Üdv. mindenkinek! Kawasaki ER6 N vagy F motorra készített "E-betűs" IXIL kipufogó eladó. Egyedivé teszi a motor kinézetét nem utolsó sorban a motorhangot. 2DB. killer 3-féle hang. Adom hozzá a lambda szondát is (csak ez több mint 10-ezer Ft) Felszereléséhez nem kell horror pénzen szakembert fizetni. Két csavar és kész. Egy a régi helyére egy a bilincs.
Üdv mindenkinek egy kéréssel fordulok hozzátok meg tudnátok mondani, hogy melyik topikban foglalkoznak régebbi Kawasakik felújításával és tanácsokkal mert nem igen találtam ezzel kapcsolatban semmit. Válaszokat köszönöm.
Index és rendszámvilágítás csatlakozóra lenne szükségem, egy kevés vezetékkel a végén, hogy tudjam forrasztani! :). A gyári tartó indexel és világítással lekerül, egy saját készítésű kerül majd a helyére. Ezzel együtt kap led indexet és led rendszámvilágítást.
Ha lenne valakinek elfekvőben és jelezné azt megköszönném! :)
Hyperpro progresszív hátsó rugóstagomat eladnám. Szinte új, kb. 2000km van benne. 3cm ültetés, sokkal feszesebb, stabilabb úttartás. (29.900Ft) 20-968-4448
Olyan N és F tulajokat keresek akik indításkor fémes/reccsenő/fület sértő/hallhatóan nem oda illő hangot hallanak a generátor dekli alól. Jellemzően ha fél napokat áll a motor. Melegen nagyon ritkán sokkal kevésbé jelentkezik a dolog, de röviden mondva a nap első indítása a kellemetlen. Tekeri az rendesen, de valami visszapofázik közben. Próbálok rájönni mi ez, hátha sikerül még ki nem bontjuk a teljes önindító rendszert a mágnesig. Nem hiszem, hogy a "torque limiter" a gond annak más a hibajelensége. Linekelek egy videót róla netről, de nekem is van ami nagyon hasonló ehhez.
Kérdésem lenne, hátha tud valaki segíteni. Keresek 2006-os ER-6N-hez szürke színű jobb oldali oldalelemet. Azt amelyikben az index is van. Lehetőleg mindennel együtt ami van hozzá (elvileg van benne egy fekete műanyag betét és az index búra)...
El volta repedve a rögzítő füleknél, ma meg azt vettem észre, hogy az index visszajelző furcsán villog, nézem az oldalát... vagyis csak néztem volna... az izzó aljzatban egy törött index izzót találtam csak :(
Köszi a segítséget, hátha van valakinek bontós ismerőse...
Nagyon szépen köszönöm! Ez eddig oké csak nem valami erős a külföldim. :) És nem is találtam meg ami nekem kell. Nekem csak a gumi kellene ami tartja az indexet. Simán üresen a gumi. A többivel nincs gond az tökéletes. 23037 az meg ha jól látom komlpett az nekem úgy sok...
Olyan kérdésem lenne er6-f-re hol tudnék beszerezni hátsó indexnek a gumiját(esetleg egy link nagyon jól jönne). Sajnos leöregedett és az egyik már leszakadt? Csak gyári érdekelne! 2006 évjárat.
Üdv az ER6-osok táborában! Sok boldog balesetmentes kilométert kivánok az új motorral!
Amúgy én is robeszről ültem át tavaly tavasszal egy ER6f-re. :-)
Az er6.hu fórumon is elég sok információ van erről a típusról, ráadásul tematikusan csoportosítva (nem pedig ömlesztve mint itt), ajánlom figyelmedbe, akár végig is olvashatod a téged érdeklő témákat, sok érdekes és hasznos infóhoz juthatsz.
Annyi, hogy szélesebb, de alacsonyabb egy kicsivel. Dönthetőségben passzolom. Ezt a videót találtam, igaz 2013-as a motor, összehasonlításnak valamennyire jó alap. Árban 27e-től (+szállítás) van. Pontosabbat nem tudok. Ismerősök körében érdeklődj, hátha van, aki használ ilyet vagy ismer valakit.
Üdvözlök mindenkit a fórumon, első bejegyzésem alkalmából. Júniusban vásároltam meg első ER6n-met 2006.01. havi , nagy váltás volt , robogóztam ezidáig. Ahogy látom itt sok hasznos dolgot fogok megtudni a típusról, jót-rosszat egyaránt.
Nekem 160/60R17 Bridgestone BATTLAX S20 69W TL van fent. Előző tulaj tavaly ilyenkor vette rá. Gondom nincs vele, max nyomást mérni kell benne. Hamar átmelegszik, még ha kicsit hűvösebb az idő akkor is és elég jól tapad. Kb. egy hónappal ezelőtt vettem meg előre a párját, előző Pirelli gumi már öregecske, és kopott volt. :) Itt láthatod, hogy milyen állapotban vannak, illetve mennyire dönthető. A hátsó gumi legszélén a kopásnyomot ne vedd figyelembe, elvileg pályagumik voltak és olcsóbban meg tudta szerezni a srác (ezt az infót kaptam).
Sziasztok! Hátsó gumi csere előtt állok! Ki milyet használ vagy vált be? Másik kérdés hogy a gyári méret az 160/60 . Van aki használ szélesebbet? Vagy van előnye / hátránya? vagy csak esztétika?
Üdv.Két teleszkópot vagy teleszkópcsövet illetve egy első lámpatestet szeretnék vásárolni.Esetleg,ha van valakinek bontott vagy tud valami infót az szóljon legyen kedves,köszönöm.
A képesmotoron van elég sok kipufogós hirdetés, pl a sportmotor kukac gémél pont kom rengeteg kiput hirdet, nála is lehet érdeklődni. Érdemes E-számos, utcára legális (nem verseny) dobot venni. Érdemes figyelni a valódi és a hamis közti különbségekre egyes felkapottabb sportdob típusoknál (gúglin, meg a kipufogók hivatalos weboldalán lehet ez ügyben nézelődni).
Köszönöm a hozzászólásokat! Most hirtelen egy kollégám által képbe került az ő 2004-es Z750-ese. Végig vezetett szerviz könyve van és ránézésre tényleg jó állapotban van. Holnap kipróbálom és ha jó lehet, hogy megveszem. Mindenesetre köszönöm még egyszer a segítséget!
Sziasztok! 2006-os ER6N-hez szeretnék valami pöpec kipufogót! Esetleg valakinek eladó? Vagy tudtok ajánlani valami oldalt ahol nézelődhetek? Lehetőleg olyan érdekelne a mi DB killer-el együtt van! Előre is köszönöm!
2008 a határ ahol már jó, de még régi vázas. Mennek a korábbiak is, de keveset futott karbantartott példányt néznék. Tény hogy több jót tudok mondani a 2009-esről. Szerelni viszont jobban szeretem a 2008-ast. Okosabb dolgok vannak benne és egyes dolgokban időtálóbb megoldásokat alkalmaztak.
Ami nekem elsőre szembe tűnt és sokat eszembe jut, az ECU vs. Hidegben való indítás.