Sziasztok. Családi okok miatt eladó a 2005.decemberi 2.4-es benzines, sötétkék színű Multitronic váltós A6-os limuzinom 90ezer km-rel, vezetett szervízkönyvvel, szép állapotban. Jó lenne ha Audit szerető ember venné meg. :) Üdv. Mindenkinek.
Segítségeteket szeretném kérni! Van egy audi A6 1.8T 2001 20v autóm. Már több szerelönél is megfordúltam voltam már kecskeméten szakszervízben is, de minden honnan elküldtek. Nem tudtak segíteni pontosabban nem akar senk vele foglalkozni. A következőket csinálja az autó: Alapjáraton tökéletes es indul is. Alassú gázadásnál is egy bizonyos forgulatig jó, de ha rátapozok a pedálra megtorpan szaggat nem akar menni felpörögniV viszont ha felengedem a pedált, akkor hírtelen egy pillanatra megugrik nagyon. Már vettem pedált szenzorral trafót de nem segített. Ha tud valaki valami okosat , kérem segítsen. Előre is köszönöm Üdv Mindenkinek
De sajnos sok minden változik, ha fejegységet cserélsz. Legfőbb változás az, hogy nem fogja kiírni a kijelzőre a számokat, a rádió adást, stb. illetve elvesznek más konfortok is. Lehet kapni olyan 20 körül mp3-as adaptert, ami rá lehet kötni a fejegységedre. Azt hiszem X-Carlink a neve, vagy valami hasonló. Ebay-n is lehet ilyet találni. Persze vannak olyan adapterek 70 körül, amik segítségével megjeleníthetők a kijelzőn a kiíások!!! Szóval én biztosan nem cserélném ki a gyári cuccot, de ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz.
Szervízzel kapcsolatban pedig menj fel az audi topikra, ott vannak olyanok akik értenek hozzá és persze olyanok is, akik dilettánsok.
Köszi! Így visszanézve lehet h kicsit félreérthető volt a hozzászólásom, úgy jön le, mintha a fejegység miatt keresnék szervizt. Valójában mindenképpen kellene egy jó szerviz, mert a bevizsgáláskor kiderült, hogy vmi indítómotor csappantyút vagy mit kellene cserélni (állítólag ha elromlik lehet h egyszercsak nem indul be az autó) - és persze ettől függetlenül kellene vmit csinálni a cdlejátszóval. Márkaszervizekről sok rosszat hallani, bár eddig nem audis voltam, audiról nicns tapasztalatom. De pl fékpofát kell cserélni márkaszervizben 50-60e-s alkatrész árat mondtak elöl és hátul, neten meg 10-20ezerért vannak a fékbetétek. Egyébként 2006-os 2.0 tdi-m van. Én is teljesen elégedett vagyok a hangzással, nem is nyúlnék hozzá különben, csak ha számot akarok váltani, vagy leállítom az autót általában elakad (ha magától játssza folyamatosan akkor nincsen gond). Tehát be lehet építeni bármilyen fejegységet a gyári helyére, csak keretet kell venni hozzá, a vezérlés marad az eredeti? Ez nem hangzik rosszul. Igazából itt a design nem sokat számít, a kesztyűtartóban van. De lehet h érdemesebb lenne mp3 lejátszót, akár vmi USB-s megoldást betenni.
hali! nekem 98-as 2.5 v6 tdi-m van!és kb fél éve lett adagoló felújítva és akkor úgy jelzett az autó,hogy a műszerfalon ahol kiírja,hogy milyen fokozatba van a tiptronic váltó az teljesen bepirosodott a kijelző!erre azt mondták,hogy szerviz üzemmódba vált be ilyenkor az autó!na most tegnap meg ma megint csinálta ugyan ezt a jelenséget és az lenne a kérdésem ,hogy ezt akkor is csinálhatja,hogyha nem csak az adagolóval van baj?mármint,hogy szervizüzembe teszi e ha más baj van? köszi a segítséget előre is!!
Fontolóra kell venni, hogy mit szeretnél. Meg akarod-e tartani azt a desinget, hangulatot, amit gyárilag kaptál (forma, egyszerűség, fények) avagy ezt feladva egy jobb hangzást, de más desingvilággal? Megjegyzem, hogy én a gyári 8 hangszoróval+subbal meg vagyok elégedve, de ez lehet, hogy csak az én igénytelenségem. Egyébként 1-2 ezer forintért lehet betétet venni hozzá, ugyanis a gyárinál kisebbek a fejegységek és két oldalt lyuk maradna. Szóval neked kell öntened, hogy mit akarsz. (Az sem mellékes, hogy mondjuk mennyiért javítják meg a fejegységedet és mennyit szánsz egy fejegységre.)
