nem kispályázunk! meg: nagy célokért érdemes küzdeni! :))) muhaha:)
tudod nemrég vezettem egy pug307sw-t a 115lovas hdivel, és az a motor nagyon könnyedén viszi azt a behemót kasztnit. ebből kiindulva egy sokkal könnyebb autó egy kicsit dinamikusabb motorral nagyon nagyon nagyon finom lehet.
lehet hülyén hangzik, de a mostani 100ló/144Nm-t kinőttem, kevésnek érzem.
Viszont csatlakoznék hozzátok, a grande fényében megnézném milyen lesz a köv stilo.
Engem és J1 Midfárert is megfogott. :)) Tetszik a belső szinezhetősége, a rendkívűl sok variáció. Állítólag teljesen hasonló stílusban ,elvben fejlesztik ki a köv. Stilot is. Lehet hogy megvárjuk azt. Ha jövőre úgy álnánk anyagilag, akkor nagyon megfontolnánk egy 1.3 Mjet 90LE-t v. 1.9 120 LE verziót. Ilyen benya árak mellett a min. 2l-el való kevesebb fogyi elgondolkoztató. /nameg a nyomatékosság se jönne rosszul/
Engem az elején kívül igazán a belseje fogott meg. Szerintem ezt most nagyon eltalálták, mégha el is tünedeztek a kis rekeszkék a műszerfal tetejéről. Szerintem így sokkal jobban néz ki!
Az új Grande Punto megjelenésével a jelenleg futó második generáció nem szűnik meg véglegesen, hanem Classic néven tovább él. Valamivel persze kívánatossá kell tenni az új modell által háttérbe szorított autót, a Fiat ezt itthon egy jó felszereltség - kedvező ár kombinációval kívánja elérni. Az 1.2 literes 60 lóerős motorral szerelt Punto II. alapáron tartalmaz két légzsákot, elektromos szervókormányt, központi zárat, elektromos ablakemelőt, rádió-előkészítést és színre fújt lökhárítókat. Mindezért 2.090.000 forintot kérnek a háromajtós kivitel esetén, az ötajtós 100.000-rel drágább.
0? Én nem mondtam sehol hogy 0-át gyártottak. Júniusban lépték át 6 millió eladott Puntot.. Ahoz képest hogy a "nagy" VW 30 év alatt 8,5 millió Polot adott el, elég szép szám.