Keresés

Részletes keresés

Stenmark1 Creative Commons License 1 órája 0 0 79431

Én próbálok hozzászokni a Bmw Connected használatához, mert a Waze okoskodásából már elegem van, ha használom is, akkor is csak a térkép funkcióban, mert a grafika nem rossz. A Connected legalább nem variál annyit az útvonallal. Múlt héten jöttem haza az Őrségből, és kiválasztottam a 100% kanyar funkciót a hazafelé navigáláshoz, és nagyon meg voltam vele elégedve. Néha meglepően kis utakra vitt be, de földút nem volt közöttük, csak több eldugott falu. Ja és a városon át vitt, nem az elkerülőn, amit nem is bántam. Majd többször teszem próbára ismerős helyen, és akkor kicsit kiismerem a szisztémát. Szeretném külföldön is használni, már letöltöttem a térképeket, remélem ott is jól muzsikál majd.

 

Aki szintén barátkozik vele, leírhatná tapasztalatait!

 

Közben elkészült a motorom kisebb változtatása, jöhetnek a vélemények róla, sajnos nem a legjobb kép róla.

 

Előzmény: Lbx (79402)
hamvasat Creative Commons License 1,5 órája 0 0 79430

Feketére leeloxálták, majd a,fényes részt lemunkálták. Látszik a marófej nyoma benne. Akárhogyan is, a polírozásra nem reagál. Legalábbis a finom pasztára. Durvával nem akarok nekimenni. Valami kémiai cucc kellene lokálisan alkalmazva a fényes részre...

Előzmény: A_Kupec (79429)
A_Kupec Creative Commons License 3 órája 0 0 79429

Szerintem eloxálva vannak. Ha "nyers" alu lenne, akkor polirozásnál a rongy befeketedne.

Előzmény: hamvasat (79428)
hamvasat Creative Commons License 3 órája 0 0 79428

Erről beszélek:

Előzmény: hamvasat (79427)
hamvasat Creative Commons License 3 órája 0 0 79427

Urak!

 

Kis kozmetikai tanács kéne. Vannak a GS-en ezek a csilivili HP tükrök. Úgy néz ki, hogy natúr aluminium a fényes része, nincs felületkezelve. És megmarta valami...feltételezem a bogároldó, mert mást nem fújtam rá. Próbáltam finoman polírpasztával, de nem tűnt túl hatékonynak és nem erőltettem tovább, nehogy a fekete eloxálást is leszedjem. Van-e tippetek, hogy a fehér foltokat mivel tudom eltüntetni alumíniumról?

 

Köszi

befaster Creative Commons License 11 órája 0 0 79426

Hát elég gyanus hogy mindkét kerék szerelve és jelentkezik a hiba

.

Nyomatékkulcsot használtak?

Vagy csak a levegőst?

Előzmény: F3R1B4 (79413)
Mortoff Creative Commons License 11 órája 0 0 79425

Válaszoltam, csak másik e-mail címről. ;)

Előzmény: Mortoff (79406)
R100 Creative Commons License 12 órája 0 0 79424

Egy ideális világban, amikor minden navigáció képes eltalálni a megfelelő helyre, az ajánlott és nem ajánlott kávé pontokat is felvihetnénk!

Előzmény: zöld_I (79416)
dreamfactory Creative Commons License 12 órája 0 1 79423

Ha a tárcsád menne tönkre , nem ez a hibajelenség . 

Akkor ha a tárcsa görbül , fékezésnél a fékkaron is érzed mert "visszadolgozik" .

 

Nálad inkább felni vagy gumi a gond , ahogyan már írták .  

Előzmény: wynco (79393)
hamvasat Creative Commons License 13 órája 0 1 79422

Fékkel kapcsolatban nem nagyon fogsz tanácsot kapni így látatlanban, mert az fő biztonsági rendszer, nem akar senki az életeddel játszani.

 

Vannak "maszek" BMW szerelők országszerte, érdemes lenne hozzájuk vinned.

 

A fékfolyadékcsere önmagában nem oldja meg a szorulást.

 

Ha rutinos szerelő vagy, akkor fékfolyadék cserén kívül annyit még megpróbálhatsz, hogy féktisztítóval és fogkefével patyolatra pucolod a féknyergeket, különösen a dugattyúkat, csúszó felületeket és kézzel óvatosan megjáratod a dugattyúkat, rézpasztával finoman megkened, amit előír a gyártó.

