A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Párom idén kezdte velem a motorozást, nagyon élvezi és valamiért főleg a templomtornyok fogták meg. Ne kérdezzétek miért, de nagyon tetszenek neki, le szeretné mindet fotózni, de nyilván ezért nem állunk meg minden faluban. Olyan megoldást keresünk, amivel menet közben tudna fotózni. Milyen megoldások jöhetnek szóba? Köszi
Gyorsan belepróbàltam a motorba, meg a cradle-be a telefont. Összrpárosítottam, de nem jöttem rá, hogy tudom vele a googlemapsot kezelni. Ha csak BMW bugyuta appját tudom vele használni, akkor adtam egy pofont a...
Meg elég hülyén áll benne a telefon, mivel a quadlock tok hátsó "búbja" útban van.
a., ha sokan jönnénk össze (elméletileg meg van hívva a helyi MC, meg a helyi FB csoport tagjai, de nem nagyon van mozgás az eseménynél), akkor tartjuk a programot,
b., ha kevesen vagyunk, akkor csapunk egy spontán túrát. Pl. Lillafüred pisztrángozás, vagy Tisza-t, vagy bármi.
Mivel egy élő dolog, bármikor átszerkeszt bármit, ha hozzáfér a nethez.:)
De ezt nem nehéz megakadályozni.
Szerintem jó cucc, de majd meglátod.
A hangerőt lehet állítani a beállításokban, talán három fokozat van. Nekem általában csendben van, úgyis a zsebemben hordom mostanában, én főleg térképnek használom, időnként előveszem, megnézem az irányt.
Olyasmi, csak ennek 90 százalékban nincs hátulütője.:) Mivel úgy óránként úgyis megállok cigizni, maximum annyit tudok teljesen rossz irányba menni (de nem szoktam, max. ha egy pár tízt kilométerrel kerülök máshová, mint elképzeltem, valamiért kelet felé általában). Ugyanakkor pl. soha nem pihentem volna egy igazán jót egy diófa alatt Kunhalálfaszán, ha szolgaian követem egy elektronikus kütyü ötleteit.:) Sőt, soha el sem jutottam volna abba a faluba, mert minek. Ma sem tudom a nevét.:) Ugyanakkor autóval vitt már be pl. védett területre, ott nem volt annyira jó utánfutóval megfordulni. Vagy az ST-vel mély homokos útra, amit rendes útnak jelzett. Szóval messze nem tökéletes, de annyira ezt nem szoktam zokon venni.
Viszont azt nem lehet elvitatni a google-tól, hogy valszeg a legpontosabb, ráadásul nem csak címre, hanem cégnévre, látnivalóra, stb. is rá tudsz keresni.
Ma ki is használtam B.füreden, bár nem volt éppen pezsdítő, hogy a nyár közepén a polgár a megadott lakáscím helyett a strandra kérte a csomagocskáját; ő fürdődresszben, én leizzadva. De volt benne empátia, jattként kaptam tőle egy gyöngyöző, párás palackos, jéghideg ... na mit?
Na mit???
Egy barackos-rózsa ízű cukormentes Fuze-tea-t :-))))
És max 10 pontot tudsz bevinni, ami egy szimpla egynapos kanyarhoz is kevés többnyire, ha nem akarod, hogy a "két pont között a legrövidebb út" eszme mentén vezessen.
Hát én az említettek (plusz a mazsolák, 7végi boyracer-ek, telekjárók, apaivottsört-anyavezet, stb) miatt nem szeretek 7végén motorozni. Szerencsére a melóm olyan, hogy a hétfők szabadok - még mindig jobb az a forgalom, mint a sok fogalmatlan idióta...
Nyugodtan felmehetsz a GS-eddel. Hétköznap mindig kevesebben vannak délelőtt. Akkor mész fel, amikor keveseb vannak és csak elkezdesz körötgetni úgy, ahogy neked biztonságos. Minél több kört mész, annál jobban kiismered a pályát és észre sem veszed, de minden körrel egyre gyorsabb leszel, egyre mélyebbeket is döntesz. A lényeg, hogy nem kell forszírozni semmit, csak élvezni a kanyargást és a többi jön magàtól. Nem kell elesni.
