Keresés

Részletes keresés

Atzo Creative Commons License 2019.12.06 0 2 32009

Azok is fehérek lesznek vagy sárga ?

Előzmény: HEM-869 (32008)
HEM-869 Creative Commons License 2019.12.05 -1 5 32008

Ma 7 új Credo Econell érkezett Barcikára, elvileg még a héten munkába állnak.. 

Cpt.Dave Creative Commons License 2019.12.05 0 2 32007

Várd még ki a végét. Érkeznek az új Credok, de azokat a buszokat amiket váltanak tovább kell adni valószínű Szeged és környékére. Eger,Debrecen biztos, hogy aztán Miskolcon lesz e hasonló azt nem tudom de esélyes.

Előzmény: Régiózdi (32006)
Régiózdi Creative Commons License 2019.12.05 -1 1 32006

Tudom nem az a topik de Volánbusz már minden  :)  

Meg a  Borsodi vér nem veszett ki belőlem :) 

Szeged és környékére elég sok sárga busz kozlekedik  tudom ex Budapestiek de nosztalgiázni jó látni mikor még otthon laktam :) 

(fénykép :Makó, 12.05) 

DMR busz Creative Commons License 2019.12.05 0 1 32005

MLG-015 ma Miskolc-Debrecen.

Előzmény: Cpt.Dave (32004)
Cpt.Dave Creative Commons License 2019.12.05 0 0 32004
Kedden az MLG-015öt láttam a Búzán azzal a táblával. Hogy a hét további részében mi megy majd...
Előzmény: Isubusz (32002)
JOB707 Creative Commons License 2019.12.05 0 0 32003

Tiszaújvárosban ugyan úgy 1 perce lesz.

Előzmény: Setra 1 (32001)
Isubusz Creative Commons License 2019.12.05 0 0 32002

Gyulára melyik busz megy a héten?Válszt köszönöm.

Setra 1 Creative Commons License 2019.12.04 0 1 32001

A menetidőt a KRESZ szabályainak betartásával, nem lehetett tartani. A másik, hogy Tiszaújvárosban  1 perc állt rendelkezésre az utascserére. Anno az érintettek megkérdezése nélkül döntöttek a 14:45-ös indulásról, mivel kapóra jött a 14:50-es debreceni rásegítőjének kiváltása kapcsán. Arról már nem is beszélve, hogy ezzel párhuzamosan a járat kapott egy plusz megállót (harsányi útelágazás). Összegezve: - 5 perc a menetidőből + 1 megálló, a legnagyobb csúcsban. Na ez minden, csak nem logikus...

Az indulási idő "visszamódosítása" teljes mértékben megalapozott és indokolt!     

Előzmény: Ikaruszbusz (31995)
lobbanórotor Creative Commons License 2019.12.04 0 3 32000

Az egyik képen látható, NJA-371 rendszámú fehér Opel Vivaro vajon melyik környékbeli település falubusza lehet? :D 

 

Ja, és 32000. :D 

Előzmény: Isubusz (31999)
Isubusz Creative Commons License 2019.12.04 0 0 31999
Racilaci Creative Commons License 2019.12.04 -1 2 31998

Anno 13:40-kor indult ennek az ellenpárja. Azért kellett eltolni öt perccel 14:45-re, mert sosem ért be rendesen. Illetve sokszor az történt, hogy beért, de nem tudott a kocsiállásba beállni a tumultus miatt. (Mondjuk ebbe belejátszott, hogy a fordán dolgozott egy trehány sofőr, aki rendszeresen 10 percekkel később indult már Tiszaújvárosból is, állandóan hurcolászott egy hölgyet, azzal is csak beszélgetett, késett rendszeresen.)

