Borsod megyében nincs ilyen hogy helyi meg helyközi megkülönböztetés, nagyon max Ózdon de ott is csak a vezénylés miatt.
Itt mi örülünk hogyha jön busz, legyen az bármilyen tipusú, új, régi, széteső, füstölő. Igen, nem ez a normális, viszont itt az, mivel nincs jobb és nem is lesz és ezt tudja mindenki.
Ígyis annyi járatot szűntettek meg illetve variáltak át, hogy használhatatlan lett, hogy tényleg örül mindenki annak hogyha naponta jön 4-5 járat a faluba, elviszi az embereket dolgozni/vásárolni majd haza.
Kazincbarcikán jelenleg 3 csuklósnak és 2 szólónak a helyére kellene bármilyen busz ami darabban legalább jelen van, tökéletes lenne egy C56 is de az sincs, Így majd marad a járatkimaradás.
Ez borsod, nem pest, meg nem a népliget meg a fóti telep ahol bemész és körbe nyalják a buszod, itt könyörögsz, leadod, majd ismét, majd ismét és talán ha 3x bevontatnak Ragályból akkor megunja a garázs akkor hozzáfognak és megcsinálják.
A szilvási törpe nem egy stabil gép, túl sok az elektronika benne, egy időben ugyan ezzel szenvedtek a társai is Kbarcikán illetve S.újhelyen, viszont azokat annyira sikerült összetákolni, hogy képesek életben maradni, ezt még nem. De ne is csodálkozz, ha van egy műhelynek 11 típusa amiből, ebből az EN9,5-ből csak ez az 1 db van ne várj csodát.
Ismét leírom, ez borsod, nem pest. Ha neked is a fele annyi fizetést adnák ugyan azért a munkáért, amit Pesten jobb szerszámmal, jobb körülmények között csinálsz, te sem csinálnád.
Borsodba ez már az 1970-es évektől divat.Itt ez elég megszokott dolog.főleg a varbói vonalon.
Az IKARUS 180-asok GC-59.51 és GC-59-59.Majd 1 évig helyettük 1981 ben 2 db ex MKV-s 280as
Több városi IKARUS 260 is volt hosszabb-rövidebb ideig a vonalon.De helyköziztek az ex Szabolcs volános 263 asok is,KUU-211,KUU-212 és a KUU-213 is Söt ex Hajdús MAN-ek is IEB-716.IEB-717.Valamint a HPE.339 is
A 494 08.05-ig, a 496 08.09-ig rendelkeznek műszakival. Szerintem nem túl sok esélyt látok műszakira úgyhogy szerintem várható, hogy érkezik majd "új" kocsi Barcikára.