Úgy látom, hogy ez az er6n fórum is kihalt. Ennyire nem lenne mit megbeszélni róla, ennyire soha semmi baja a típusnak? :D Vagy csak valamilyen más platformra költözött a tulajdonosok többsége?
Van egy 2008-as kiadású gépezetem, röviden tömören a kamionok felhordták a zúzott követ az aszfaltra ezért sikerült elcsúsznom rajta kb 20 km/h tempóval.....
A Jobb oldai fékpedál és a bukógomba bánta a mutatványt. Érdeklődnék, hogy esteleg valakinek nincs-e elfekvőben egy jobb oldali gomba vagy pedál, vagy esetleg ha tudnátok segíteni, hogy honnan tudok rendelni akkor megköszönném.
Milyen állapotban van, milyen volt a gazdája, mennyire igényesen akarod használni.
Én egy 2009-est egy nem túl gondos gazdától vettem az ősszel, új gumi, új láncszett, szelephézag ellenőrzés, az összes fékbetét GYÁRIRA, vízpumpa tömszelence és szimmering, csavarok, új akku, ilyesmi 230 ezer, ennek 2/3-a anyag, 1/3 munkadíj a szerelőnek.
Adott egy er-6n 9000 km-el, 2016-os, mennyibe áll meg a forgalomba helyezése (külföldi motor), illetve mit jelent egy ilyen motornál egy nagy szerviz?(anyagilag, alkatrészek cseréje)
Ja, vegyél bontottat és húzd-húzasd be karbonfóliával, mert karc nélkülit jó eséllyel nem találsz.
Ettől a két véglet olcsóbbik oldala, a másik véglet, ha megveszed a gyárit. Minden más a kettő között lesz, az ebay-ali megoldás is.
Láttam már aki festi, meg megkérdeztem az autós fóliát, de azt nem nagyon vállalták be, mert ha kicsi az ív, az autóüveg fólia azt nem bírja, illetve kettő üvegfóliázó is azt mondta, hogy a sztatikus töltés miatt nem tapad az autóüveg fólia a plexi/polikarbonát felületre. Először hülyeségnek gondoltam, de amikor a második mester ezt megerősítette, és azt mondta, ő felrakja, de éppen ezért nem vállal rá garanciát, hogy jó lesz, erről le is tettem.
Esetleg azt megcsinálhatod, hogy a dobot leveszed. Belenézni, hogy valahol nincs e szűkítés, de az is lehet más módon van megoldva. Értem ez alatt hogy nem tudod megoldani otthon, mert mondjuk olyan a megoldás. Azt meg gondolom hozzáértőnek kellene utána megmutatni.
Egyedeileg átalakított géles, és memóriahabos túraülés, csúszásgátló karbonszálas huzattal, két szezont, néhány ezer km-t használt. 39.900Ft. Az ár abban az esetben érvényes, ha kapom a gyári ülést helyette.
Nagyon keveset használt, gyönyörű, mély, de huzamosabb használat alatt sem zavaró hangú, E-jeles, dB killeres dob. Az ár abban az esetben érvényes, ha adod helyette a gyárit. Ha nincs, akkor 45.500Ft
Adott egy 2009-es évjáratú Kawasaki ER-6N. Az első tulajdonosa, aki a szalonból kihozta 25kw-os fojtással kérte (gyári kawa fojtó kit). A kérdésem az, hogy ezek hogyan vannak lefojtva? Ez valami szoftveres korlátozás vagy pedig mechanikai? Gyanítom, hogy inkább mechanikai dologról lehet szó. Van valakinek tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy hol és hogyan lehet belőle kiszerelni a fojtást?
ma vettem egy használt Kawasakit, van rajta egy kis! szépséghibás, de amúgy jó RedRaptor dob. Biztosan jó, de én gyárira szeretném visszaalakítani a motort. És a szomszéddal sem akarok hadakozni.