 

Ezek miatt aztán rendre megkésve tudott csak visszaindulni. Azóta - jó néhány évvel ezelőtt - előrébb hozták a tiszaújvárosi indulást 13:30-ra, mivel a Debrecen-Miskolc járatok ütemesítve lettek, s így tűnt célszerűbbnek. Most viszont már gondolom, hogy a 14:45-ös indulás okoz gondot:

 

- feleslegesen foglalja a helyet a Búzán pont a legnagyobb csúcsban

- 14:45-kor már elállja a kocsiállásban a 14:50-ös elől a helyet

- a 14:50-es gyorsnak jobban tud sepregetni, ha 10 perccel korábban indul (így talán olyanok is felszállnak rá, akiknek számít, hogy tiszaújvárosi vagy polgári érkezésnél ne veszítsenek 5 percet sem)

- Tiszaújvárosba így pont akkor ér, hogy be tud segíteni a TVK ún. irodista műszakváltásába Polgár, Hajdúnánás irányába.

Előzmény: Ikaruszbusz (31995)
JOB707 Creative Commons License 2019.12.04 0 1 31997

Valószínűleg a sofőrök kérték, mert nem lehetett tartani a menetidőt. 

Előzmény: Ikaruszbusz (31995)
431365 Creative Commons License 2019.12.03 0 1 31996

A 14:45-ös Mályit talán a Kályhagyár tartja életben szerintem ugyanis innen megy a jármű rezsiben oda és teljesíti szerződéses járatát. Talán azért kifizetődő ez mert nem kell üresen kimennie Mályiba a busznak hanem járatot teljesít. 

 

A régebbiek emlékezhetnek a reggel 8 körüli Mályi-Nyékládháza-Miskolc járatpárra, az is mint ez a Kályhagyári szerződéses járatból fordult. Amint elmúlt az igény a 7:15-ös "irodista járatra" így a Nyéki járat is megszűnt. Amint jelen esetben sem lesz igény a 16:00-ás behordóra szerintem ez a Mályi is meg fog szűnni.

 

Egyébként érdekes ez a Fireplace járat, vannak napok hajnalban illetve délután amikor eléggé sokan mennek vele de van mikor kong az ürességtől. Van itt valaki aki többet tud róla mint az általános tudni valók? A sajóbábonyi járatok is érdekelnének, amennyiben van itt valaki aki ott dolgozik és használja. Azokat eddig csak üresen láttam felmenni és lejönni is a gyár területéről. 

Előzmény: Ikaruszbusz (31995)
Ikaruszbusz Creative Commons License 2019.12.03 -1 0 31995

Nos,én is fűznék egy pár gondolatot a legújabb menetrend módosításhoz.

"A munkanapokon 14:45-kor Miskolc, Autóbusz-állomásról Hajdúnánásra közlekedő járat 5 perccel korábban, 14:40-kor indul, és a megállóhelyeket a korábbitól eltérő időpontokban érinti, a végállomásra 16:09-kor érkezik. " Ennek nem értem,hogy mi értelme van. Pár éve ugyanúgy 14:40-kor indult,és feltehetőleg az egykori 14:50-es Miskolc-Tiszaújváros(rásegítő) Gyorsjáratot igyekezett "helyettesíteni",ezért tolhatták el '45-re,anno ,mikor megszűnt ez a Tiszaújvárosi gyors.Lehet,hogy szőrszálhasogatásnak tűnik,de mi indokolja,hogy újra 40-kor induljon?

 

Egyébként azon csodálkozok,hogy pl. a 14:45 Miskolc-Mályi járatot "életben" hagyták,ugyanis,amióta létezik a 14:40-es ónodi járat,a Mályiig utazók zömét elviszi,hiszen egészen a Mályi-Tóig kimegy(az csak apróság,hogy gyakran sofőrfüggő,hogy a Mályiban lévő megállókat milyen sorrendben érinti...),a 14:45-ösön pedig 4-5 utasnál többet nem szoktam látni.

Régiózdi Creative Commons License 2019.12.03 0 0 31994

Igen ez a két busz!  De 901 még mindég szet van esve telepen ha jól lattam, de majd meg lesem!  Csinálnak járatot rendesen, van  kavar benne bőven :) 

Előzmény: 431365 (31993)
431365 Creative Commons License 2019.12.03 0 0 31993

Érdekes az a forda az biztos, volt abban már minden. Talán papír szerint a HRN-282 és a JMN-901 lenne a két borsodszentgyörgyi kocsi amelyek váltóban egyik nap az egyik, másik nap a másiknak kellene csinálja a barcikai részt, úgymond a rövid számot.

