Keresés

Részletes keresés

tux Creative Commons License 2024.12.19 0 0 90112

Csal a kép, mert oldalsztenderen van és kb. derékmagasságból van fotózva. Tanpályán le tudom tolni aszfaltig, de csak szándékosan. Normál manőver közben, közúton még nem ért le, pedig ez gyárilag alacsonyított változat. Ha hullámosabb úton vadulnak a cimborák, akkor feljebb emelem ESA-val, de csak a lelki nyugalmam miatt, mert láttam már (vagy inkább hallottam) előttem menő GS-t odaverni a bukócsövet. Nagyot döntve, hullámos úton amikor felüt a futómű, előfordulhat extrém helyzetben.

Előzmény: zöld_I (90111)
zöld_I Creative Commons License 2024.12.18 0 0 90111

Lehet a kép csal, ez nem vesz el nagyon az aljmagasságból?

Előzmény: tux (90107)
Stenmark1 Creative Commons License 2024.12.18 0 0 90110

Szia! Nekem Sw-Motech volt rajta (1250 Gs), és tök jó volt, mert a lábamat fel tudtam rá dobni nyújtózkodásnál. 1200 Gs-re link: https://sw-motech.com/en/bike/BMW/R1200GSLC/2012/R12W+-K50-/products/protection/crash+bar/4052572029701.htm

Előzmény: Szabolcs.. (90106)
Lbx Creative Commons License 2024.12.18 0 0 90108

Nekem Touratech van - képet nem teszek, mert az enyém 1250 GS.

 

https://shop.touratech.hu/motorkerekpar-tartozekok.html

tux Creative Commons License 2024.12.17 0 0 90107

Gyárit ne vegyél, nem védi rendesen a szelepfedelet. Elég ha aszfalton eldől és sérül a szelepfedél fényezése.

Nekem ilyen van, úgy emlékszem lengyel gyártmány.

Előzmény: Szabolcs.. (90106)
Szabolcs.. Creative Commons License 2024.12.17 0 0 90106

Sziasztok!

 

2013 1200 GS LC-re milyen alsó bukócsövet ajánlanátok? Gyárira gondoltam, de sehol sem találok.

Előre is köszönöm a válaszokat!

tcaoe Creative Commons License 2024.12.14 0 0 90105

Átküldöd a készüléket repülő módba és máris megakadályoztad, hogy újratervezzen.

Előzmény: Lbx (90098)
bacus Creative Commons License 2024.12.13 0 0 90104

Ott nekem (már esőben) nem sikerült. Sőt, azt gondoltam, hogy tud valami hegyi bicajos utat (az sincs), mert én kurvára átmentem volna bármi hegyi keskeny kerékpárúton is, a 17 km (légvonalban) helyett a 250 km körbe, nem tűnt alternatívának. Ott nyomkodtuk (meg a haver külön a saját telefonját), nem igen láttuk merre visz pontosan, de a vasúti felszállóhely előtt, neki irányított a hegynek, és egyre szűkebb, de betonozott úton szépen haladtunk talán 2 km-t, majd egyszer csak elmentünk keresztezte az út a vasutat, azaz a vonat már egy felüljárón ment felettünk 10m-re, na ott benyögte a gmaps, hogy most szállj át vonatra...  Élmény volt ! :)

 

Persze lehet csak mi nem nagyítottuk végig, amikor ott nekiálltam megint terveztetni, akkor már volt figyelmeztetés, hogy közúton nem közelíthető meg a szállás, vonatra kell szállni. Előtte nem láttam. (de annyira hinni akartam neki, hogy van ott út, mikor garmin mondta a magáét :D )

Előzmény: Mortoff (90102)
Lbx Creative Commons License 2024.12.13 0 0 90103

Öööööö...

Futárként is használtam a GoogleMaps-ot, így időnként volt részem az "ötleteiben" - szintúgy a WAZE esetében... 

Előzmény: Mortoff (90100)
Mortoff Creative Commons License 2024.12.13 0 0 90102

Ez inkább user errornak tűnik.

 

Simán tervez közúton és kikerüli az alagutat Swarzach im Pongau-nál.

Előzmény: bacus (90097)
Mortoff Creative Commons License 2024.12.13 0 1 90101

A 90094-re és a 90095-re nem kívánsz reagálni?

Vagy csak behánytál valamit és ezzel el van intézve?

Előzmény: rfc (90099)
Mortoff Creative Commons License 2024.12.13 0 0 90100

Mert nem arra használjátok, amire kitalálták.

A-ból B-be eljutni a lehető leggyorsabban. Arra tökéletes.

Túramotorozásra -fix megtervezett útvonallal- kevésbé.