Épp most vettem A6-ot. Tudtok ajánlani jó szerelőt Pécs-Kaposvár környékén? A márkaszervizt inkább mellőzném. Annyi problémám van vele, hogy bénázik a CD-lejátszó, cserélte már valaki a gyárit? Be lehet tenni a helyére bármit, vagy csak gyárival működik?
Hali! a műszerfal nem jelzi ha be van húzva a kézifék!tudna valaki segíteni,hogy merre találom az érintkezőt vagy esetleg mit nézzek meg?? 98-as a6-ról van szó nem tudom számít e de tiptronicos 2.5 tdi köszi a segítséget előre is!
Ha nagyon szereted a sebességet és sokat előzöl sportosan, akkor kevés. Egyébként szerintem elég a teljesítménye, igazából akkor tűnik inkább kevésnek, ha úgy mész, hogy tele van utasokkal az autó plusz még a csomagtartó is fullos. Akkor a plusz 3 mázsa miatt már érezhetően belassul az egyszemélyes tulajdonságaihoz képest, ezt nyilván jobban kezeli egy nagyobb köbcentis motorral az autó. A fogyasztása viszont a méretéhez képest nagyon jó, nálam multitronic váltóval 9 (országút) 12 (város) között alakul rugalmas stilussal. Nekem csak elsőkerekes, nyilván egy quattro hajtás még rátesz minimum egy literrel. A megbízhatósága nagyon jó, tehát az nem kérdés. Üdv.
Csatlakoznék én is hozzátok. Audi 100 (C4) 2.5 TDi Avant s-line automatával.
Lenne is egyből egy kérdésem. Ugy vettem a vasat, hogy a légzsák átvezetője ki van szerelve, és sehogy nem találom a helyét annak az alkatrésznek, amit kaptam. A kormányoszlop takarása szintén kisipari módszerekkel át van alakítva, amitől még kevésbé találom a helyüket a dolgoknak. Tudna valaki valami valami képet ezekről az alkatrészekről, illetve elhelyezkedésükről, mert már kezdek ideggyenge lenni... :)
uj vagyok itt az a6 forumon igazibol nincs is a6osom:)
gondolkozom az a6oson de mindefelekeppen csak benzinest szeretnek.most van egy e60as bmw 530d-m amit elszeretnek cserelni egy a6-ra.ezelott volt egy 2.5tdi a6osom tehat tisztaba vagyok a marka szepsegeivel es buktatoival is:) sok penzt rakellett koltenem igaz csak idosebb korara jottek ki a gondok rajta, de akkor eleg sok.pedig szalonauto volt en voltam az egyetlen tulaja,nem valami hasznalt,lerugott visszatekert ceges auto.
3.2fsi-n gondolkozok de akarmilyen benzinesrol varnek velemenyeket.teljesitmeny,fogyasztas stb stb.
ugy vagyok vele,h dizelt soha tobbet mert rettenetesen szerviz igenyesek.a mostani bmw-m-re is most kellett koltenem 1 millio ft-ot,ugyh meg "olcsobban" megszereztem a dolgokat bele.ha valaki szanna ram egy kis idot es segitene,adna tanacsot,h megis milyenek a benzines "uj" audik azt nagyon megkoszonnem!!!
Hello! Audi A6 3.0 TDI S-line quattro-ba milyen sebváltóolaj szükséges, illetve hány liter? És olyan kérdésem lenne még, hogy mi az az "egér"?-valahol a váltóval van kapcsolatban azt tudom. Előre is köszönöm. üdv.madi
Szia. Pedig elvileg már működik Budapesten. Volt cikk is már a neten is róla, bár gyakorlatilag hatástalannak írták le. Nem frissít vagy nagy késéssel. Egyébként utólag szerelted be vagy gyárilag volt benne a gyári navid ? Nekem is C6-osom van, a csomagtartóban van 2 üres hely is a "hi-fi toronyban". Be tudnál tenni egy képet, hogy Neked milyen plusz egységek is vannak még benne a navihoz ? Homály vagyok a témában, gondolom egy dvd-s egység és egy GPS-es egység kell még pluszban, az MMI tartalmaz valamilyen előkészítést, non-installed menüponttal. Köszi. Üdv.
Még mindig nem értem miért nem működik itthon a TMC-m? N.O.-ban hibátlan volt(egy helyen le is terelt nagy meglepetésemre).Hazafele a 0-áson sem írt semmit (TMC áthúzva),pedig ott kellene nem? BP.-en beljebb nem teszteltem még.Valaki tudja mi lehet a gond?
Egyébként a 2.0 PDTD 3500 km átlaga 5,9 L/100 volt comp. szerint.
Tudod,én külföldön dolgozom és az autóval is járnák ki,úgy hogy a GPS csak-csak elkélne. A digit meg csak a látvány miatt:).Nekem tök gagyinak néz ki a sima tekerős.