A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Ezen a vonalon ami szóba jöhet: Ducati Scrambler Desert
soha nem gondoltam volna, hogy egy Ducati ennyire megtetszik, persze szépek, de erre a modelre vágyom is, tényleg jónak tűnik, normális futóműve van, bírja a terepet is, bár sajnos egyenlőre csak baráti elbeszélésre tudok támaszkodni, hogy milyen valójában, meg a tesztekre:
viszont nagyon jól néz ki és a hangja elvarázsol 🤗 talán jobban össze van rakva mint a régebbi Ducatik (sokat segített szerintem, hogy az Audi felvásárolta a Ducatit, mérnöki szellemi és technológiai tőke megosztása) Persze ez is láncos!
Triump nálam ott borul, hogy az Angolok egy normális megbízható járművet nem tudnak felmutatni….. az sem erősített meg, hogy baráti körben Tieger 1200-es 56e km-nél vezérmű tengely kopás miatt felújítós lett 😕 persze ez lehet egy elszigetelt eset…
Kb ezt vártam, illetve a futómű bénasága azért meglepett, de azon már változtattak, mert sokkal magasabbnak néz ki, mint gyárilag. Igen, csábítóan néz ki, de túl egyszerű futóművet raktak alá. A Triumph Scrambler tesztjébe olvastam, hogy ott a futóművön nem spóroltak, csak az láncos.
Hát igen, a Gs 1200-1250 bűvkörből nehéz távozni, kikacsingatok, de mindig csak lefelé tudok nézni :-)
Krisz barátom jóvoltából km korlátozás nélkül volt nálam egy 7végét az Urban G/S-e amely kapcsán azt tudom mondani, nem sajnáltam azt visszaadni neki, DOHC blokkot imádom, Én is visszaültem vizesről a DOHC-ra, most is az van, nekem az Urban G/S-ben csak az tetszett meg a kinézete, számomra motorozni nagy csalódás volt vele, akartam magamnak venni egyet, jó hogy előtte kipróbáltam, inkább a GS-be töltöm a benzint.
Krisz motorján olyan kemény volt a futómű, hogy motorozás közben már csak akkor vigyorogtam, mikor tudtam, hogy lassan le fogok szálni róla, lehet az övé alatt valami más vagy felkeményített futómű volt, Ő járt ki vele terepre. A tepsi ülésben ülve a 183 cm-es magasságommal ugyan talajt tudtam fogni, de magas volt, jól fel volt húzva. Kinézetre nagyon klassz🙂👍 de én elengedtem, nem vagyok a célközönsége.
Mielőtt megvásárolod, mindenképpen javaslok egy hosszabb teszt utat vele.
Nyugi, az enyém is így mozog, ha mozgatom. Ez így csuklik, nyeklik elől hátul, ezért ilyen szuper :-) Legközelebb nézd meg, ha rajta ül valaki, és mozgatja az elejét, hogy az miket csuklik előre hátra, az ál teleszkópnál.
Megnéznétek A mellékelt videót? Mosáskor vettem ma észre, hogy a középső rugóstag tengelye körül nagyon picit mozdul. De nem ragozom remélem a videón látszik Minden. Szerintetek ez normális?
Sziasztok! Vajon a K75 csökkentett magasságú nyerge (760 mm) rámegy a K100-ra is? A motorok hossza és keréktávolsága ugyanaz. Elvileg rámehet. Köszi az infót!
Mi januárban béreltünk pár napra egy kb. 1 éves 1.0 TSI Fabiát, teljesen vállalható volt. Kényelmesen elboldogult az autópályán 120-130 körüli tempóval bekapcsolt klímával és 2000 méter feletti magasságba is felvitt minket nem gurult vissza, pedig négyen ültünk benne :-)
Nagyobbik gyerekem vezette végig, aki egyébként egy 1.4-es szívó benzines autóval jár, véleménye szerint ahhoz képest érezhetően jobban ment, a motor nagyobb nyomatéka miatt.
Pár száz km-t mentünk vele, az átlagfogyasztása 6,5 liter körül volt. Családi autónak nem vennék, de összességében nagyon jó benyomást tett rám, jól összerakott járműnek tűnt.