 

Ha ez nem segít, akkor vidd profihoz.

 

Üdv: hamvasat

Előzmény: F3R1B4 (79413)
hamvasat Creative Commons License 13 órája 0 1 79421

Wynco!

 

A féktárcsa sérülése kevésbé valószínű. Sokkal inkább gumi vagy felni sérülés lehet. Ki kell mérni. A gumi a legveszélyesebb, mert ha sérült a szerkezet, bármikor lehet szálszakadás, esetleg durrdefekt. Barátom vadi új gumival járt úgy, hogy menet közben elengedett a karkasz és lett két öklömnyi dudor a gumin egymással szemben. Mindez 120-nál. Nagy nehezen talpon maradt a motor, de az elsö sárvédőt széttörte. 

 

Ha a gumin nem látszik semmi, de a felni horpadt, akkor is kukáznám a gumit. Flexxel belevágva adnám a hulladékba, nehogy egy leleményes el akarja még adni valakinek.

Előzmény: wynco (79399)
hamvasat Creative Commons License 14 órája 0 0 79420

Volt egy fórumtárs régebben, aki nem volt hajlandó kitenni a lábát Budapestről, mondván, hogy ott minden megtalálható, amire szüksége van. Van ilyen.

Előzmény: zöld_I (79419)
zöld_I Creative Commons License 20 órája 0 0 79419

Akkor Te szombaton Sátán voltál?

:)

Volt egy kollegám, mikor kérdezték az interjún levezetésként, merre járt a világban, csak a szülőfaluját tudta megemlíteni, van ilyen :)

Előzmény: Mortoff (79415)
zöld_I Creative Commons License 20 órája 0 0 79418

Ez az igazi értelme a jármű gyűjtésnek, ha használja is az ember!

Előzmény: R100 (79414)
Mortoff Creative Commons License 21 órája 0 0 79417

Respect nekik és a motoroknak, valamint köszi a háttértörténetet.

A BSA-k gyönyörűek voltak, de nem fogtak meg, talán még nem értem meg rá.

Ellenben a BMW, az egy álom volt. Ahogy mondtam két éve az R47-es is

"kilógott" a sorból pozitív irányban. 

Nem a rosszindulat beszélt belőlem, csak meghökkentem az utolsó körnél, amikor realizáltam a bukón

az emblémát. ;)

Előzmény: R100 (79414)
zöld_I Creative Commons License 21 órája 0 0 79416

A kávét itt ne igyál helyek szépen gyűlnek a listámon :)

A MOL kutak biztos befutók, ha tutit akar az ember. (Ahol van rendes gép)

Előzmény: R100 (79409)
Mortoff Creative Commons License 21 órája 0 0 79415
Előzmény: Lbx (79402)
R100 Creative Commons License 21 órája 0 0 79414

Az R75-el induló úr nagyon komoly BMW (és minden egyéb) gyűjtő. A többséggel ellentétben nem fél használni a háború előtti motorjait. A '27-es két hengeres BSA-val a fia, az ugyanolyan évjáratú egyhengeressel az unokaöccse motorozott. Mindhárom motor saját restaurálás és köhintés nélkül csinálták végig a napot.

Előzmény: Mortoff (79412)
F3R1B4 Creative Commons License 21 órája 0 0 79413

Sziasztok! Új vagyok itt és segitséget szeretnék kérni. A motor R1150 RT (R22) most került hozzám. Első kerék gumizás után ki-be. Majd 500 métert mentem megint a gumisig ahol az első fékek elkezdtek fogni. ott egy kis segitségggel megjavult. Hátsókerék gumicsere kerék ki-be, majd 500 méter gurulás után lasaultam. Egy barátom előtt álltam meg, bal eső tárcsa nagyon meleg. Lehült, majd fékbetétek -ki -be bal ill. jobb oldalt is. Szépen forog a kerék. Indulás haza, 800 méter megállás, valami furcsa illat, hátsó tárcsa melegebb (a kezem nem birta) ilyen rövid utnál.