Mikor gyakrabban jártam, láttam bizonytalan motorosokat, akik alig mertek kanyarodni. És észrevettem, hogy délutánra már eltűnt a bizonytalanság és egész szépen döntögettek, kanyarogtak.
A csuklótörés miatt én még nem megyek egy darabig, de amikor Zöldiék mennek, érdemes kimenni velük. Adnak sok jótanácsot, tippet, meg ha megkéred Zöldit, szívesen megy mögötted és megnézi mit csinálsz és ad tanácsot.
Hidd el, a pályán szerzett rutin a közúton nagyon jól tud jönni, amikor hirtelen le kell kezelni egy necces szitut.
Pont az ilyen esetekre ( adja Jóisten, hogy ne legyen) már itt van a polcon egy Innovv K3 menetrógzító kamera szett. Még nem volt időm kibontani, lehet majd csak ősszel/télen, de beszerelem.
Ez a ide-odahúzgálommal az a baj, hogy könnyen átszerkeszti, illetve ha elküldöm valakinek, akkor megintcsak. De kézenfekvőnek tűnik, hogy bevarrok egy kis ezüstcérnát a kesztyű ujjába. Cérna már van, csak rájöttem, hogy nem tudok hímezni :-))))
Amúgy hirtelen felindulásból rendeltem egy BMW connectedRide Cradle-t. Megnézzük mit tud.
Ezt a sebességbeállítást megnézem.
Még arra tudsz-e megoldást, hogy halkan kezdi a a googlemaps a mondandóját és mindig csak a végét hallom.
Az eltévedek, de leszarom megoldás az pont olyan, mint hasmenésre nyugtatót szedni :-) Befosok akkor is, de kit érdekel :-)
A haver , azt mondta ő csak a Mátrában... Egész addig , még pár hete , nem találkozott kettő , a sávjában szembe érkező másik "motorossal" Ráadásnak kanyarban , szóval esélye nem volt észrevenni őket... Ebből a havernak törött kéz , meg láb lett , a másikok meg leléptek ! Azóta megfordult a véleménye , és azt mondja , oda soha többet ! Én már előtte is ezt mondtam .
"hogy valamiért szörnyű rosszul tájékozódok, képes vagyok bárhol eltévedni."
Ezzel én is így vagyok, de vagy 15 éve megtaláltam rá a megoldást: nem érdekel.:) Motorral meg aztán végképp nem.
"Ha jön egy hívás, hiába a motorral veszem fel, utána nem adja vissza a navigáció képernyőjét, újra fel kell oldani a képernyőzárat és rámenni a google térképre."
Tekintve, hogy gyakorlatilag bármin elfut, erre meg az a megoldás, ha egy független készüléken van. Ha a köztes pontokon nem akarsz megállni, akkor egyszerűen csak húzd rájuk a tervezett utat, ne add meg őket. Ugyanakkor van azért egy olyan marhasága, hogy egy 200 kilométerre lévő dugó miatt tervez neked menet közben egy százassal hosszabb utat.
A megengedett sebességet amúgy mutatja, ha túlléped. Hogy ne idegesítsen ilyesmivel, a navigációs beállításokban a sebességmérő opciót kellett kikapcsolni.
Nálunk minden bányásznapon megsirattak minden felvidéki bezárt bányát (csak akkor még nem hívták hangosan Felvidéknek). Ha az alsósajói bánya nem kerül be a hírekbe a Sajó szennyezése miatt, szerintem annak sem sokan ismernék a magyar nevét.
Az kéne, csak kellene hozzá egy motor, ami csúszhat. Ismerős most volt nem kevés pénzért a BMW-nél féloffroad oktatásos. A motorokat a BMW adta. Csak Adventure volt, de fogyóeszközként. Ha összetöröd, adnak másikat. Na ilyen kéne nekem.
Első vezetéstechnikai tréningem a hungaroringi központban volt. Csak egy ember tudta használhatatlanra törni a 125-ös krossz gépet. Jelen!