Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

eSVé Creative Commons License 2005.09.07 0 0 26
nyertél, a púp tényleg egy kis légterelő az üvegtetőhöz. találtam utalást rá az szokásos oldalon:)
Előzmény: alázógyík (23)
smith Creative Commons License 2005.09.07 0 0 25
Ezt látta már mindenki?
Raliautó Fiat Grande Punto alapokon
eSVé Creative Commons License 2005.09.07 0 0 24

nem kispályázunk! meg: nagy célokért érdemes küzdeni! :))) muhaha:)

 

tudod nemrég vezettem egy pug307sw-t a 115lovas hdivel, és az a motor nagyon könnyedén viszi azt a behemót kasztnit. ebből kiindulva egy sokkal könnyebb autó egy kicsit dinamikusabb motorral nagyon nagyon nagyon finom lehet.

 

lehet hülyén hangzik, de a mostani 100ló/144Nm-t kinőttem, kevésnek érzem.

 

Viszont csatlakoznék hozzátok, a grande fényében megnézném milyen lesz a köv stilo.

Előzmény: alázógyík (23)
alázógyík Creative Commons License 2005.09.07 0 0 23
A 1.9 130LE MJetre gondolsz? :O
Te aztán nem aprózod el a dolgokat.
A púp a tetején talán légterelő lenne?
Előzmény: eSVé (21)
alázógyík Creative Commons License 2005.09.07 0 0 22
Akkor nagyon is 1 cipőben evezünk. :)
Előzmény: Plesz (20)
eSVé Creative Commons License 2005.09.07 0 0 21

én is addig fogok kiflin élni, amíg össze nem jön a nagyobbik multijet-re való:))

 

nekem az újabb képek alapján még jobban tetszik. Olyan hosszú egyébként, mint a Bravo, viszont kb 7cm-vel keskenyebb.

Szóval kívül belül nagyon tetszik, alig várom már, hogy IRL lássam, érezzem:)

 

Nekem egyetlen dolog nem tetszik, méghozzá a sebesség- és a fordulatszámmérő közép azok a kis rovátkák.

Meg nincs valakinek sejtése arról, hogy az "üvegtetőseknek" mi a túró az a púp a szélvédő fölött?

 

egyébként....gyönyörű, na!!!!

:)

Előzmény: alázógyík (19)
Plesz Creative Commons License 2005.09.07 0 0 20

Én megvárom az új Stilot (is).

Azt majd eldöntöm, melyikre érdemes váltani :)

alázógyík Creative Commons License 2005.09.07 0 0 19
Engem és J1 Midfárert is megfogott. :))
Tetszik a belső szinezhetősége, a rendkívűl sok variáció.
Állítólag teljesen hasonló stílusban ,elvben fejlesztik ki a köv. Stilot is. Lehet hogy megvárjuk azt.
Ha jövőre úgy álnánk anyagilag, akkor nagyon megfontolnánk egy 1.3 Mjet 90LE-t v. 1.9 120 LE verziót. Ilyen benya árak mellett a min. 2l-el való kevesebb fogyi elgondolkoztató. /nameg a nyomatékosság se jönne rosszul/
Előzmény: ftc001 (18)
ftc001 Creative Commons License 2005.09.07 0 0 18
Engem az elején kívül igazán a belseje fogott meg. Szerintem ezt most nagyon eltalálták, mégha el is tünedeztek a kis rekeszkék a műszerfal tetejéről. Szerintem így sokkal jobban néz ki!
Előzmény: alázógyík (17)
alázógyík Creative Commons License 2005.09.07 0 0 17
Egy újabb "dicsőítő" cikk :
Koronaékszer!!!!
alázógyík Creative Commons License 2005.09.07 0 0 16
Bemutatták!
Már teljesen működik a hivatalos oldal.
FIAT Punto Grande

Sőt, már található egy igencsak pozitív kicsöngésű teszt a Totalcaron.
Punto Grande Tesz
alázógyík Creative Commons License 2005.09.06 0 0 15
Arról sajna még nincs.
Érdekesség, hogy már 15'-ös kerekekkel jön ki!
Viszont rengeteg info, kép és adat megtekinthető már itt :
ItaliaSpeed
Előzmény: VonBraun (14)
VonBraun Creative Commons License 2005.09.06 0 0 14
Az áráról van már információ? Mondjuk az 5 ajtóséról?
eSVé Creative Commons License 2005.09.05 0 0 13

köszi szépen:)

 

nem sajnálták belőle az anyagot:)

aszem az 1.4es Stilo 1090 kg körül van

Előzmény: alázógyík (11)
alázógyík Creative Commons License 2005.09.05 0 0 12
Előzmény: alázógyík (11)
alázógyík Creative Commons License 2005.09.05 0 0 11
Sok boldog névnapot! :)
A Grande Punto 1076 kg volt. Ez 1.2-es 3 ajtós Dynamic volt.
Előzmény: eSVé (10)
eSVé Creative Commons License 2005.09.05 0 0 10

Névnapom alkalmából 5 pontos az autó töréstesztje az EuroNCAP szerint.

italiaspeed komon olvastam:)

eSVé Creative Commons License 2005.09.04 0 0 9

ez szintén egy kép a műszerfalról, szintén az italiaspeed.com-ról, de ezt vmiért levették, azóta nem láttam.

 

 

:)

Előzmény: alázógyík (7)
alázógyík Creative Commons License 2005.09.03 0 0 8
Az új Grande Punto megjelenésével a jelenleg futó második generáció nem szűnik meg véglegesen, hanem Classic néven tovább él. Valamivel persze kívánatossá kell tenni az új modell által háttérbe szorított autót, a Fiat ezt itthon egy jó felszereltség - kedvező ár kombinációval kívánja elérni. Az 1.2 literes 60 lóerős motorral szerelt Punto II. alapáron tartalmaz két légzsákot, elektromos szervókormányt, központi zárat, elektromos ablakemelőt, rádió-előkészítést és színre fújt lökhárítókat. Mindezért 2.090.000 forintot kérnek a háromajtós kivitel esetén, az ötajtós 100.000-rel drágább.
alázógyík Creative Commons License 2005.09.03 0 0 7
Folytatom! :)

Előzmény: eSVé (6)
eSVé Creative Commons License 2005.09.03 0 0 6

színesítésképpen én is teszek be egy képet, bár ezt is már rongyosra néztük:)

 

Előzmény: alázógyík (-)
alázógyík Creative Commons License 2005.09.02 0 0 5
1 elegánsabb verzió!
alázógyík Creative Commons License 2005.09.02 0 0 4
Grande Punto belső még beta verzióban. :)
petikeke Creative Commons License 2005.09.02 0 0 3
Álomszép
alázógyík Creative Commons License 2005.09.02 0 0 2
Szeptember 7.-én lesz a világpremier!
Akkor már itt is többet meg lehet tudni.
Grande Punto
alázógyík Creative Commons License 2005.09.01 0 0 1
0?
Én nem mondtam sehol hogy 0-át gyártottak.
Júniusban lépték át 6 millió eladott Puntot..
Ahoz képest hogy a "nagy" VW 30 év alatt 8,5 millió Polot adott el, elég szép szám.

Előzmény: Törölt nick (0)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.01 0 0 0
Eddig nem 0 Puntot gyártottak.
alázógyík Creative Commons License 2005.09.01 0 0 topiknyitó
Üdv Kedves látogató!

Állítólag ma mutatják be Torinóban az új Grande Puntot.
eSVé márka és autótársam biztatására nyitottam totyikot.
Kezdésnek 1 kép.

üdv
Gyík

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!