A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Én próbálok hozzászokni a Bmw Connected használatához, mert a Waze okoskodásából már elegem van, ha használom is, akkor is csak a térkép funkcióban, mert a grafika nem rossz. A Connected legalább nem variál annyit az útvonallal. Múlt héten jöttem haza az Őrségből, és kiválasztottam a 100% kanyar funkciót a hazafelé navigáláshoz, és nagyon meg voltam vele elégedve. Néha meglepően kis utakra vitt be, de földút nem volt közöttük, csak több eldugott falu. Ja és a városon át vitt, nem az elkerülőn, amit nem is bántam. Majd többször teszem próbára ismerős helyen, és akkor kicsit kiismerem a szisztémát. Szeretném külföldön is használni, már letöltöttem a térképeket, remélem ott is jól muzsikál majd.
Aki szintén barátkozik vele, leírhatná tapasztalatait!
Közben elkészült a motorom kisebb változtatása, jöhetnek a vélemények róla, sajnos nem a legjobb kép róla.
Feketére leeloxálták, majd a,fényes részt lemunkálták. Látszik a marófej nyoma benne. Akárhogyan is, a polírozásra nem reagál. Legalábbis a finom pasztára. Durvával nem akarok nekimenni. Valami kémiai cucc kellene lokálisan alkalmazva a fényes részre...
Kis kozmetikai tanács kéne. Vannak a GS-en ezek a csilivili HP tükrök. Úgy néz ki, hogy natúr aluminium a fényes része, nincs felületkezelve. És megmarta valami...feltételezem a bogároldó, mert mást nem fújtam rá. Próbáltam finoman polírpasztával, de nem tűnt túl hatékonynak és nem erőltettem tovább, nehogy a fekete eloxálást is leszedjem. Van-e tippetek, hogy a fehér foltokat mivel tudom eltüntetni alumíniumról?
Fékkel kapcsolatban nem nagyon fogsz tanácsot kapni így látatlanban, mert az fő biztonsági rendszer, nem akar senki az életeddel játszani.
Vannak "maszek" BMW szerelők országszerte, érdemes lenne hozzájuk vinned.
A fékfolyadékcsere önmagában nem oldja meg a szorulást.
Ha rutinos szerelő vagy, akkor fékfolyadék cserén kívül annyit még megpróbálhatsz, hogy féktisztítóval és fogkefével patyolatra pucolod a féknyergeket, különösen a dugattyúkat, csúszó felületeket és kézzel óvatosan megjáratod a dugattyúkat, rézpasztával finoman megkened, amit előír a gyártó.
A féktárcsa sérülése kevésbé valószínű. Sokkal inkább gumi vagy felni sérülés lehet. Ki kell mérni. A gumi a legveszélyesebb, mert ha sérült a szerkezet, bármikor lehet szálszakadás, esetleg durrdefekt. Barátom vadi új gumival járt úgy, hogy menet közben elengedett a karkasz és lett két öklömnyi dudor a gumin egymással szemben. Mindez 120-nál. Nagy nehezen talpon maradt a motor, de az elsö sárvédőt széttörte.
Ha a gumin nem látszik semmi, de a felni horpadt, akkor is kukáznám a gumit. Flexxel belevágva adnám a hulladékba, nehogy egy leleményes el akarja még adni valakinek.
Az R75-el induló úr nagyon komoly BMW (és minden egyéb) gyűjtő. A többséggel ellentétben nem fél használni a háború előtti motorjait. A '27-es két hengeres BSA-val a fia, az ugyanolyan évjáratú egyhengeressel az unokaöccse motorozott. Mindhárom motor saját restaurálás és köhintés nélkül csinálták végig a napot.
Sziasztok! Új vagyok itt és segitséget szeretnék kérni. A motor R1150 RT (R22) most került hozzám. Első kerék gumizás után ki-be. Majd 500 métert mentem megint a gumisig ahol az első fékek elkezdtek fogni. ott egy kis segitségggel megjavult. Hátsókerék gumicsere kerék ki-be, majd 500 méter gurulás után lasaultam. Egy barátom előtt álltam meg, bal eső tárcsa nagyon meleg. Lehült, majd fékbetétek -ki -be bal ill. jobb oldalt is. Szépen forog a kerék. Indulás haza, 800 méter megállás, valami furcsa illat, hátsó tárcsa melegebb (a kezem nem birta) ilyen rövid utnál.
Mi lehet a hiba oka? Amikor megvettem és hazamotoroztam vele minden rendben volt. A motorban 66 e km van. Ausztriából került be 2018 -ban, azóta csak 3.000 km -t ment. (Fékolajra gondolok, lehet hogy cserélnem kellene mindenhol.)
Galgagyörk, Kavicsház. A 21-esről Szirák felé szoktunk letérni, ott húzunk Pest felé. Az összes falu kihalt, de ez mindig nyitva van egy hideg üditőre. Kávét itt NE igyál!