1-2 pilótától eltekintve noname vagy ami ennél is rosszabb...egyenesen kutyaütő versenyzőkkel és szerelőkkel teli bohócsorozat volt ez mindig is. 20-as mezőny meg még a kezdeteknél sem volt. A minden fordulón induló versenyzők száma 10 alatt volt minden évben.
Az autók tényleg szépek voltak, de ilyen versenyzőkkel (és csapatokkal) csoda, hogy eddig húzták.
A Ringen még a 9 fős mezőnnyel is megpróbáltak összehozni valami show-t, szóval még több autóval komoly csaták lehettek volna, és a hangjuk is nekik a legjobb.
Unalom szempontjából csak a WSR-rel értek egyet, a GP2 versenyei sose voltak rosszabbak az Auto GP-nél, a GP3 meg tavalyig volt unalmas, idén vért itattak a versenyzőkkel, és eddig minden versenyen végig előzgették egymást... :-D például az osztrák 2. versenyen a kilencedik, vagyis nem forduló helyről rajtoló versenyző nyert.
Szerintem nem volt annyira, rossz sorozat, ha lett volna egy 20 fős mezőny (az FA1-el társulva kijöhetett volna), lehettek volna jó csaták. Az autó képes rá ( nincs idióta előzést gátló vagy segítő aero-ja..), csak jó pilóták kellenének. 1-2 kivételtől eltekintve a wsr, a gp2, gp3 dögunalom számomra és ráadásul semmi hangja a kocsiknak, ellentétben az autogp-vel aminek még vérbeli versenyautó hangja van.... Meg valahogy érzem az erőt az autókban, ellentétben a többi szériával....
"Bejelentettek egy újabb huszad rangú formula bajnokság közvetítését...német Formel 4 a jövő hétvégétől....
lehet kezdenek rájönni, hogy vesztik el a jogokat nem lesz mivel kitölteni a műsort?"
Szerintem az Adac GT-vel együtt megkaphatták ezt a jogot is, de nem adták. Most, hogy a kis schumit ennyire felkapta a hazai autósport média, lehet úgy döntöttek, hogy közvetítik.
Nem tudom, mit lehetne tenni az ügy érdekében, a költségek nagyon nem csökkenthetőek, azok pedig még a legalacsonyabb szinten is magasabbak annál, mint amennyit a sorozatban való résztvétel ér.
Nagyon betett nekik a tavalyi Acceleration sorozat (persze az is csődbe ment). Elszívta a csapatokat,pilótákat akik már nem tértek vissza az idei évre. Pedig az volt a terv hogy a Acceleration FA1 bajnoksága egyesül az AutoGP-vel hogy egybe egy nagyobb mezőnybe menjenek, csak hát ebből nem lett semmi.
A Hungaroringi hétvégét még közvetítette az Eurosport, de Silverstone-ról nem adtak semmit (ES Playeren nem tudom ment-e). A Silverstoni hétvégéről a hivatalos lapra kerültek fel képek, és a Videó szekcióban megjelent a Race1 de nem lejátszható a közvetlen Vimeo-s csatornán nem is látom a videót. Ellenben a hivatalos YT csatornára felrakták a versenyeket natural sound-ba, de a Race1 ( sőt lehet a Race2) is hullámzik, van az a hülye védelem a YT-on a filmek ellen, de úgy látszik ez nem zavarja őket. Május 24 óta semmi hír a honlapon, kiváncsi vagyok hétvégén mennek-e, de úgy fest hogy nem :(
Egész jó volt az Auto GP szezonnyitója a 9 autó ellenére... bár most is voltak köztük nagyon lassúak, Cipriani meg rögtön az első kanyarban eldobta, szokás szerint. Sajnos az év hátralévő részében nem lesz mindig vizes a pálya, és már a boxkiállás rizikója is hiányzik.
Viszont érdemes volt kint maradni a lengyel Kia kupa versenyére... ott volt rendesen akció, folyamatos csaták, kiforgatás, repültek a tükrök és a lökhárítók. :-) Főleg a WTCC holnapi autóóvása után lesz jó.
Izgalmat nem is vártam, de normális közvetítést igen. :-D
Nagy hülyeség volt az is, hogy a verseny elején rögtön időbüntetést adnak. Ha áthajtásos lett volna, legalább láthattunk volna pár csatát, arról nem is beszélve, hogy aki nem látta végig (vagy a helyszínen nem figyelt annyira), annak elég megtévesztő.
A mai WSR közvetítése rettenetes volt... csak egy pár előzés volt, de azokat se mutatták, a rajtbalesetet csak messziről és nem ismételték, és hülyeségeket írtak ki, amiket VF elhitt.