Az mitől lehet hogy főképp még hidegen de ma melegen is csinálta hogy sebességben 1es vagy 2esben figyeltem meg. Érzetre szépen beveszi gyorsítok 2ezer fordulat fölött elengedem a gázt és vissza ránt mintha hátulról vissza huzna valaki erővel. Ha nem valtok és újra gáz majd elengedem a gázt ujra ez. Ha már feljebb valtok illetve kuplung kinyomásra megnyugszik. Egyébként semmi rendellesen hangot nem hallok. Lehet a kipufogó dob ki van már és lefolyt? Esetleg a kuplung szerkezben van a hiba? Szenzorok mind jók 2szer is 2 különböző hozzáértő ember megnézte azokat.
Mit lehet tenni?:/ ilyen puffanó, koppanó hang társul mellé foleg ha próbálnám ezt megelőzni és gyorsan kikuplungolok akkor mintha visszarúgna. De nem rendszeresen.
Véletlen letörtem a hűtőfolyadék csövet (a cső tövénél) a termosztátomról szerintetek (amin az a kék pöcök is van)
Nem szeretném az egész termoszhátrészt cserélni ha nem muszály, ha látom ez a csonk amin az a kék gyűrű van alatta az nem egy csavarozható valami vagy az a kék nem egy seeger gyűrű?
Ahogy már pár nappal ezelőtt említettem, megválnék az évek alatt felhalmozott teljes tartalék alkatrész készletemtől, legalábbis ami a Grande Punto és Punto 2 típusokat illeti.
ja ezt ismerem. Nálunk szinte mindenben egy év után van olajcsere és ehhez max 10-12 ekm futás tartozik. (Több autó, hossz(abb) távra dizel, városba, hobbihoz (bicaj, kutyázás) benzines, motor + ez lett a fiamnak....
Nem tapasztaltuk még ezt, de használt autónál bármi bármikor lehet... (Mondanám, hogy vezetett szervizkönyves, német autó, stb.) Mindenestre pozitivum, hogy a csomagtartóban volt egy tartalék olaj, bontatlan, de legalább a specifikációja megfelelő volt...