Az 1966-os évszám jó lehet? Vagy késöbbi? De ha valakinek ismerös a helyszín, az is érdekelne. (ha jó az 1966, akkoriban a 328-054 Celldömölkön volt állomásítva, de ez se nem Celldömölk, se nem Szombathely, a hiányzó gyalogos felüljáró, ill. a kandeláberek miatt, talán Sárvár? vagy Veszprém? ha 1969, vagy késöbb, akkor már Pusztaszabolcson volt állomásítva, úgyhogy arrafelé lehet a helyszín.
Hát, igazándiból én szeretem a tehervonatokat, nem is tudom miért.
Talán mert hosszabbak, változatosabbak, mint a személyvonat, tehervonatot általában szergej szokott húzni, de volt már rá példa, hogy csörgő is elhúzta.
A tehervonatok lassabbak, mint a személyvonat, utazni rajtuk nem lehet.
Sziasztok, tök véletlen találtam a fórumra, és lenne egy kérdésem vonatszakértőkhöz. :D Engem a tehervonatok súlya érdekelne, h ezt meglehet e vhol nézni, esetleg konkrét oldal? Lényegében, ez az egy érdekelni: bocsi de nincs más képem, vmien Roco kocsi.
Kozuti fuvarozokent a vasuti teherfuvarozas egy teljesen mas es kulonleges vilag szamomra.
Ide keveredtem valahogy es most szeretnek egy par dolgot, erdekesseget megkerdezni, amelyek mar egy ideje foglalkoztattak de nem volt kitol megkerdezni eddig.
(elozmenykent annyi, hogy 20 eve katonakent volt egy mozdonyvezeto a szakaszban, aki olyan hihetetlen atelessel es megszallottsaggal meselt a vonatokrol, a szakmarol hogy az teljesen megfogott, azota-ha tehetem- mindig amulattal nezem a kozlekedes es arufuvarozas ezen eszkozeit.)
Azóta koller andor részletesen felvilágosított. Többek között arról is, hogy csak ha késett a RoLa Hegyes felől, akkor vitte ki a tartalék, mert így nem ment az idő a körüljárással.
Volt amikor ugyanaz a gép vitte Hárosra, ami Kelenföldig hozta. Akkoriban volt még Hárosi taratalék és az tette át az elsőre. Én meg mások is addig vártunk míg ki-be rakodnak és újra Kelenföld, majd körbe jár és irány Hegyeshalom.
A 90-es évek végén jártak RoLa vonatok Budafok-Hárosra. Kelenföldről ezeket egy tartalék vonszolta el Hárosra. A kérdésem az lenne ezzel kapcsolatban, hogy milyen módon jártak be ezek a vonatok Budafok-Háros állomásra? I. vágányra a RoLa rakodóhoz vagy a II. vágányra és utána kihúzással átáll az I.-re? Jelzőkezeléssel, vagy Hívó jelzéssel jártak be?