Előzmény: Lbx (90098)
rfc Creative Commons License 2024.12.13 0 1 90099

Energiát kéne feccölni az úttípusok súlyozásába, meg az újratervezési küszöbértékekbe. De a Waze reklámokból él, nem navigációból :)

Előzmény: Lbx (90098)
Lbx Creative Commons License 2024.12.13 0 0 90098

"Ami a nagy előnye a gmaps és waze, stb navigációknak, az a hátránya is számomra. Ez pedig az állandó újratervezése, ..."

 

Ezt én is utálom benne... Főleg azt, ha nem utasítom el, automatikusan az újonnan általa kitált útra vezet.

Előzmény: bacus (90097)
bacus Creative Commons License 2024.12.13 0 0 90097

Ami a nagy előnye a gmaps és waze, stb navigációknak, az a hátránya is számomra. Ez pedig az állandó újratervezése, ami jó, ha a végcél elérését nézzük, de néha meg kifejezetten rossz a hogyan megvalósításában.

 

Egyébként augusztusban a gmaps kegyetlenül megszívatott. Valahol Mühldorf közelében elkapott az eső, a szállásunk Bad Gasteinben volt. Nem volt hajlandó, csak a vasúton keresztül tervezni, azt, hogy körbe menjen, nem ismerte. A hegy alatt csak vonat megy, kb 10 perc alatt visz át, még kerékpár út sincs!!!

Előzmény: Lbx (90096)
Lbx Creative Commons License 2024.12.12 0 0 90096

Személy szerint megelepődtem, hogy egy Bp - Prága - Amsterdam - Párizs - Fekete erdő - Bp útvonal esetében a MoogleMaps csupán azzal, hogy Prága után a fizetős utakat kitiltottam, milyen utakra vezényelt. A cseh szakaszig mentünk pályán, utána kerültük a sztrádákat, és már cseh határ utáni német szakaszon csodás helyekre vezetett (itt még "segítettem" neki, mik volnának a kívánatos köztes pontok), Párizs után meg egyenesen szuper utakat mutatott. A Fekete erdőt (itt azért nem bíztam a véletlenre) követő hazaúton szántók, erdőfoltok, nevenics kis "falvak" között vitt nagyon is élvezetes, kanyargós, látványos utakon. Az osztrák szakaszon nyilván nehezebb hibázni, ha nem pályázik az ember.

Máig csodálkozom, hogy adta ezt ki (na ja, nyilván a guglimapsz kosoabb, mint egy ötödikes :-)  ) 

Szóval nekem meglepően élvezetes utat mutatott a GogleMaps ezen a körön.

De ez spontán út volt, csupán Amsterdam, Párisz és Budapest voltak a fix pontok.

Ezek után elgondolkoztam, kell-e egy GPS masina, hiszen valahányszor útra keltünk akár autóval, akár motorral, csak pár fix pont volt lefixálva.És a GoogleMaps megy offline is, ha úgy adódik, vagy úgy allítom be.

Persze ha valaki egy konkrét útvonalat akar lejárni - akár szólóban, főleg csapatban -, ahhoz kell egy olyan gép, amin sok-sok köztes ponttal lehet útvonalat tervezni.

Mortoff Creative Commons License 2024.12.12 0 1 90095

Remek, csak nem erről szólt a diskurzus.

Navigációról beszéltünk. Nem feldélzeti rendszerről.

Tudod, egy olyan rendszerről, ami segít eljutni A-ból B-be.

Amit leírsz annak semmi köze a navigációhoz.

 

Azt mond meg légyszíves, hogy a prémium navigáció, -ami nem "kendácsolva" van- mennyivel navigál jobban mondjuk Záhonyból Sopronba, mint a Waze, vagy a Google Maps?

Előzmény: rfc (90093)
tcaoe Creative Commons License 2024.12.12 0 0 90094

De ezek nekem ott vannak a műszerfalon, jó nagyban (kivéve, hogy bezártam-e, de hát ha azt elfelejtem, akkor megnézni is elfelejtem). Miért nézegetném egy appban?

A telemetria meg hát, ott van a hátsó gumin. De ha csak kicsit is akarom, ott van a telefonomon is, és nem csak a vizeseknél, hanem a régebbieknél is.

Előzmény: rfc (90093)
rfc Creative Commons License 2024.12.12 0 0 90093

Még olyan alap dolgokat sem tudsz megnézni vele a telefonon, hogy meddig van a tank, mikor esedékes a következő szerviz vagy bezártad-e az autót. A telematikai szolgáltatásokba és a platform képességeibe (pl. hogy az assistance távolról ki tudja olvasni a DTC-ket az összes vezérlőből) most nem mennék bele, mert akkor itt alszunk.

