindig felül kell bírálnom, csak most erre nem gondoltam. Amúgy a lényegen nem változtat.