A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Szerintem jó képek. Ha valamibe nagyon szeretnék belekötni, akkor technikailag a kép sarkai érezhetően sötétebbek, nem tudom, hogy ez valami utólagos filter, vagy a telefon/kamera gyengesége. Ez a legtöbb képen egyébként nem zavaró.
Szerintem rakd fel továbbra is a képeket, kifejezetten szeretem, mikor megtörik a monoton beszélgetés fonala pár csodás képpel.
A kastélyon belül van 3-vezetett túra , ezen kívül ott az üvegház , a minaret , és a várrom . Az egyik kastélytúrán voltam , tán arról is vannak valahol képek . Szerintem nagyából egyforma stílusú a Cseh kastélyok berendezése , és elég szépek . Szerintem megéri legalább egyszer megnézni . Ezen kívül , voltam a minaretben , és üvegházban is . Szerintem , azok is megérik a belépő árát . Az üvegház , nagyon szép , a minaretet az után renoválták hogy voltam bent , de már akkor is volt rész ami készen volt , nekem az is tetszett . A kilátás miatt viszont , mindenképp megéri egyszer legalább felmenni . Nem nagyon drágák a belépők , és egy teljes napos programnak megfelel kőrbe járni .
Veszel Kupectől egy új utángyártott önindítót 35 ezerért (nem emlékszem pontosan, kb.) és majd foglalkozik az a mágnesekkel, akinél 25 év múlva lesz a motor.
Az önindító egyik mágnese elszabadult. Úgy látom lehet kapni olyan házat, amiben már távtartókat is tesznek a mágnesek közé, de látok nem sokkal többért komplett önindítót is hasonlónak tűnő felfogatással. Van esetleg itt valaki, aki már végigjárta ezt az utat és megtalálta az optimális megoldást? Köszi!
elnézést a kéretlen reklámért. Feleslegessé váltak a Vario dobozaim mivel megjöttek a Bumot oldaldobozok illetve az Alt Rider hátsó platni meg amit az utasülés helyére lehet pattintani. Érdekelhet esetleg valakit? Mindhárom Vario doboz illetve 3 db nem gyári de elég jó minőségű belső táska. A dobozokkal egy négynapos túrán voltam Húsvétkor, illetve az előző tulaj se sokat használta őket mivel 2300 km-el vettem a motort. 300 ezer HUF-ért adnám a teljes szettet.
Köszi! Most Oroszlányban voltunk aztán a csákvári cukrászdába is megálltunk este, mert már nem volt kigyózó sor. Majkon inkább a környezet az, ami páratlan volt szerintem.
Van egy felcsúton lakó kollégám, ő azt mondta most Majk helyett oda "hozzájuk" lehet menni, a falu széli étterem mögé csináltak egy a majkihoz hasonló látványtavat..
Megyunk nemsokára megint Gánt felé kéktúrázni, lehet megnézzük ott is majd az éttermet, még egy ajánlásom volt a lovasberényi cukira is, az is tervben van. :)
Köszönöm! Jó hallani, hogy már motoron vagy. Ha tudsz majd hosszabbat menni, és 2 személlyel is, az érdekes lehet, hogy ott mit tapasztaltok. Addig nekem marad a próba, és az álmodozás. Egyébként nagyon gondolkodom egy alapáras példányon, mert a számomra fontos extrákat már az is tartalmazza, csak ne lenne eladhatatlan később?! Addig marad a Dohc Gsa, az sem rossz, kicsit változtatok rajta valamit, és azt hiszem új motorom van :-) Köszönöm a kipu segítséget, próbát, Dágról!
Igaz még nem használhatom a jobb lábfejem, de azért már ment párszáz km-et hétvégén. Persze kanyarba csak óvatosan mertem belemenni és így nem az igazi, de azért benyomásaim vannak.
Van nevezzük szubjektív véleménynek... :)
Hang: más, mint az 1250, de engem sosem érdekelt különösebben. Nekem ez is tetszik. (én 5 forintot sem adnék semmilyen extra kipufogóért), azzal sem volt bajom.
Váltó: szerintem sokkal jobb lett. Kuplung nélkül le fel. Sehol nem volt rántás vagy rángatás. Egyenletesebben jár, nem venni észre a shiftcam kapcsolást.
Alapjárat egyenletesebb, nem rezeg annyira.
Új navi: végre rendesen működik :) (nekem a hatossal voltak gondjaim)
Mozgatható plexi: luxus, de városban nagyon jó leengedni - azaz alacsony tempónál nagyon hasznos kellék.
Motor magasság állítás: azt nem igazán érzékelem, amikor a motor emelkedik avagy süllyed, de amikor megállok és kényelmesen telipallal állok a lámpánál, az nagyon kényelmes. (Pláne, hogy még nem tuti a jobb lábfejem)
ACC (azaz adaptív tempomat): kényelmi dolog. Jól működik. Ugyanez a ráfutásgátló is: elveszi a gázt, jelez a műszerfal.
Fogyasztás: eddig 4,9 (490km-et mentem) az 1250 is ennyit fogyasztott.
Futómű: ezt nehezen tudom megítélni. Jellemzően ketten, csomagokkal utaztunk, utoljára 8 hónapja mentem egyedül a 1250-nel. Nagy csodát abban nem éreztem.
A kerekeket nekem Metzeler Tourance Next2-vel szerelték, de volt Michelin Road 6-os is a szalonban (Debrecenben vettem, pedig Balaton mellett élek). (Ez legalább nem Anakin, mert az szerintem szar volt)
Menürendszer egy kicsit más, könnyen megszokható.
Világítás: nagyon jó.
"X" lámpa kinézete: most hogy többször megnéztem: hát igen, szarul néz ki... :) de így marad
Ha van kérdésed igyekszem megválaszolni.
És hogy megérte-e? Minden hobbi drága, én - eddig nem bántam meg.
A gyári dobozok helyett Shad alut vettem. Kell a hely a 2 hetes túrákra, és a zárható dobozokat preferálom. A Vario nem elég nagy. Zárójel: úgy tudom leállították a gyári doboz eladásokat valamilyen ok miatt. Ami a szalonban van, azt sem adhatják el.
BMW által jóváhagyott, logó használatra jogosult klub.
A cél, tartalommal megtölteni a klubéletet és a szervezetet. A német klubnak elég sok akciója, kedvezménye, programja van, tehát van példa. Perzse más anyagai keret, más létszám. De elég sok BMW van itthon is.
Igen, ezzel vettem a mocit. Megvannak az ADV-os széles oldalsó plexitartók és a keskenyebb sima GS adapterek is, de a szélesebbel használom, azzal is teljesen jó ez az MRA Vario.
MÁS: A Majki tó partján álló tök jó kis étterem sajnos pár éve bezárt. Nagyon sajnálom, és nem értem miért zárták be, annyit tudtam meg egy helyi horgásztól hogy, idézem: "nagyon szerette mindenki, de Lőrinc megvette és bezárt."
Bocs, a kissé offért. Járt az utóbbi időben valaki esetleg a Majki tónál? Régebben voltam itt párszor egy príma kis étteremben, de most nem látok róla semmi infót, Google Maps se jelöli már.. Esetleg végleg bezártak, vagy csak szezonálisan?