A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Ha gondolod a nickemre kattintva ott a telo számom. Van még pár nüansz, amivel szopatni tudnak, gyorsan elhadarom, ha megcsörögsz. Bocs, de lusta vagyok annyit gépelni.
Amire még figyelj, ha nem egyedül mennél! Onnantól kezdve, hogy megvetted a motort és bekerült a buszba, csak Te vezesd az autót, mert ha a nevedre szól az adás-vételi és a cimbid vezeti, akkor simán megtudnak szivatni egy kinti közúti ellenőrzésnél, mivel tiltott árufuvarozásnak minősül!
"Még nem láttam a furgont. Este hozom el, ha végre délelőtt megegyezek a komával..."
Na ez jó katyvasz lett.
Szóval ma este hozom el a barátomtól a furgonját, hogy holnap reggel el tudjunk indulni. Persze csak akkor indulunk, ha a komával meg tudunk egyezni előre az árban. Mert nem nagyon mond konkrétumokat, amit megértek, de mi meg azt próbáljuk megértetni vele, hogy nem akarunk 1000 kmt oda-vissza autózni feleslegesen. Persze mondogatja, hogy a helyszínen megbeszéljük, de jól tudjuk mindketten, hogy ha már letekertem azt az 1000km-t oda, akkor az alkuhelyzetem közelít a nullához. Ebbe nem akarok belemenni. Amúgy nem vagyok pofátlan, röpke 500 Euros alkuról volna szó, ami bele kéne férjen.
Gyúrsz, vaze? :) Komolyan, azt megnézném. A kritikus pont, mikor feltolod, te lent, az eleje fent - azt hogy oldod meg? Mi ketten is megszenvedtünk vele.
...bár minél lankásabb a rámpa, annál 1ccerűbb, nekünk csak egy 2m-es palló volt.
A barátom is egyedül rakja be-ki. Már csinálta sokszor. Nekem nem nagyon van rutinom benne és mégiscsak egy majd 300kilós dögről van szó. Ha az megindul, egy ember meg nem fogja. Én legalábbis biztos nem. Az a pont a necces nekem, mikor vezetem fel a rámpán, mellette állva és fel kell lépni lehajolva a furgonba.
Egyébként most jut eszembe, van 2 db pallóm, azt a rámpa két oldalára fektetve van támasz a lábamban, hogy a motoron ülve álljak be.
Na mindegy, nem parázok rá, biztos megoldom. Ha meg bizonytalan leszek, keresek egy lelkes Jürgent vagy Hansot.:-)
Még nem láttam a furgont. Este hozom el, ha végre délelőtt megegyezek a komával...
Ennek a barátomnak adtam régen oda rendszeresen motort szállítani a Transitomat, azt mondja, hogy pont akkora, csak Ducato. Az enyém viszont alacsony transit volt.
Mindenesetre jó hogy mondod, a szerszámosládát berakom mindenképpen.
Jajj! Ezt nem kellett volna. Örültem, hogy már feledésbe merült.
Ezt így ne! Senki se kösse a felsö bukócsöhöz!!! A bukócsö felsö rögzítési pontja egy kis vékony lemez hamar leszakad. És ha leszakad, akkor döl a motor. Így helyes:
Remélhetőleg magasított a furgon, mert különben plexit le kell venni. A betoláshoz meg kérj meg egy ottani Jürgent segítségül, mert mégis csak az a biztos.
Ha igaz, ezt nem kell cidolozni. Makulátlan darabnak ígéri az öreg. Km is nagyon kevés. Garis, frissen szervizelt. De nyugtával a napot. Majd inkább akkor jellemzem a vételt, ha már a garázsban van.
Köszönöm a tanácsokat, kétnyelvűm van, de elég régi. Végül megoldja magát a probléma :-) Egy öregé a motor, csak az együtt megyünk a bankba és okmányirodába kijelentenibe megy bele. Sajna ilyenkor gyakran érzem, hogy bár udvariasak, mégis bizalmatlanok a magyarokkal. Sajnos meg is értem azok alapján, amilyen embereket megismertem a 90es évektől, mint nepper, mint lomis. Természetesen tisztelet a kivételnek, mert van, nem kevés.
Érdekes az öreg, az árból nem akar engedni, hanem mindenféle hasznos és haszontalan extrát próbál inkább adni hozzá :-))) Ez is nehéz, mert elgagygok németül, de telefonon, gesztikuláció és mutogatás nélkül nem megy. Barátom tolmácsolagat.
Aki meg jönne velem a K1600ért, az meg lebetegedett. Remélem be tudok varázsolni egyedül egy RT-t a furgonba. Nem ismerem a kialakítást. Lehet viszek téglákat, hogy legyen amire léphetek miközben hajtok fel a géppel. Az öreg ugyanis nem segít valami hátprobléma miatt. De csak megoldom :-)
Amit még találtam.... Érdekes hogy az RT-nek a kereke egy cikkszámon van az R-ével ( tehát azonos ) A féktárcsák vastagsága , átmérője azonos ( mivel a kerekek egyformák , ezért a felfogatást is annak gondolom ) Az RT egy nagyobb sújú motor ( elvileg erősebb fékek kellenének rá ) Mégis az RT- féktárcsái valamiért lényegesen olcsobbak...
Fojtószelep felújítással kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
Amit találtam az a Cata Dan féle felújító készlet. Próbálta már valaki, érdemes vele foglalkozni, vagy ismert valami egyéb megoldás?
A másik kérdés, amire nem találok választ, hogy a gyár milyen intervallumot ad meg vezérműlánc cseréhez? Most 120e van az öreg 1100 -esben. Csere-érett korba lépett?