Mi lehet a hiba oka? Amikor megvettem és hazamotoroztam vele minden rendben volt.  A motorban 66 e km van. Ausztriából került be 2018 -ban, azóta csak 3.000 km -t ment. (Fékolajra gondolok, lehet hogy cserélnem kellene mindenhol.)   

Mortoff Creative Commons License 21 órája 0 0 79412

Azért mögötte a srác "sisakján" remélem észrevetted az emblémát. :D

Előzmény: R100 (79404)
Mortoff Creative Commons License 22 órája 0 0 79411

Köszi!

Előzmény: R100 (79409)
Mortoff Creative Commons License 22 órája 0 0 79410

Mobilról nem tudtam linkelni, de szombaton ide vitt:

https://www.google.hu/maps/@48.2141504,20.4405727,3a,75.5y,79.13h,90.91t/data=!3m7!1e1!3m5!1shf4vISPJfOgYEA_yFre3hg!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3Dhf4vISPJfOgYEA_yFre3hg%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D116.02842%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656

 

és azt javasolta, hogy menjek tovább....

Ide soha nem lehetett legálisan bemenni... Nem négy éve változott.

 

Ugye a térképet a Here adja a Garminnak. Ha a Here tervezőjével megtervezem jó irányba visz (Uppony-Dédéstapolcsány)

a Garmin nem... A Here csak gyalogos módban visz arra... 

Előzmény: Mortoff (79401)
R100 Creative Commons License 22 órája 0 0 79409

Galgagyörk, Kavicsház. A 21-esről Szirák felé szoktunk letérni, ott húzunk Pest felé. Az összes falu kihalt, de ez mindig nyitva van egy hideg üditőre. Kávét itt NE igyál!

Előzmény: Mortoff (79407)
tux Creative Commons License 22 órája 0 0 79408

 

Ma találkozott a mocim a dédnagyijával. :)

Mortoff Creative Commons License 22 órája 0 0 79407

Örülök, hogy végre találkozhattunk. :)

Mi is itthon.

 

Azt dumáltuk a gyerekkel hazafelé, hogy a Wehrmach-t BMW-vel menő márkatárs

külsőre pont olyan, mint Kupec egy kicsit öregebb kiadásban. ;)

 

A szokott hely merre van?

Előzmény: R100 (79404)
Mortoff Creative Commons License 22 órája 0 0 79406

Ma hulla vagyok, holnap kifundálom a megoldást.

Előzmény: kiss_atti (79403)
T1OK3 Creative Commons License 23 órája 0 0 79405

Szerintem először a felnit nézesd meg! Én sem hiszem, hogy a kátyútól elgörbül a féktárcsa, inkább a felni. A felnit ki tudják szépen görgőzni.

Előzmény: wynco (79399)
R100 Creative Commons License 25 órája 0 1 79404

Jó volt, a záport is megúsztuk!

A Wehrmacht is versenyzett:

 

Hazafelé a szokott helyen:

Előzmény: Mortoff (79391)
kiss_atti Creative Commons License 26 órája 0 0 79403

Küldtem mailt...

Előzmény: Mortoff (79401)
Lbx Creative Commons License 28 órája 0 0 79402

Ritkán használom, de 2 héttel ezelőtt éppen úgy alakult, hogy rábíztam az életemet navigálás terén. Szombathelyről akartam eljutni Baéf-ra (lényegében Sopron). Induláskor 2x egymás után lefagyott, de mivel nagyon nagy vonalakban járatos vagyok Szombathelyen, egy darabig vártam, hátha ad életjelet. Nem adott, így reset...

Onnan lezdve aznban jól muzsikált, sőt, az egyik faluban kikerültetett egy útépítős szakaszt. Akkor azt gondoltam, hogy naprakész, mint a gugli, de rájöttem, inkább a kanyargós opciónak engedhetett a tervezéskor.

Utóbbi véleményemet arra alapozom, hogy ma belépve az applikációba térképfrissítéseket ajánlott fel, amiket boldogan elfogadtam. Majd mikor megvolt az update, valami júniusi dátum szerepelt a térképek verziói mellett.

 

Szóval nem az igazi, de sem a GPS (igaz nem Garmin, hanem Navon), sem a gugli nem az igazi. De mindegyik jobb, mint helyismeret nélkül Zsolesztől kérni útbaigazítást a Sarki Hörpintő előtt :-)

Előzmény: hamvasat (79400)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!