 

Dátumokat nem tudok sajnos de amik voltak már benne:

7:10 Kazincbarcika - Sajókaza 7:33

7:35 Sajókaza - K.barikca, II. iskola 7:52

(talán ez a járt még mai napig megvan)

Egy időben innen rezsizett egyet Putnokra, onnan hozta be a 8:10-es járatot K.barcikára

Akkor volt hogy az övé volt a 9:00-ás Tardonai kanyar

Mintha rémlene hogy volt 4-es helyi is benne de lehet ez csak kavarodás

 

Ami még mindig megvan viszont az a 10:00-ás Mályinka, ezzel tölti ki a pihenőjének nagy részét.

Előzmény: Régiózdi (31992)
Régiózdi Creative Commons License 2019.12.03 -1 2 31992

Vegyesbuszok fényképei közt szerepel HRN 282 es busz, van olyan amikor Mályinka felé,másik Sajókaza, és utánna azzal a táblával amikor vissza megy Ózdra .JMN 901 is járt régebben róla csak a visszafelé van meg  És van még egy a JMN 943 ő Tardonai járatban. 

Előzmény: Racilaci (31989)
Isubusz Creative Commons License 2019.12.03 0 4 31991

Novemberben ezek a buszok kapták meg a Volánbusz logót:

 

KMR-008, FKB-456, GMY-384, NRL-936, IIP-855, BOS-773, DUD-564, GXD-416, BPR-183, JMN-949, JMN-897, KAF-391, 

LVJ-231, HZE-122, JLZ-528, NRL-935, JMN-941, HEM-870, MIS-751, GNA-876, LOL-844, MLG-012, NRL-922, GVM-022, 

CCX-865, LKT-228, KMB-037, PSD-127, PSD-132, NRL-912, NZM-440, NTL-984, LHT-925, FLR-862, FLR-987, HLD-899, 

LOA-254, LTG-547, LVJ-228, NRL-938, NRL-939, JIW-418, GXD-417, DUD-565, HLD-893, NZM-438, FLR-865, BPR-635,

HEM-867, HIV-468, LHT-927, HCA-452, BOS-776, FLX-964, HZE-123, LDL-535, PSD-126, FKE-797, HYG-655, JAN-713, 

JSG-516, KKL-873, KMB-047, KUC-550, KXG-395, KXG-397, KYP-532, LMP-203, LMP-206, LMP-207, LOA-489, LTL-642, 

NWX-326, NWX-331, PNG-046

Racilaci Creative Commons License 2019.12.03 -1 0 31990

Vlsz. el is fűtött Rakacán annyi gázolajat egy télen, amennyivel át lehet menni egész évben Viszlóra...

Előzmény: btbtbtbt (31987)
Racilaci Creative Commons License 2019.12.03 -1 0 31989

Biztosan egy kocsi csinálja: 3:50-kor indul, 4:05-kor érkezik, 4:10-kor indul ismét. 

 

Igen, azóta már megjavult az út. Kérdés, hogy a Bánhorváti-Nagybarca-Ózd összekötés nem ad-e többet, mint a Nekézseny-Kazincbarcika vonal gyorsítása.

 

 

Ha már itt tartunk, egy kérdés: mit csinál napközben az a busz, ami 5:30-kor Ózd-Csokvaomány-Mályinka-Kazincbarcika járatot végez és vissza 13:10-kor indul ugyanezen a vonalon?

Előzmény: BY 45-32 (31988)
BY 45-32 Creative Commons License 2019.12.03 0 1 31988

Az ózdi vonalra pont nem gondoltam, velószínűleg ez lesz a megoldás. De ha azt nézzük nem csak átszállást jelenthet, hanem - szerintem - még forda szerint is egy kocsi fogja csinálni. Gondolom igény jelentkezett Tardonáról Ózd fele és eddig csak igen nagy kerülővel lehetett eljutni. 

