Keresés

Részletes keresés

Tamás0917 Creative Commons License 2013.12.07 0 0 319

Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni,tud valaki olyan újságost Kiskörös térségében ahol megtudom vásárolni az Idóház magazin mostani számát.?Előre is nagyon köszönöm!

BP-16-63 Creative Commons License 2012.11.04 0 0 318

Sziasztok!

 

Pusztaszabolcson.

BP-16-63 Creative Commons License 2012.04.08 0 0 317

sziasztok!

Aln 663 1189 Creative Commons License 2009.01.29 0 0 313

Na hát és ezek is kimaradtak. Olyan szomorú vagyok. :-(

 

 

Előzmény: Aln 663 1189 (312)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2009.01.29 0 0 312

Nekem ezek maradtak ki:

 

Aln 663 1189 Creative Commons License 2009.01.26 0 0 311
De ő veszi az újságot és olvassa a cikkedet is. Amit írtál, ezután lehet nem fogja. Jelentkezik a hiány: évente -13000 Ft. Mézes-mázasan mondjad csak. :-)
Előzmény: Tastam (310)
Tastam Creative Commons License 2009.01.26 0 0 310
Jobbító szándékkal esetleg néhányan megtanulhatnának fogalmazni.
Előzmény: Törölt nick (308)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.26 0 0 309
ami az indóházból kimarad a téli extra
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.26 0 0 308
a jobbító szándék például lenne az inóház extra időben a téli januárban ígérik jelenjen is meg januárban
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.01 0 0 307

Köszi!

 

Előzmény: Tastam (306)
Tastam Creative Commons License 2008.12.01 0 0 306
Indult a csomag.
Előzmény: Törölt nick (300)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 305

 

 

"A 10 63-as nem kétáramnemű, ugye?"

 

Idézet a cikkből: "A 1063 001-037 pályaszámú mozdonyok alkalmasak a 25 kV / 50Hz hálózat alatti közlekedésre. "



Előzmény: akvapark (301)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 304
Előzmény: akvapark (301)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 303
Kétáramnemű példányai is vannak, 37 db. Győrben legalább egyszer járt tehervonattal is. EVM-mel egyik sincs szerelve.
Előzmény: akvapark (301)
akvapark Creative Commons License 2008.11.30 0 0 302
Azokban az időkben, azon a helyen többször is volt kiállítás.
Tán '88-ban?
Előzmény: Tastam (299)
akvapark Creative Commons License 2008.11.30 0 0 301
A 10 63-as nem kétáramnemű, ugye?
Mert akkor biztos nem vontatott.
Más...
Nálam az "Inn-völgy, Brenner: óriási építkezés 2022-ig " c. cikk térképe nem nagyítható, öreg szemeimmel nem nagyon látom.:-)))
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 300

Na látod ez egy érdekes esemény lehetett akkortályt.

 

A képeket megköszönöm előre is,ha lehet erdeti méretben küld.Hasonló kis cikkecskékhez kellene mint ez a 1063-as volt.

Előzmény: Tastam (299)
Tastam Creative Commons License 2008.11.30 0 0 299

Nem szemrehányásnak szántam a megjegyzést.

Az mindenképpen érdekesség (szerintem), hogy az osztrák vasút 150 éves jubileuma alkalmából hazánkba is ellátogatott kiállítás-vonat élén az ÖBB-t egy 1063-as, a 018-as képviselte. Hogy vontatott is, vagy csak húzták, nem tudom. A kép 1987. augusztus 27-én Budapesten, a városligeti elágazásnál készült.

Egyébként kissé fura belegondolni, hogy ez a modern vonalú, csinos kis mozdonysorozat már 25 éves.

 

Küldök majd képeket, valószínűleg holnap, most vendégeket várunk, aztán meg melózni kell mennem. Mekkora nagyságban kéred?

Előzmény: Törölt nick (298)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 298

Megfontolom a mozdonytörténet beleírását,bár ez a 1063-as esetében különösen nehéz ,alig találni róla a müszaki adatokon kívül más érdekeset.Természetesen van sok fellelhető fotó,különleges menetekről,de itt ugyebár felmerül a kérdés,mit szól a szerző a leközléshez(már ha fellehető)

A következőket igyekszek szinesebbre írni.

 

Ha valakinek lennének fotói az IHO-ra,a 1064-es,2067-es,2068-as és 2070-es sorozatokról,akkor szivesen venném őket.Címem publikus.

Előzmény: Tastam (297)
Tastam Creative Commons License 2008.11.30 0 0 297

Nagyon belelendültél mostanában az írásba!

:-)

Ennek csak örülhetünk, hiszen a pompás háttérrel rendelkező fotóid így komoly tartalommal telnek meg. Ez esetben kissé száraz az anyag, persze erről nem Te tehetsz, hisz' hogy másképp lehetne leírni egy gépezetet? Esetleg némi mozdonytörténet, érdekességek említésével lehetne színesíteni a leírást.

Előzmény: Törölt nick (296)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 296
Előzmény: Törölt nick (295)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 295

Az a két millió teherautó ott járkál!

Az alagut azért kell,hogy ne a felszinen menjenek!

Sinen menjenek,lehehtőleg zaj és környezeti ártalom mentesen!

Előzmény: Törölt nick (294)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.29 0 0 294
Üdv! Hát az én nem értem az ott lakókat, az jobb lenne ha az az évi 2 millió nehéz-teherautó ott járkálna? Inkább ahelytt, hogy örülnének a viszonylag tiszta levegőnek, még alagutat furatnak. Ha látnák itt mi van, egy rossz szavuk sem lehetne. 3 sínes pálya 160-as sebességgel és még fel akarják ujítani??? Sosem fogom őket megérteni, viszont azokat, akik rögtön munkához látnak ha valami probléma akadna, ők értékelendők.
Előzmény: Törölt nick (293)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.29 0 0 293
Erre várok jót és rosszat!
Előzmény: Törölt nick (292)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.25 0 0 292

Másodszor is köszönöm a kritikát,nagyjából egyet is értek vele.

