Aux csati nagyon egyszeru, a radio hatuljan van mini iso abba kell bedugni, a kozepkonzol alatt szepen ki lehet vezetni a valto ele a poharartok kornyeken. Gyari melynyomo bonyolultabb, mert ugy tudom ha nincs, akkor a kabelkoteg sincs kiepitve oda.
Múlthéten vásárolt punton szeretnék olaj ill. Vezérléscserét, van valamilyen márka amit kifejezetten ajánlotok?
Másik kérdésem, hogy szeretnék aux csatit berakni, nagyon macera a beszerelés? (gyári rádió) + létezik valami gyári mélynyomó amit lehet bontottan szerezni?
Első autó vásárlás elött állok elég sokat nézegettem a GP-ket, öcsém is ezt ajánlotta 1m körüli árkategóriában.
Mit kéne megnéznem feltétlenül vásárlás elött? Próbáltam visszaolvasgatni de ilyen jellegű kérdést nem találtam ameddig eljutottam. Ill. tudtok-e ajánlani valami helyet ahol normális kereskedő árulja.
1.4 16v-t ajánlotta öcsém a nagyobb teljesítmény ill. 6. sebesség miatt, de javarészt városban fogom használni ezért nem ragaszkodom hozzá ha megbízhatóbbnak tartjátok a 8 szelepest.
Vártam, hogy nálam nagyobb tudásúak szóljanak hozzá, de nyár van....
Szerintem nem szabad túlragozni, törekedj a gyári alkatrész beszerzésére!
Tudom nem egyszerű a dolog, mert szeretnél kényelmesebbet, korszerűbbet, olcsóbban, stb..
Sajnos a márkanév, ma már nemigen garancia semmire. Mindent gyártanak mindenhol. Sőt van olyan név, ami már csak csomagoló, pedig valamikor a versenysportban is megállta a helyét...
Az általad említett márka, nálam pl. többet már, nem rúg labdába.
A prémium márkák talán még jók, de ha azt teszel be, máris kétszer annyit ér a kocsid, gondolom ez nem cél :)
Akár mit is veszel jól nézd meg a boltban! Ereszti e az olajat (igen, új alkatrészről beszélek!), ha van rajta szinjelzés, egyforma e a két gátlón, egyformán, "könnyen" járnak e ki-be, van e közben reszelésszerű érzés ....?
Lehet szórakoztatni is a boltost, pl úgy hogy egymás mellé rakod összenyomod őket, elengeded, és figyeled egyformán jönnek e ki a szárak. Már itt szólok, nem lepődj meg!
Vagy ami sokkal lényegesebb talán, hogy egymásra rakva, és összenyomva egyidőben ülnek e be? A közepét valaki segítségével fogjátok meg mert ha szétcsúszik....
Üdv! Hátsó lengéscsillapitó ügyben érdeklődök ,kinek melyik márka vált be.Műszakin megbukott,ill megcsinálták az előműszakit.rázópadon 21...23..mondták 20ig jó,de cserés.
Meg egyéb apróság: szélvédő repedt (50lesz holnap ),oldalindex csere (mert fekete futófényes ) ,j.e. tompitott kiégett,hátsó ablakspricni nem nyom (már javitva,gumicső törés ).
Nyugodtan leirhatja mindenki a véleményét teló miatt.Egyébként Kyb...kayaba márkában gondolkodom.
Tudtommal.benzines grandéba nincs egr. Dieselbe igen.Egyedül a T-jet -ben van olajpára lecsapató.Az valami levegő hőmérséklet érzékelő lehet a légszürőnél.
Sziasztok! Egy 2012 Evo van a családomba. 1.4 77Le 8szelepes motorral. 72ezer km-el. 90% sajnos városi közlekedés. Gyengének érzem az autót. Ez leginkább 3ezres fordulat tartomány felett érzem. Nem érzem a benzines mivoltát. Pár kérdésem lenne ezzel kapcsolatban. Van a vezérmű tengely végén a változó szelepvezérlést végző egység. Ezt kell időszakosan tisztítani, vagy lapkákat cserélni benne? Okozhatja ez az erőtlenség érzetet? Ha jól nyomoztam, akkor ebbe hidrotőke van lapkával kombinálva? A szelephézag szívó 0,3 kipufogó 0,4?
A szelepfedélen lévő olajvezérlő szelepet és szenzorokat kitakarítotam, és a folytószelep is tisztítva lett. A szelephézagok pár szelepnél 3-5 százados mértékben megnőttek.
Ezt szeretném rendbe tenni, egy lapkázással. Illetve az EGR szelepet tisztítani. És a változó szelepvezérlőt rendbe tenni.