Rossz nézni, hát még olvasni is hogy alsóhangon 15 éves koncokon (buszokon)marakodtok hogy kié a fiatalabb meg a jobb.
Akár borsodot akár hajdút akár szabolcsot nézem egy hatalmas szar a flotta.
A volánbusznak az ÉM-i régió ugyanolyan pattanás lesz a hátán mint a Mávnak.
Csak egyre növekszik majd, gyűlik a mocsok alatta. A kutya nem fog hozzányúlni,és kidurranni sem fog,mert valami érthetetlen csoda folytán, no meg a bamba dolgozók és a még bambább utasok hatására még is csak a felszínen fog maradni.
Ugyanazért a jegyért vagy bérletért szemmel láthatóan,és érzékelhetően szarabb körülményeket kap az ember ebben a régióban. Persze nem azt mondom hogy máshol minden szuper,de azt a sok féle típus variációt és roncstelepet megírigyelhetné bármelyik balkáni ország is.
Éppen ezért a Boldog Új Éven kívül
én azt kívánom hogy az utasok szokjanak át autóra
társadalmi elégedetlenséget remélni nem merek
dolgozói összetartást, munkát nem veszem fel feelinget pláne nem
Úgyhogy a jövőt tekintve a régió tömegközlekedése továbbra is az ország büdös nagy pattanása lesz.
Borsodból is vittek el eddig is kocsikat, pl. a Hajdúságba is - bőven olyanokat, amik helyett meg maradtak és rendszeresen jártak a szarok. Most örüljünk neki, hogy ez folytatódik?
Borsod-Abaúj-Zemplén megye helyközi feladatok: alacsonypadlós vagy alacsony belépésű „szóló (M3/II. osztály)” kategóriából 12 darab. (Ez viszont új, Borsodban eddig nem volt alvállalkozó tudtommal.)
a., úgy csináltok, mintha a Hajdúságon kívül mindenki szuper buszokon ülne - azokon, amiket a Hajdútól csaklizott el a Borsod, meg a Szabolcs
b., konkrétan egy teljes borsodi körzet küzd nemcsak a saját eredeti kohószökevényeivel, de még az összes oda áttelepített exSzabolcsos kohószökevényekkel is.
Ergo semmi értelme annak, hogy időről időre elsírjátok, miszerint a Hajdút kizsigerelte a másik két exvolán. Ez hangulatkeltés, aminek az égvilágon semmi alapja nincs.
Hát persze, majd jár Debrecenben a 30+ éves borsodi meg szabolcsi 280-as, nem?
A KK-sítás óta folyamatosan csak vitték el onnan a buszokat, alig jött helyettük valami, elég volt, teljesen ki lett már zsigerelve az egykori Hajdú Volán.
A HPF-265 már kint is van a PSD-126 helyén nem lepne meg ha ő maradna helyette "végleg". Meg amúgy a LOA-399 is ott van tartalékként csak nem kiadható már jó ideje.... KEZ-568as helyére 280as lesz kiadva ha minden igaz.
Szerintem a JIW-411 fordájara is mehet szóló igaz necces de ha nincs más... (meg lehet most is szóló van a helyén mert a múlthéten a IFC-307 volt kiadva napokig a helyére...)
Vagy a debrecenbe vezérelt NWX rendszámú VOLVO7700A.kat vissza hozni?mert debrecenben jobb a csuklós állomány mint szegény miskolcon.ot van a MAN SG263,ARC 187,SOLARIS URBINO.
Azt eddig sem értettem miért kell kiadni csuklóssal, nem hinném hogy ennyien tolonganának a Sajószöged-Sajóörös környékéről befele, főleg, hogy most megszüntették a 7:10 környéki iskolás körjáratot. Ez szerintem tükrözi az utasmennyiséget is.
Talán a hónap első csütörtöki ónodi vásár miatt lehetne maximum hiányolni a csuklóst de csak is arról a járatról amin cserél a Credoval.
Szerintem a Miskolc környéki rohangálós Mercik is be lesznek fogva (HPF-264,265), ezeknek a fordája is kiadható szólóval. Illetve talán ami nem igényel nagy kapacitást az a balesetes IIP-856-osnak a sajólád/sajópetri iskolás fordája és az alsózsolcai telepes IIP-855 ami Sajópetri környékén jár.
Visítva merem felvetni a JSG-511-et is, bár nem tudom mennyire telített a Hidvégardói kanyarja, talán ez is kinyerhető.
Dehogynem tudni. Visszarakják a fregó 280asokat fordára. CCX, JOB felkészül. Többnyire a zsolcai vonalról fognak átcsoportosítani merciket, de úgy fest megy a kövesdi jiw415 is. Annak a helyére talán egy B7es Volvo kerül.
Elvileg felül vizsgálják, hogy hova szükséges csuklós busz (Miskolc környékén) és ennek függvényében a fehér mercik helyett átmenetileg sárga mercik lesznek kiadva (HPF/JIW/KEZ rendszámúak közül), de hogy azok helyére mit raknak az nem tudni... mindenesetre érdekes lesz...
Zárt végű pénzügyi lízingkonstrukcióban szerezték be őket, ami azt jelenti, hogy az utolsó lízingdíj utalása után ezek a kocsik automatikusan a Volánbusz tulajdonába kerülnek.
Ha jól tudom,akkor a Mercedes Intoruo buszok is,amik 2016 nyarán érkeztek,azok is bérelve vannak.Azoknak meddig tart a bérleti idejük?Ha lejár,akkor vajon mik fogják váltani...?