A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Köszi, visszaolvastam és belátom ennél többet nem lehet ennyi próba idő után írni. Majd a személyes tesz, és úgy látom Győrben is van egy példány, amiről azt írták lehet próbálni. Meglátjuk!
Megjött a két guminyomás szenzor aliexpressről, szeretném kicserélni, mert most már állandóan hibát jelez a motor. Kérdeztem gumis barátom, azt mondja, most indul nála a szezon csúszással, idén ne számítsak már rá.
Van valaki megbízható akit ajánlanátok itt észak Bp-en, aki nem aranyárban dolgozik? kék hold vitt guminál 40e forintos árát nagyon drágállom! Nincs új gumi, a most rajta levő megy vissza.
Vettem szenzor ébresztőt, meg van obd + motoscan app is, szóval nekem a mechanikus kerék szerelésre, centírozásra, szenzor ki be csavarozásra lenne szükségem.
Hát engem is a menet közbeni viselkedés érdekelt volna! Mondta, hogy még lesz egy rész, amiben az lesz benne. Remélem ott jól összehasonlítja majd az 1250 Gs-el. Bár ebben egy 1250 Gs tulaj véleménye többet mondana szerintem.
Megnéztem - de bevallom, többször előre ugrottam, mert olyanokról beszélt, amiket már ismertem (meg néha kicsit terjengősen jár körbe egy-egy témát).
Egy dolog nem volt benne, ami miatt érdekelt volna a videó: milyen menetben, hogy áll az 1250-hez a futómű, a fék, a motor karakterisztikája, dinamikája, miyen terelni az új masinát.
És mondott "érdekes" dolgokat is - pl. a két henger eltolásának okát, vagy hogy hiányolja a bukócsövet/szelepfedél-védőt (utóbbit konzekvensen hengerfejnek nevezi, ami valahol mélyen igaz), miközben a GS-nél sosem volt alap, csak a GSA-nál.
Néztem a srác korábbi videóit is hébe-hóba, az egyikben a DOHC-t folyamatosan változó szelepvezérlésűnek mondja...
19-ben mikor megvettem , még nem hallottam . Mondjuk akkor a japán motorom után , minden hangosabb volt . De ahogy az évek alatt megszoktam, kezdtem "érzékeny lenni "a kirívóan fura zajokra .
Sisakban nem hallottam erősnek , de amikor levettem ... na akkor . Aztán 21-ben vettem egy garnitúra szelepemelőt , de már 23-ban be lesz rakva .
igazén nincs mit, amint megláttam a videót, azonnal Te jutottál eszembe:)
Nem kell rohanni a márkakereskedésbe, DOHC örök mosoly és boldogság... azért én is kíváncsi vagyok az első tesztvezetésre vagy annak kapcsán egy Fórum társ beszámolójára.
Elég precíz az ürge. Ha csak ezt nézném, máris rohanhatnék a Wallisba. Azt hiszem mindenképpen várnom kell, meg aztán az sem mindegy nekem, hogy milyen tél lesz :-)
Mondjuk én inkább a működés (haladás) közbeni zajokra lennék kíváncsi, főleg arra, ami az első gumitól jön fölfelé. Remélem azt orvosolták! Úgy látom, hogy más a sárvédő, és mintha tettek volna egy műanyag lemezt abba a nagy lyukba lefelé, a hűtők irányába.
Majd beugrok én is a Wallisba megnézni, de azt hiszem ezt csak a személyes teszt tudja majd eldönteni. Ha megmaradt a zaj, akkor legalább lesz indok, hogy miért ne vegyek újat :-)
Egyébként teljesen elégedett vagyok a Dohc GSA-val, az Rt áttétel minden gondomat megoldotta, és az R kipu már-már túl csendes motort varázsolt, az amúgy "szerintem" gyárilag túl hangos motorból (Igaz tux?). Lehet, hogy kipróbálok egy R-re való Akrát!
Az 1150-nél, a négy Gs-emből egynek volt ilyen hangja. Melegen, alapjáraton nagyon hangos volt, de ahogy fordulatot kapott, normál hangja volt. meg is néztek akkoriban egy-egy hágón. Aztán eladtam, és éppen a Nyitrai Pistivel nézették meg, aki egyből mondta, hogy mi a baja. Mivel működésben ez nem befolyásolta, és jó árral hirdettem, megvette a kolléga. Mikor kb egy éve hirdettem az 1150 Gs megmaradt cuccait, jött hozzám egy srác, egy szép sárga Gs-el, amit meg is dicsértem, szép hangja volt, majd mikor a rendszámát néztem, jöttem rá, hogy ez a volt motorom. Szóval Nyitrai Pisti megcsinálta, és mondta is mit kell hozzá cserélni, de én már akkor sem értettem. Azt mondta, hogy egyes Gs-eknek ilyen lesz a hangja, a többinek nem.
Persze most nem mondom, hogy ez a probléma ugyanaz, de nekem volt "hasonló" alapjárati hang problémám, igaz 4-ből csak egynél.
Hátha valakinek érdekes lehet egy Givi trekker 58l-es Alu. hátsó doboz háttámlával, sérülésmentes állapotban, egy kulccsal eladó. Igény esetén bele való vízhatlan Givi táska is rendelkezésre áll, ami Új állapotú, mivel két túrán volt használva csak.
Hidegen hangtalan zajtalan , üzemi hőmérsékleten pedig olyan hangja van mintha zörögnének a szelepek . Olyan mintha nem foglalkoztál volna a motorral . Szégyen :D
Hát...rendelgessék. Nekem egyelőre még értékesebb lett az 1250-em. Egyébként is a tervek szerint már 40e km kéne benne legyen. De ugye mikor megvettem, jött a csuklótörés, idén a gerincsérv. Van benne 17ekm. Még szinte új.
Barátom valószínűleg befizet egy 1300-ra, majd azt tesztelem, megjön-e a szerelem.