Előzmény: Mortoff (90092)
Mortoff Creative Commons License 2024.12.12 0 0 90092

Kíváncsivá tettél. Miből maradok ki a fapados applikációval?

Előzmény: rfc (90087)
A_Kupec Creative Commons License 2024.12.11 0 1 90091

1200LC-d van? Ha igen, akkor időszerű lenne balra odaverned:)) Komplett balos hengerfej, váltó, komplett kuplung, generátor, első motorfedél.

Előzmény: T1OK3 (90089)
A_Kupec Creative Commons License 2024.12.11 0 0 90090

Nekem nincs, de ezt a leányvállalatot már lepasszoltam "tcaoe"-nak:)

Előzmény: T1OK3 (90089)
T1OK3 Creative Commons License 2024.12.11 0 0 90089

Ez a beszéd!

 

Mi van eladó? Esetleg egy GIVI outback trekker topcase 42L ? Kéne!

Előzmény: A_Kupec (90088)
A_Kupec Creative Commons License 2024.12.11 0 1 90088

Visszatértem! És kegyetlenebb vagyok mint régen! :D

rfc Creative Commons License 2024.12.11 0 0 90087

Az autóban Carplay-t használok, de egyértelműen az AA/CP megoldásoké a jelen-jövő, amíg van térerő, és/vagy van offline térkép.

 

A budget kategóriában igen, mert ott se pénz, se szándék saját rendszert építeni. A prémiumban mindig lesz gyári navi. (Egy ConnectedDrive-ot nem lehet Waze-szintű fapados applikációkból összeácsolni.)

Előzmény: Mortoff (90085)
Mortoff Creative Commons License 2024.12.11 0 0 90086

Szép hely München, én is voltam három hete. ;)

És három pont se kellett, elég volt egy. :D

Előzmény: tcaoe (90084)
Mortoff Creative Commons License 2024.12.11 0 0 90085

Ezt passzolom. Én a GM-et nem használom sokat. Ha A-ból B-be akarok eljutni akkor Waze, ha élvezetesebb utakat keresek, akkor Kurviger.

 

Az AA-val nincs tapasztalatom. Az autóban Carplay-t használok, de egyértelműen az AA/CP megoldásoké a jelen-jövő, amíg van térerő, és/vagy van offline térkép.

Amint megjön a Kurvigerhez a CP támogatás (AA van már), akkor végleg repül a Garmin.

 

Én a Garminban a legjobban azt szerettem, hogy a BMW-vel ki van minden találva. Nem kell tartót farigcsálni, tápot reszelni. Csak bepattintom, bezárom és kész.

Előzmény: ronson (90083)
tcaoe Creative Commons License 2024.12.10 0 0 90084

Én a múlt héten három útvonalponttal terveztem egy 620 kilométeres kört, csak mondom. :)

(Ami kicsit több lett, mert amúgy nem hallgattam rá, de csak ott tévedtem el, ahol 200-szor jártam már csak idén.:))

Előzmény: Mortoff (90082)
ronson Creative Commons License 2024.12.10 0 0 90083

Kinyílik előtted a 10 útvonalpontnál hosszabb motorozások világa. 😎

 

Ezzel kapcsolatban érdekes dolgot tapasztaltam.

 

Pár hónapja használom navigálásra az Android Autót a googlemaps-szel és futtattam rajta több olyan útvonalat, amiket még az ITN Converterrel terveztem és Garmin kompatibilis *.gpx formátumban mentettem el. A meglepő és örömteli tapasztalat, hogy ezeket a *.gpx fájlokat a googlemaps-be exportálva és a telefonra küldve is, simán megkajálja a 10+ útvonalpontot a google és gond nélkül vezet végig az AA-n keresztül, akár 18 útvonalponttal is.

(Ennél több útvonalpontot tartalmazó útvonaltervem jelenleg nincs, egyelőre csak ennyiről tudok nyilatkozni.)

 Ráadásul a googlemaps kezelőfelülete az AA-n keresztül kimondottan felhasználóbarát, tehát még a kezelhetősége is felveszi a versenyt – számomra – a Garmin készülékeivel.

 

Szóval 10+ év Garminozás után azt kell mondjam, tényleg van élet a googlemaps-szel is :-)

 

Pedig én tényleg annyira megkedveltem a Garmint, hogy pár éve még egy tutorial videót is tettem fel a yt-ra az ismerősöknek (amiben ki is emeltem a te szerepedet :-) ), mert annyira jónak és könnyűnek találtam a használhatóságát.

Előzmény: Mortoff (90082)
Mortoff Creative Commons License 2024.12.10 0 0 90082

Nem Tom-Tom… 😀 Bocs.

 

Kinyílik előtted a 10 útvonalpontnál hosszabb motorozások világa. 😎

Előzmény: zöld_I (90081)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!