A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Azért a szélvédelem mennyit számít..melóból jövet már megfogadtam, h felteszem a tucanot, mert majdnem fázok. Mennem kellett piacra, átültem a GS-re, rendesen melegem volt...
Azért a vidiben, meg az alatta lévő kommentekben a szerelő részéről vannak erős csúsztatások. Pl. ezt a kinyomó csapágyat ki nem szeded a lengőkar kivétele nélkül(akármennyire is kis kezed van és gumiból:))
A nyomócsapágy, ami a kuplungrudazat végén van, es másik oldalról belemegy a kinyomópálca, az visított. De kb ugyanezt csinálta egy r1150 nálunk, ugyanezzel a tünettel, hogy hozzáérsz a kuplunghoz és elmúlik. Ott önindítócsere hozta meg a megoldást.
Az enyémre is ráférne egy takarítás , meg a hátsó lengéscsillapítóm puhult fel . A tekerentyűben kicserélem az olajat , hátha javul . Folyni nem folyik , nincs jele sehol , hogy elrottyant volna .
Ha már 1150 gs, a nyár elején beletettem egy zsírúj önindítót( a motor mellé adták 3 éve, nem fizettem érte). 2 hete, ha indítottam, elkezdett nyenyeregni. Szét, eltalarít, zsíroz össze, most megint jó.
Köszi, nézegetem, egyelőre Adam Riemann bejegyzései fogtak meg, de az inkább az offroad kalandjai miatt, visszanézegetem majd az ő korábbi dirt vidijeit is. Bár, ezek inkább a színes/szagos vidi kategóriába esnek..
A szelepfedélre az a megoldás, hogy motorozol, mert akkor nem látod és nem azon problémázol, hogy van egy karist a szelepfedeleden, hanem élvezed a motorozást...