A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Vegyél rigát vazze, azzal nem húznak le. Szar, de legalább ócsó és egyszerű mint te, így nem lesz probléma a javítás sem. A bömös tükrének árából kapsz egy újat és örömmel verethetsz 40-el, amerre látsz :D
Ma teljesen hiteltelenné vált számomra a bmw! :( (bíemví)
Eddig nekem is az volt, de soha többé! :(
Eddig próbáltam a rózsaszín ködben látni a dolgokat, hogy ugyan, más motor sem jobb, ennek is vannak "apró" hibái, hogy szétmegy a szöghajtás amikor gondol egyet, vagy épp galyra megy a váltó, csak úgy semmitől, vagy 2 éven belül 3-ik benzinszint jeladót kell cseréltetnem potom 100 ezerért alkalmanként, vagy leszakad a hátsó féktárcsám, kitörik az első teleszkópom, hisz ezek nem olyan nagy bajok!
Ma akartam összerakni egy új adventure-t magamnak, hogy van pofájuk a 2-ik opcióban a HP mart vagy kommersz mart alkatrészek, amik ugyan akár öntöttek is lehetnek, de ha mart is lenne, mivel csinálják, kérdem én, kézmívesmunkával???? :( Egy cnc robot rámarja, vagy van egy másik öntőforma, a paraszt úgy se tudja, mi az, hogy mart! :( Csak bíemví legyen! :(
Szóval a két szelepdekniért, meg a két tükörhátlapért, és a motorblokk első dekniért, meg valami @ a kormányon, hogy közel 800.000-et kérni, na ebből látni, hogy az egész lehúzás! :(
Most már értem miért kerítésvasból van a vezérműtengelyük, mert megfizethetetlen lenne, ha egy normális tartósat gyártanának, ha ezekért a bóvlikért 800 ezret akarnak kérni, de meg is érdemli aki kifizeti! :(
Lenne rá pénzem, de hülyének ne nézzenek!!!! Soha többé bíemví! :(
A második, fentebbi opciónál becsuktam a konfigurátort, örökre! :(
ondoltam semmi baj, vettem Autosol metal polisht is, rámentem próbaképpen. Na, az mégjobban karcol :-)
Rámentem autófényezéshez való durva polírpasztával, az meg semmit se csinál a fémmel :-)
---
Hát van időd, az biztos.
:-)))
Én most kezdem meg
a 6.-ik idényemet egy H.Crosstoureren ( 70.000 km), de egyszer nem jutott eszembe, hogy elkezdjem polírozni a kipufogót. Használom, nyoma marad, tök logikus. Amit a gőzberetva lehoz, az lejön, amit nem hoz le, azt majd megkapja az új gazda.
Nem terveztem mostanában összerakni. Most itthon bújkálok az imfluenza elől. Mindenki dögön van itthon, csak én tartogatom magamat majd valami mutálódott törzsnek :-) De jajj nekem, ha megtalálnak a garázsban :-)
Amúgy azért ad némi fejtörést ez a projekt. Kissé opálos fényt adott csak az Autosol Anti Blue, közelebbről megnézve, a durva polírszemcsék nyoma marad meg. Gondoltam semmi baj, vettem Autosol metal polisht is, rámentem próbaképpen. Na, az mégjobban karcol :-)
Rámentem autófényezéshez való durva polírpasztával, az meg semmit se csinál a fémmel :-)
Megállapítottam, hogy tényleg nem tudok már mit kezdeni magammal :-))))
A 2015-ös F800R-emen kinézetre pont ugyan ilyen van, de a BMW alkatrész katalógusban az R-nek és S-nek külön száma van. (Elvileg az R és a GT egyezik meg.)
Ha ez tényleg egy F800R-é, akkor ezt megvéve és kicserélve az én törött műszerfalammal rögtön fog vajon működni, vagy el kell vinni márkaszervízbe felkonfigurálni?