A BHK-478 is miskolci jelenleg, de ő is nagyon el van tűnve. Még a GEW-934 előtt dolgozott bő egy hetet a sajóvámosi csuklós fordán, azóta viszont nem jött ki.
én ugy tudom nem fog átkerülni egy VOLVO sem.meg amugyis a HAJDÚS terület telle van modern gépparkal.pld MAN SG263 igy nem kell HAJDÚ VOLÁN területre buszt küldeni.annál inkább BORSODBA kell még több modern jármü mert sok IKARUS 280/260 van még
Hogyan áll akkor jelenleg Miskolc a 280-asokkal?Jól tudom,hogy már csak ezek vannak meg?:BPR-183,JOB-660,JOB-693,BPR-177,JLZ-528 és 529,JOB-699,CCX-875,GJA-034
GEW-934, JOB-671 sem járnak már... A JOB-671 a BHK-486-tal egyetemben be van állítva a telepre rendszám nélkül. A GEW-934 még nincs ott, de elvileg mindkettőnek a hónapban lejárt a műszakija.
Ebben semmi meglepő nincs. A külföldről vett szemétbuszok tervszerűen selejtezett járművek, amelyek arra az időszakra lettek megvásárolva és úgy lettek karbantartva, hogy ezt a 8-10 éve üzemeljék. Nem úgy állították le őket nyugaton, a naaagy csillogó nyugaton, a kolbászkerítéssel, hogy- te Hans, ez a busz holnap selejt, cserél már részecskeszűrőt, kábelkorbácsot és lakatold ki az összes rohadást rajta... Ezek a nyugati szeméthalmok lefutották ott az idejüket bőven. Aztán jó eséllyel álltak az arab használtautósnál 1-2 évet. Aztán megvette őket az az ország, ahol a vezető szakmai szempont a fehérre taknyolása a kakinak. Aztán a buszok akár 1-2 napot is kibírnak. Ez teljesen természetes.