Személyes javaslat: a 4153-as (Ózd - Nekézseny - Dédestapolcány - Kazincbarcika) vonal járatai ismét Tardona felé közlekednének, hiszen a 2010-es árvíz miatt a buszközlekedés azon a szakaszon megszűnt az út amit már felújítottak, a menetrendben láthatjuk, hogy újra járnak ott buszok. Jelentősen gyorsulna az eljutás Ózd felőli településekről, a 4060-as vonal járatai által érintett településekről ahol van korábban vagy később eljutási lehetőség, reggel csak leszálljás céljából áll meg, délután pedig át is halad rajtuk. 

Előzmény: Racilaci (31980)
btbtbtbt Creative Commons License 2019.12.03 0 7 31987

Na, úgy látszik igény merült fel a Szolnok-légzsákgyár összeköttetésre. :)

 

Még egy történelmi pillanat, aztán eldugulok:

4041 [Kazincbarcika] –Edelény – Meszes – Viszló autóbuszvonalon

A tanítási napokon 7:40-kor Szalonna, Bolttól Rakacára közlekedő járat meghosszabbított útvonalon Viszló, Boltig közlekedik.

 

Acee olvtárs remek összefoglalóit visszaolvasva 2013 volt az az év, amikor a rakacaszendi telephelyes néhai JLZ-517 fordája Miskolchoz került, Szendrőn éjszakázó busszal. A BHR-311, majd a JLZ-530-as is sokat dolgozott azon a fordán és már rögtön az átkerülés után pedzegette a buszon dolgozó sofőr, hogy a forda szerinti csaknem 4 órás délelőtti álldogálást szívesebben töltené Viszlón, mint Rakacán. Egyrészt a falu közönsége miatt, másrészt a téli időszakban csak jobb lehet a viszlói "laktanya" falai között tölteni az időt, mint a motort járatni a buszban.

Pár évvel később megtört a jég, így 2017-ben már rezsimenettel átgurulhattak Rakacáról Viszlóra.

Az AKD-872-vel volt szerencsém találkozni Viszlón 2017 nyarán.

 

És csodák csodája 2019 végétől már a járat is átgurul Viszlóra, visszafelé pedig egészen Edelényig használható.

Előzmény: Racilaci (31985)
JNR-349 Creative Commons License 2019.12.03 -2 0 31986

Az. Agresszió😂😂😂

Előzmény: Racilaci (31984)
Racilaci Creative Commons License 2019.12.03 -1 1 31985

Így van. Azt lehet mondani, hogy ez egy profi összefoglalás.

 

 

Azért az vicces, hogy szombaton és vasárnap a Szolnok-Miskolc a maga 4 órányi kanyarjának a végén még betér a Déli Ipari Parkhoz is.

Előzmény: btbtbtbt (31983)
Racilaci Creative Commons License 2019.12.03 -2 1 31984

Szerintem tisztáztuk: átjött a mondanivalód. Elsőre is, de másodjára biztosan. Még azok számára is, akiken szerinted "meglátszik az értelem". 

 

Úgyhogy a többi hsz-od a témában semmi más, mint agresszió.

Előzmény: JNR-349 (31981)
btbtbtbt Creative Commons License 2019.12.03 0 1 31983

Köszönöm!

 

Lehet, hogy más előnye nincs ennek az összevonásnak, de azért a korábbi BV közleményekhez képest egy nagyságrenddel emészthetőbb és praktikusabb. Nem kell hozzá korábbi 5 pdf-et megnyitni, hogy az ember a járatszámot és a régi indulási időket kibogarássza. :)

Előzmény: Takszi55 (31982)
Takszi55 Creative Commons License 2019.12.03 0 2 31982
Előzmény: btbtbtbt (31978)
JNR-349 Creative Commons License 2019.12.03 -1 1 31981

Azért meglátszik az értelem az emberekben. Nem akarok én sem veszekedni, sem észt osztani, sem nyafogni, pusztán a véleményemet mondtam el, az, hogy nem jön át a mondanivalóm, sajnálom.

Racilaci Creative Commons License 2019.12.03 -1 0 31980

Gondolom, dédesi a kocsi-sofőr, s hogy Tardona össze legyen kötve Ózddal, így megy ki Mályinkára.

Előzmény: BY 45-32 (31974)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!