5,5-re emléxem, stabil 130-as tempónál. De ezek ugye mindig függenek ezer dologtól. Pl. az Octival 4,8 lett az utolsó tankolás átlaga. Stabil 99-101 autópálya, előtte 12 km 90-en autóúton, város pedig 2x1-2 km.
Ment már valaki, vagy van valakinek R ninet scrambler, vagy urban g/s motorja. Pár tapasztalatot leírna lehetőleg egy Gs-es szemszögéből (1,83 cm). Nekem sajnos a teszteken kimaradt, és érdekelne a véleményetek.
Mackótól már olvastam tesztet. Elsősorban az első futómű viselkedése érdekelne, mennyire hiányzik a telelever? És persze az ülés pozíció. Nemrég próbáltam egy R 1200 R DOHC-t, aminél minden stimmelt, csak ott nem megy a 19-es kerék átalakítás, az olajhűtő miatt, legalább is úgy látom. Az R 850 r-ről lemondtam, mert nehéz, és a nyakamba van a lábam.
Megnéztem az enyémen, az az alsó cső olyan gyárilag. A két oldali bukócső amúgy sem szimmetrikus, a jobb oldalon hosszabb vagy 5 centivel (a motor hossztengelyéhez viszonyítva), mivel az a henger hátrébb van. Ennek ellenére sem egyforma a két oldal között a hézagok.
Az enyém még nem dőlt el! (gyorsan le is kopogom!!)
Nézegeten egy ideje, hogy a jobb oldali bukócsőn lévő műanyag mennyivel közelebb van a szelepfedélhez, mint a baloldalon. Most megnéztem, a jobb oldali bukócső alsó csöve meg van hajolva. A gép egyszer eldőlt, álló helyzetben betonon. Ennyi elég lett volna ehhez? Ez nem túl örömteli. :-(
Másfél hónap után ma kb. 80 km jutott. Ennyi is volt tervezve, illetve az eső miatt egyébként sem akartam túltolni.
Viszont: úgy érzem, javult a váltó. Lehet, hogy 11e-nél más olajat raktak bele, mint ezernél? Nem mondom, hogy ez álmaim váltója, és hogy ígymegúgy, de sokkal kevesebbet szívok vele, mint eddig. Szól a zene, szal a csattogást nem hallom, de az eddigi 2-3 közötti darálást éreztem is, nem csak hallottam, ez pedig most nincs, vagy legalábbis igen ritka.
Én az Octavia előtt Scalaban gondolkodtam, és volt nálam egy 1.0-ás. Kimentünk vele Szlovákiába négyen (a vár zárva volt vasárnap, de ez nem lényeg, cserébe hoztunk Tatrateat). Szóval ha most az mondaná valaki, hogy a saját 1.5-ös Octaviam helyett kapok egy 1.0-s Scalat ÜZEMANYAGKÁRTYÁVAL, nem vitatkoznék. Van az a pénz, amiért korpásodik a hajam, és amiért lemondanék a rettenthetetlen gyorsulásról (ami egyébként az 1.5-ben sincs).
A Scala teljesen jó autó, én azt mondom. És lenyomtam 14 évet 1.2HTP-vel (64 paci), ami jó, csak a helyén kell kezelni.
Ez itt nem menő. Kicsit túltolta, de itt nem divat ez a hangnem. A kérdésedre érdemben szerintem senki sem tud megnyugtató választ adni. Tapasztalatom szerint viszont a leggyakoribb hiba, hogy a kábelek megtörnek az ajtó és a kasztni között. A tied viszonylag fiatal autó, de azért egy ellenőrzést megér. A többit meg bízd egy márka szervizre, vagy egy, a típust jól ismerő szerelőre. Én nem ismerem az X6-ost, de gondolom, hogy nem olcsó hozzá az alkatrész. Ha egy laikus kezd hozzá, és szétbarmol néhány műanyag alkatrészt, mert nem tudja hogyan kell leszedni, bizony drágább lehet, mint az eredeti probléma orvoslása. Ha mégis úgy döntesz, hogy egy "haverral" szerelteted, akkor itt egy kis segítség az alkatrész beszerzéshez: