Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.05.02 0 0 8
2005-ös hozzászólás, csak szólok.

Talán emailben célszerűbb próbálkozni, mivel a nick sem ismerős, vagyis nem nagyon szokott írni a Windows fórumra, így az sem biztos, hogy olvassa, illetve elég kicsi az esély.
Előzmény: Móni321 (7)
Móni321 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 7

Üdv dy!

Ha még valahol megtalálnád a rédi Vándort el tudnád küldeni. Elvittem a gépet szervízbe, mert szinte mindig ment a ventillátora, és gondoltam jobb a bajt megelőzni.

Plusz szolgáltatásként az összes adat eltünt a gépemről, mivel álítólag virust találtak rajta. Bár telefonon felhívtak, és rákérdeztek, hogy az x.y program kell-e, de azt nem mondták, hogy minden más eltűnik.

A vándorral számoltam el a pályázati kültségeimet és nagyon kellene.

Köszi Móni

Előzmény: Dydand (1)
Naccsabi Creative Commons License 2010.04.17 0 0 6
Szevasztok!

Igen csak kezdő vagyok még ebben a témában. Bocs ha hülyeséget írok.
Szóval én szeretnék útvonalat tervezni,de nem tudom hogyan és mivel.Arról lenne szó,hogy Magyarországon szállítok több városba is.Olyan megoldást keresek amiben be tudom táplálni az üzletek címét,és sorrendbe rakja.Vagyis készít egy útvonaltervet,hogy merre kell mennem.Remélem nem nagyon zavaros amit leírtam.Rendelkezem egy Navon márkájú gps-el.
Ha tud valaki kérem segítsen!
üdv Naccsabi
Degeczi Creative Commons License 2005.09.02 0 0 5
"akkor a Microsoft Autoroute Express-t ajánlom. Akár afrikába is tervezhetsz utat"

csak épp Magyarország-ra/-ról nem: a 2002-es verzió után (bár abban sem volt vmi részletes a térség) uis egyszerűen kihagyták kelet-Európát, egyedül Csehország van bennük
állítólag a 2006-osban talán már ismét lesz
Előzmény: Dydand (1)
erchegyia Creative Commons License 2005.09.02 0 0 4
nekem lniuxra kéne valami hasonló. Nem tragédia, ha csak HUN.
raiff Creative Commons License 2005.09.02 0 0 3
xp-home -ra kellene. olyanra gondoltam mint a kapu.hu- n található csak az online.