Azt tudomásul kell venni,hogy ahol a vasut működik ott szinte mindig a politika közreműködésével.

Tirolban nagy a polgári ellenállás,protstálnak a lakók a megnövekedett tranzitforgalom miatt és a velejáró környezetkásosítás miatt.

Erre ugye megoldás a vasut,ami már igy is a kapacitása végén jár,ezért történnek nagy beruházások,mint Brenner bázisalagut és 4vágányos pályák kiépítése.

De ugyebár a vonat is zajos,sőt port keverni az is tud,ezért van,hogy az innvölgyi szakaszon .Baumkirchen és Kundl között 2012-re már el is készül az uj vonal.A két helység közötti 40 km-ből majdnem 32 km fut majd alagutban,földbesüllyesztett medencébe,vagy mesterséges galériában.

 

A Vasut drágulni fog,de forrásaim szerint az autópályadíjak is mégpedig nem kevés 25%-os emelkedése várható,a már korábban említett vasas,köves,fás kamionos kitiltásával.Röviden:Ha ez a sajtótájékoztató egyoldalu is,annak ellenére ez a jelenlegi tendencia a szállításban.A kormány segítségével,ha nem is nagymértékben,de tért nyer a vasut!

Előzmény: gw (291)
gw Creative Commons License 2008.11.25 0 0 291

nem írtam, hogy gond lenne, csak egyszerűen nem annyira rózsaszín a kép mint azt a Pressemeldung leírja. én 10 évvel ezelőtt is küldtem kocsikat Rolával, és mint írtam most is megy jónéhány csereszekrényünk vasúton. 10 (vagy 5) évvel ezelőtt is csak adminisztratív korlátozásokkal lehetett a vasútra szorítani a kamionokat, és ez jobbára ma sincs máshogy. Nemhiába szűnt meg a magyar forgalom nagy része, Magyarországon nem hoztak olyan korlátozásokat, mint Ausztriában, így nemigen éri meg a vasutazás. a kombinált forgalom annyira nem az én szakterületem, csak ugye a vasút miatt ártom bele magam, így ebben nem vagyok igazán bennfenntes, a szállítmányozáshoz viszont konyítok valamicskét.

 

te kérted a kritikát, én nem az írás tényeivel vitatkoztam, hanem az egyoldalúságával (egy sajtójelentéstől más nem is várható el), ezért írtam, hogy más szempontot is bele lehetne vinni.

Előzmény: Törölt nick (290)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.25 0 0 290

Ha viszont ennyire bennfentes vagy,akkor mi a gond a RoLával?

 

Mi a valótlan az állításaimban?

(mellesleg én is eléggé jártas vagyok az Austriai szálitmányozásban...)

 

 

Előzmény: gw (289)
gw Creative Commons License 2008.11.25 0 0 289

Igen, igazad lehet, le vagyok maradva. Sajnos csak 150 tehergépkocsival dolgozunk Magyarországon, és néhány ezerrel Ausztriában, és valóban csak egyetlen vonatpárunk jár Ausztria két vége között csereszekrényekkel teli (nem komplett járműszerelvényekkel) nap mint nap.

No majd többet olvasok újságot, vagy az Indóházat :)

Előzmény: Törölt nick (287)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.25 0 0 288

Természetesen köszönöm a hozzászólást,a képek természetesen nem elég változatosak,de nekem nem volt jobb....

Szinesebben irni sem tudok sajnos,ez csak egy hír volt egy ÖKOMBI sajtótájékoztatórol.

 

A Brenner-hágón hosszú évek óta először idén tapasztalható visszaesés a közúti tranzitforgalomban.

 

A cikk egyből azzal kezdődött,hogy visszaesés tapasztalható a közuti forgalomban.Ennek természetesen több oka van,mint gazdasági vállság,növekvő uthasználati díjak és a vasut növekvő jelenléte.

A cikk lényege a sajtótájékoztató volt,ez nem egy gazdasági elemzés,nem egy jövőre néző spekuláció...

Előzmény: Törölt nick (287)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.25 0 0 287

Nem vagy felkészült:

Ökombi díjemelése meg január 1-től két számjegyű lesz. szerintem ez sokakat meggondolásra késztet majd, bármilyen politikai döntés ellenére.

 

Egy standard jegy 40tonnás kamionnak(több nem lehet ausztriában egy kamion)120 euró,de rendszeresek az akciós jegyek ami csak 94Euró.

Csak a pályahasználati díj,azonos viszonylatban 90Euró ékszaka 140Euró!!!!!

Ehez jön az üzemanyag 30-40liter,ami 35-45Euró,a mostani kedvező üzemanyagárakkal!Akkor még ott a sofőr pihenőideje,amit igyis ugyis ki kell vennie(ezalatt RoLaval halad ,amugy áll),nem számolsz a fék,gumi ,stb kopásra,esetleges büntetésekkel,a sofőr kilóméterpénzével,stb.

 

Az autópályadíj is emelkedni fog,ezért a RoLa még mindig olcsóbb lesz!!!!

Van egy további törvénytervezet,ami a tranzitban közlekedő összes Vasat,követ,fát és ércet szálító autót kötelez a vasut használatára!Ezenkívűl  az EURO4 besorolás alatti kamionokat ugyszintén!!!

 

 

 

 

Előzmény: gw (286)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!